Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 48122 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Mazda 6 Дизел
« Одговори #15 на: 15 Јануари 2011, 00:50:22 am »
wow, ova ke mu se drzi i na banzata pretpostavuvam :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55060
  • Махер
Mazda 6 Дизел
« Одговори #16 на: 15 Јануари 2011, 02:46:49 am »
1. Секако дека ми требаше и барав фамилијарен автомобил. Но сакав и да е малку помоќен, т.е. да има над 150NM на средни вртежи, т.е. од 2800 до 4000RPM. На Маздата максималниот вртежен момент е 167NM на 4300RPM, а тоа значи дека на 3000 е помал од 150NM, т.е. е кон 130NM. Па така би сакал малку да ја надополнам во тој сегмент

2. Изглед сакам, но никако не би платил 5000 денари за убав половен ауспух, а уште помалку 10000 за нов само за изглед. Ауспухот би го купил пред се ако машината добие подобра аспирација, како што некои членови погоре ме посоветуваа. Но од она кое го истражив, во принцип речиси нема ништо да добијам од вадење на катализаторот и менување на задниот лонец. За да има разлика треба да го сменам комплет целиот издув од мотор па се до крај, а тоа е крајно неисплатлива инвестиција во мојот случај.

3. Не би ја сменил сега за сега. Би сакал да можам да и извадам + 15~20% перформанси во цел опсег на вртежи и за тоа не би дал повеќе од 500 евра. Така би ја возел во наредниве 4-5 години, а потоа ќе ја менувам.

Ne sakam da zvucam kako "ti rekov :)" (ti samiot dobro si znaesh). Trebase da si najdes dobar primnerok na 6-ka CD
Nesto vakvo ne e loso :).
I vaka dobro odi...

Tek so mal i evtin tuning od 299 EUR... +~50ks, +~100Nm
Има повеќе верзии на тој мотор. И сите се фантастични. Ама 2.2 со 185кс се дига на 230кс со 500 евра... Тоа е поприлично силно 450Нм... светлосни години разлика.
Инаку баш ме интересира како ќе се движат подобрувањата.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Mazda 6 Дизел
« Одговори #17 на: 15 Јануари 2011, 03:03:11 am »
...ova pogore e veke nesto.

Inace sekade e toa pa toa.
http://www.ehow.com/how_7623186_make-mazda-22-go-faster.html
« Последно менување: 15 Јануари 2011, 03:07:36 am Stratro »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Mazda 6 Дизел
« Одговори #18 на: 15 Јануари 2011, 09:47:10 am »
Ne sakam da zvucam kako "ti rekov :)" (ti samiot dobro si znaesh). Trebase da si najdes dobar primnerok na 6-ka CD
Јас пак мислам дека најдов одличен примерок. Дизелите кои ги имаше кај нас и кои ги гледав беа со 2.0 мотор и со над 250000km. Не благодарам.

Цитат
Nesto vakvo ne e loso :).
I vaka dobro odi...
Тоа е новата Мазда 6 и ќе ме чинеше минимум 2.5 пати повеќе за од што платив, односно тогаш попрво ќе платев 3.5 пати повеќе за нова. На видеото не се гледа патот, ниту пак е наведено какви промени се правени.

Значи јас ниту ја имам новата Мазда 6 2.2MZR-CD, ниту пак имав план и буџет за да ја купам. Па и понатаму колку и да постираш видеа со турбо-дизели и да ми кажуваш дека ако баба имала мандало ќе била дедо не ми е од никаква корист, а уште помалку е во функција на темава.

@administracija
Ве молам постовите кои не се поврзани со вадење на катализатор да ги префрлите во темата појачување на Mazda6 1.8 бидејќи таму припаѓаат повеќе. Нека остане темава за одстранување на катализатор и понатаму нека се зборува за тоа. Благодарам.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29856
    • CARclub.mk
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #19 на: 15 Јануари 2011, 09:58:37 am »
Преместено.. Само немојте ова да стане уште една Бензин вс Дизел дискусија..

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #20 на: 15 Јануари 2011, 20:40:53 pm »
Ne sakam da zvucam kako "ti rekov :)" (ti samiot dobro si znaesh). Trebase da si najdes dobar primnerok na 6-ka CD
Цитат
Јас пак мислам дека најдов одличен примерок. Дизелите кои ги имаше кај нас и кои ги гледав беа со 2.0 мотор и со над 250000km. Не благодарам.
I jas mislam deka najde odlicen primerok, za vo RM uslovi kade ti prodavaat iscukani, isporasipani  kanti so opis "perfektna sostojba", mozebi i sovrsen primerok no toa nema blaga vrska so sovetot deka trebase disel da si zemes, ne deka tvojta necini tuku eve ti si toj sto ja prezema ulogata na Sizif so tuning na atm. benzinec. Toa sto nema izbor e sosema tret problem

Цитат
На видеото не се гледа патот, ниту пак е наведено какви промени се правени.
Na Mazdata ne se praveni nikakvi promeni, taka si odi standard :)

