Автор Тема: RaceChip Tuning  (Прочитано 66578 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #75 на: 22 Јануари 2018, 17:17:49 pm »
Чисто информативно, се јавив во Стиринг трејд и цените се исти како на официјалниот сајт.
Плус може да отидете на проба (под услов уредот да го имаат на лагер),  па ако не ве бендиса, никому ништо.

Финко вака, на прв поглед, па ќе видиме...
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Ова не кажа дека го имало кај нас. Пробувај, па ако ти аресва, зимај  :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #76 на: 22 Јануари 2018, 17:43:20 pm »
еден од коментарите на јутјуб.

Surprised it works...; connecting the RaceChip (100% following their instructions) in my 120d resulted in my car not wanting to start. Disconnecting and all series again it started but I had a railpressure failure which could not be resetted. Repair cost € 300 and RaceChip doesn't take responsability. I would advise all to seek a real tuning. Not this piece of junk.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #77 на: 22 Јануари 2018, 18:27:21 pm »
Мал апдејт. По ова што гледам од видеава со нивно инсталирање, а и по каталогот за возила кој го имаат, испаѓа дека имаат "чипови" само за мотори кои имаат турбо или комонреил систем за гориво, или и двете.
Што значи дека чипот е обичен лажњак на двата сензои. Тука нема ништо од мапа и модифицирање на влезни параметри, чак нема ни сигнал од вртежите на моторот.
У превод, крени притисок у комонреил за 5%, што значи на ниски (офф буст) вероватно ќе троши повеќе гориво, па на буст да искомпензира за вишокот воздух. Ја нечу ОВО.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #78 на: 22 Јануари 2018, 18:34:04 pm »
Gledam izbacile novi modeli vo novi kukusta i novi nazivi.
Jas imam od veke "stariot" model Ultimate, sto sega izgleda odgovara na GTS spored cenata i performansite (kostase 550evra), montiran pred 3 ipol godini, i sum prezadovolen. BMW F30 turbobenzin.
Ne sum merel na dino ama razlikata e poveke od osetna, barem kaj mene.

Ako nekoj probuva, gledam toa go nudat, ne razviva polna snaga od odma na prvo vozenje.
Bara da se razvozi, i potoa najdobro kolata da odstoi nekoe vreme.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #79 на: 22 Јануари 2018, 19:25:56 pm »
Како што и објаснив во последниот пост, "чипов" (основниот модел на racechip) само лажира 2 типа на сигнали. Воедно, добивките и загубите се тие што ги кажав: повеќе моќност на буст (можеби подобра потрошувачка), но лоша потрошувачка на ниски (off boost) вртежи.
Во коментарите има дополнително објаснување, пошто типов не се разбира во ЕCU and how they work.
http://hackcorrelation.blogspot.mk/2016/02/inside-stuff-racechip-car-tuning-thingie.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #80 на: 22 Јануари 2018, 19:26:36 pm »
Gledam izbacile novi modeli vo novi kukusta i novi nazivi.
Jas imam od veke "stariot" model Ultimate, sto sega izgleda odgovara na GTS spored cenata i performansite (kostase 550evra), montiran pred 3 ipol godini, i sum prezadovolen. BMW F30 turbobenzin.
Ne sum merel na dino ama razlikata e poveke od osetna, barem kaj mene.

Ako nekoj probuva, gledam toa go nudat, ne razviva polna snaga od odma na prvo vozenje.
Bara da se razvozi, i potoa najdobro kolata da odstoi nekoe vreme.
Имаш слики од уредот, и начинот на поврзување? Го поврза со MAP и common rail pressure сензорот?

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #81 на: 22 Јануари 2018, 19:45:34 pm »
Presretnuva 3 senzora.
Ovaka e povrzano spored ova upatstvo.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #82 на: 22 Јануари 2018, 19:49:26 pm »
Мал апдејт. По ова што гледам од видеава со нивно инсталирање, а и по каталогот за возила кој го имаат, испаѓа дека имаат "чипови" само за мотори кои имаат турбо или комонреил систем за гориво, или и двете.
Што значи дека чипот е обичен лажњак на двата сензои. Тука нема ништо од мапа и модифицирање на влезни параметри, чак нема ни сигнал од вртежите на моторот.
У превод, крени притисок у комонреил за 5%, што значи на ниски (офф буст) вероватно ќе троши повеќе гориво, па на буст да искомпензира за вишокот воздух. Ја нечу ОВО.

Сакаш да кажеш дека Ник Хајдфелд ме лаже? ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #83 на: 22 Јануари 2018, 20:15:27 pm »
Ако користиш вакво нешто за вежбање, ондак не те лаже  ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #84 на: 22 Јануари 2018, 20:21:24 pm »
Presretnuva 3 senzora.
Ovaka e povrzano spored ova upatstvo.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Јасно, некои мотори функционираат и со 3 работи, МАF сензор, MAP сензор и FRP сензор.. Oва објаснувањево од тебе е напишано? Бидејќи boost pressure и manifold pressure е едното исто. Веројатно и малку е поскап твојот "чип", бидејќи лажира три сигнали.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #85 на: 22 Јануари 2018, 20:38:55 pm »
Чекај, полека друже @marmlad, еве ќе си дозволам да те исправам, manifold  pressure и boost pressure не е едно те исто ;)
Boost pressure се мери помеѓу турбо и throttle body, manifold pressure се мери после throttle body, на самата усисна грана. Бар кај мене така се поставени и има разлики во вредностите кога ја „работиш“ колата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #86 на: 22 Јануари 2018, 21:31:12 pm »
Во пракса, за да функционира еден мотор, на ECU му е битен само manifold pressure. Тјунериве (како АPR) при тестирање на своите мапи додаваат по неколку MAP и IАТ сензори. Улогата на тој е само да види дали има некаков boost leak, или некој друг дефект.
Јебига, АЛФА се квари :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #87 на: 22 Јануари 2018, 21:40:56 pm »
Мислам дека оној другот што го викаш „бескорисен“, служи и за да го раководи wastegate-от, не само за да чува од дефекти на усисот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #88 на: 22 Јануари 2018, 21:55:59 pm »
Мислам дека оној другот што го викаш „бескорисен“, служи и за да го раководи wastegate-от, не само за да чува од дефекти на усисот.
Ако има делта P поголем од пропишаниот (околу 0.05-0.1bar), ондак има дефект. Има MAF алфата твоја? Логиката и праксата велат дека со MAF се контролира проток (гориво), а со МAP се контролира палење. Кога би имало и најмал leak, MAF-от регистрира едно, а MAP-от сосема друго... Па како заштита тука е "бескорисниот" MAP сензор. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #89 на: 22 Јануари 2018, 22:01:03 pm »
Иам МАФ, ијам Буст прешр сензор ијам МAP, све ијам! :D Novitec powerjet piggybag-от е врзан на буст и мап, и на  тпс. шо праи како праи, негова работа, јас сум среќен и задоволен :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.