Многу е едноставно..
Долг период работев и се дружев со Германци.
Веројатно малку и тоа влијаело да ги сакам работите на начин како се предвидени од самиот произведувач (не само за колата, општо).
Плинот е компромис, со одредени позитивни нешта меѓутоа и негативни.
Тебе не ти пречат воопшто тие негативности, мене бидејќи сакам да е By the book и да немам потенцијални проблеми, ми пречат.
Истиот принцип го применувам и кај другите мои хобија. Да, експериментирам дефинитивно, ама не сакам импровизации воопшто.
Јас плинот го доживувам ко еден вид импровизација, а проблемите што настануваат кај некои мотори и возила е реалност, не холивуд. Ама ете, ти си корисник ( и многу како тебе) што тоа не му пречи, и на вагата доминира позитивниот ефект од плинот. За малкуте како мене, тоа е импровизација и би го поставил исклучиво на возило што К*Р ме боли за возилото.
Не треба ни тебе да те обесиме со твоето мислење, а ни мене..
Целта е да се видат предностите и мааните на нештото, па секој нека си одлучи што е добро за него и неговото возило.
Тоа со проблемот и брисачите, ќе го третирам само како обид за правење важен во недостаток на аргументи и едноставно ќе го игнорирам.
За ПРОБЛЕМ Симо пушти вчера прилично сликовито што е обично проблемот кај оние што има проблем.
Исто дискусиите на Симо се за поздрав, бидејќи прилично ентузијстички укажува на предностите и мааните од плинот.
Ако толку ти пречи да отворено се збори за нешто во кое ти не се слагаш (и тоа морам да признаам прилично неаргументирано, ко на пример во дискусијата кога ти објаснив зашто не би купил возило со плин), еве ќе те усреќам.
Едноставно веќе нема да си го трошам времето обидувајќи се да воспоставам дискусија базирана на аргументи за позитивиности и негативности.
Еве Дени, најбоље е Поло со Плин, поготово за тие што како тебе возат исклучиво брзо (мада ми е некомаптибилно возењето брзо на високи вртежи како цело време представуаш и нели плинот).
Исто 1.4 дизел е одличен мотор (кој што случајно и јас го возам во една од колите, и мислам дека е добар, ама за парите и за намената, а тоа е градско возење и релативно кратки отворени релации), и треба сите други видови на мотори да се забранат.
Се надевам со овие две импликации си среќен.
Последен пост од мене во дискусијава.