И да, ефектот е ист со фолиите.
Тоа едноставно не е можно.
Помеѓу завесата и стаклата има воздух кој се грее од зрачење, а понатаму тој топлол воздух се распределува низ кабината. 100% топлина и 100% UV зраци од зрачењето остануваат во кабина.
Помеѓу фолијата и стаклата нема воздух, па така во зависност од типот на фолијата се одбива голем дел од соларната енергија од зрачењето, со што помалку топлина се генерира внатре во кабината.
http://www.aswf.com/html/products/products_auto_performer.html
На пример ASWF Performer со 30% затемнетост одбива 51% од соларната енергија, односно ја намалува генерираната топлина во кабината за 51%. Воедно одбива и 99% од штетното UV зрачење.
Единствена предност/можност на завесите во однос на фолијата е модуларноста, т.е. можноста да ги кренеш или спуштиш по желба. За се останато предонста е на страна на фолиите.
Како настанува затоплување на телата во просторот ? Кога сончевите зраци допираат до телото и го загреваат. Кога тие зраци нема да допрат до телото ( што во случајот се решава со завесите ) тогаш автоматски немаш ни загревање на телата.
Кога ке ја ставиш фолијата, гледано од око на физиката, се јавува одбивање на сончевите зраци и главниот дел на затоплувањето се врши врз самото стакло, кое станува директен извор на топлина, а фолиите го ја спречуваат ( затоплувањето) .
Ако просурфаш малце по нет, ова ќе го најдеш, поред податокот дека фолии не смеат да се стават на домашни прозорци, кои имаат дупли стакла, бидејќи делот што се загрева кон надворешноста е толку голем, што може да ги пукне стаклата.
И на крајот, пипни преку лето затемнето стакло и незатемнето ( од внатре се разбира ) , за да видиш кој е поголем загревач на просторот.
И ако некад ставам фолии на кола, тоа ќе биде од 3М со најмала затемнетост, колку да служи на намената, а не за да гатам од внатре коа возам дури и при најмалиот сумрак,
Сите други се колење одокативно на муштеријата, па така, со прикаската дојди ќе ти кажеме цена, ќе видиш дека Пасат Караван од 89 година, има 40 % пониска цена од најновиот Јарис.
Дури и кинеските у АвтоЛидер што коштаат 150 денари, и иљадарче за мајстор ( максимум ) ќе ти ја завршат истата работа ко овие што ги дерат за 150 евра.
Да ти залепам таква фолија на лев џам, и од брендираниве на десен, нема да можеш да погодиш која е која е бренд а која не е.