Автор Тема: RaceChip Tuning  (Прочитано 66603 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #90 на: 22 Јануари 2018, 22:06:03 pm »
Presretnuva 3 senzora.
Ovaka e povrzano spored ova upatstvo.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Јасно, некои мотори функционираат и со 3 работи, МАF сензор, MAP сензор и FRP сензор.. Oва објаснувањево од тебе е напишано? Бидејќи boost pressure и manifold pressure е едното исто. Веројатно и малку е поскап твојот "чип", бидејќи лажира три сигнали.
Ne e od mene napisano/oznaceno, prevzemeno e od internet upatstvo za toj model na Racechip Ultimate - samo na slikata e za kec F20.
Slicnoto upatstvo go imase i vo kompletot sto go dobiv cekor po cekor (sekoj kabel ima oznaceni boi), pa taka i povrzav 3 senzora.
j*bemliga i jas neznam sto kako prai u detali, ama i jas zadovolen sum prai keif  :)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #91 на: 22 Јануари 2018, 22:21:16 pm »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #92 на: 22 Јануари 2018, 22:31:01 pm »
U princip ovie uredi vrsat promena na signalot na pritisokot na gorivo na railot pa regulatorot go zgolemuva pritisokot neli po mapata sto e vo ecuto ili   temperaturata na gorivoto sto za dizel bi znacelo podolgo otvorena dizna  odnosno podolgo vbrizguvanje sto dosta cesto  e slucaj.
Isto nekoi boli tipovi vrsat najverojatno korekcija pritisok vo vsisna grana odnosno boostot ili temperaturata na vozduh volumen itn itn.
Sepak najbolji e profesionalen remap.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #93 на: 22 Јануари 2018, 22:31:42 pm »
Ако користиш вакво нешто за вежбање, ондак не те лаже  ;D

Значи...да не го ни пробувам?

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 674
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #94 на: 23 Јануари 2018, 09:56:19 am »
Искуство на близок пријател со RaceChip za Audi A8 4.2 TDI. Со монтажа на уредот моторот се крева од 350кс. на 410кс.(според производителот) и веднаш се забележува дека колата во мирување работи на повисоки обртаи од претходно, со претпоставка дека го држи моторот буден за експлозивен старт. Во градски услови потрошувачката е зголемена за 1 литро од прилика, додека на отворен пат, за 1 литро намалена. Придобивки од чипот се забележуваат во мегузабрзувањето али не и во крајната брзина на возилото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #95 на: 23 Јануари 2018, 10:00:40 am »
Го држи на повисоки вртежи дека рејлот е на повисок притисок и при лер.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #96 на: 23 Јануари 2018, 10:22:09 am »
Типот што објаснуваше детално за неговиот дизељ трак, го потврди тоа што го објаснував. Зголемување на притисок у РЕИЛ, без притоа да се има додирна точка со работата на моторот (вртежите, или ламбда) е чиста глупост. Добиваш вишак гориво во оф буст режим, и веројатно доволно гориво во буст режим кој е повисок од фабричкиот за онолку колку ќе го свртиш потенциомерот.
Ова у кратки црти е оној дивиот "тјунинг" што го праиме со диода, отпорник, и слични глупости + зголемен пртисок у рампа, за да добиеме плус некој коњ кај старите турбаши. Само што во тој случај, 3.5 барски регулатор има и за 30е, а диода, oтпорник е 1-10ден во Логин.
@Stratro , за малку да ја живнеш и убрзаш, не е лоша варијанта, ама небо-земја разлика од вистински ремап. Mој совет од искуство со турбаши (бензинци) е дека со малку погрешна смеша, многу лесно се топи или крши клип. Дизељот нема гајле во однос на ова прашање...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #97 на: 23 Јануари 2018, 10:30:18 am »
Типот што објаснуваше детално за неговиот дизељ трак, го потврди тоа што го објаснував. Зголемување на притисок у РЕИЛ, без притоа да се има додирна точка со работата на моторот (вртежите, или ламбда) е чиста глупост. Добиваш вишак гориво во оф буст режим, и веројатно доволно гориво во буст режим кој е повисок од фабричкиот за онолку колку ќе го свртиш потенциомерот.
Ова у кратки црти е оној дивиот "тјунинг" што го праиме со диода, отпорник, и слични глупости + зголемен пртисок у рампа, за да добиеме плус некој коњ кај старите турбаши. Само што во тој случај, 3.5 барски регулатор има и за 30е, а диода, oтпорник е 1-10ден во Логин.
@Stratro , за малку да ја живнеш и убрзаш, не е лоша варијанта, ама небо-земја разлика од вистински ремап. Mој совет од искуство со турбаши (бензинци) е дека со малку погрешна смеша, многу лесно се топи или крши клип. Дизељот нема гајле во однос на ова прашање...

У реду.
Доста и се 180 КС.
Вакви ексурзии за сега нема да правам..бар додека не ја исплатам скроз. ;D
Не за џабе класичниот ЕДС чип за 30 КС и 40 Нм е 400 евра...али сосема друг муабет е што со него откако ќе го порачаш и ќе ти стигне.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #98 на: 23 Јануари 2018, 10:39:53 am »
Чекај пријателе, 30кс EDS и 30кс race chip, не можеш да ги ставиш на кантар. Тоа ти е исто како да споредиш renaul sport 200 F4R 830 со civic type r k20a2 (хондовиот мотор е свемирски брод во спроедба со реното). Муабетот е кога, каде и како ги развива тие, во твојот случај 210кс. ЕDS со своја детална мапа, сигурно порано и подобро го држи торкот, одколку лажњакот на racechip, или во превод, на 3500rpm EDS може вади +35кс, а racechip +20кс.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #99 на: 23 Јануари 2018, 10:55:35 am »
Така де.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #100 на: 23 Јануари 2018, 13:10:18 pm »
Убаво објаснето. Само што кај нас сите станаа експерти за „чиповање“ :) ама кој реално знае е друга работа.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #101 на: 23 Јануари 2018, 13:40:38 pm »
ама кој реално знае е друга работа.

Е кој знае ?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #102 на: 23 Јануари 2018, 14:11:31 pm »
Има спремни дечки :)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #103 на: 23 Јануари 2018, 14:35:02 pm »
Доколку некој има препорака, нека сподели искусто.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1389
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #104 на: 23 Јануари 2018, 14:37:41 pm »
Ако ме прашате дали би ги ставил во наредно ауто. Да !