Цитат
Значи јас ниту ја имам новата Мазда 6 2.2MZR-CD, ниту пак имав план и буџет за да ја купам. Па и понатаму колку и да постираш видеа со турбо-дизели и да ми кажуваш дека ако баба имала мандало ќе била дедо не ми е од никаква корист, а уште помалку е во функција на темава.
Sega ne znam zosto mene mi se lutis :), taa konkretna Mazda bese prviot random video na Tube koga pobarav CD ! Od ednostavna pricina da napravime sporedba kolku kosta tuning, remap seedno na T.diesel i kolku maka odnosno vreme treba za toa! Za toj konkreten primerok imase ponuda za 299EUR,  +50KS i +100NM.
Spored kakva matematika ako si nemal budget za CD ke imas budget za tuning ? Ke dades isto pari na kraj a pak ke imas daleku polosi performansi !?
« Последно менување: 15 Јануари 2011, 20:46:31 pm SceMax »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #21 на: 15 Јануари 2011, 20:55:39 pm »
Хахаха, мислам дека целта ти е само да се расправаш, бидејќи непридодаваш во квалитетот на дискусија. Ама ајде, ќе ти одговорам:
1) Ја земав релативно ефтино. За тие пари немаше друга Мазда 6, освен 2 слупани од напред до тој степен што и после поправките се познава од далеку дека доживеале добар судар.
2) Колата беше перфектно сочувана и најсочувана од сите кои ги гледав, гаражирана, од прв газда, со поминати 45500km, сервисирана исклучиво во овластен сервис и со сервисна книшка. За парите за кои ја земав + парите кои ќе ги вложам севкупно за сите работи во возилото неможев да купам сочувана Mazda 6 TD. Всушност единствените сочувани Mazda 6 TD беа од новите Мазди и најефтината од 2008-ма со 95000km несакаа да ја спуштат под 18000 евра. Да имаше нешто саглам до 12000-13000 евра, кое вреди за парите повеќе одошто ова кое го купив за 8500, секако дека тоа ќе го земев.
3) Сите Mazda 6 TD за кои имав буџет и ги гледав беа со 2.0 мотор и имаа поминато над 250000km.
4) Тјунирањето го правам пред се од ќеф и ентузијазам. Немам реална потреба од повеќе перформанси. Претходно возев Fiesta 2004 1.3 8V со 70КС максимална моќност. Во споредба со тоа, Маздава ми е формула.
5) Како што ти кажаа од администрација, не ја претварај дискусијава во уште една дебилна турбо дизел вс атмосферски бензинец расправија. Ако имаш да кажеш нешто корисно за мојов случај (види наслов), бујрум. Ќе ти бидам многу благодарен.
« Последно менување: 15 Јануари 2011, 21:39:58 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #22 на: 15 Јануари 2011, 21:06:28 pm »
Хахаха, мислам дека целта ти е само да се расправаш, бидејќи непридодаваш во квалитетот на дискусија. Ама ајде, ќе ти одговорам:
1) Ја земав релативно ефтино. За тие пари немаше друга Мазда 6, освен 2 слупани од напред до тој степен што и после поправките се познава од далеку дека доживеале добар судар.
2) Колата беше перфектно сочувана и најсочувана од сите кои ги гледав, гаражирана, од прв газда, со поминати 45500km, сервисирана исклучиво во овластен сервис и со сервисна книшка. За парите за кои ја земав + парите кои ќе ги вложам севкупно за сите работи во возилото неможев да купам сочувана Mazda 6 TD
3) Сите Mazda 6 TD кои ги гледав беа со 2.0 мотор и имаа поминато над 250000km.
4) Тјунирањето го правам пред се од ќеф и ентузијазам. Немам реална потреба од повеќе перформанси. Претходно возев Fiesta 2004 1.3 8V со 70КС максимална моќност. Во споредба со тоа, Маздава ми е формула.
5) Како што ти кажаа од администрација, не ја претварај дискусијава во уште една дебилна турбо дизел вс атмосферски бензинец расправија. Ако имаш да кажеш нешто корисно за мојов случај (види наслов), бујрум. Ќе ти бидам многу благодарен.

Aj gledam deka si nerealen i se lutis pogresno na glasnikot koj vestite gi nosi :). Ne razbiram zosto ja opravduvas svojata postapka bez nikakva pricina. Znaesh kako vikat, mnogu arno ne e na arno. Od tolku opravduvanje lugeto sesto ke si pomislat ! :) Eve za da bidam pojasen, jas ne te napagam ni tebe ni tvojata kola. I jas bi ja kupil tvojata Mazda pod tie uslovi, za tie pari so tie km vo sekoe vreme (se razbira otkako prethodno so meditacija i hipnoza ke se pomirev so potrosuvackata i benzinskata neelasticnost :);) ). Aj prodolzete vie so "kvalitetno pridodavanje":)
« Последно менување: 15 Јануари 2011, 21:08:08 pm SceMax »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #23 на: 16 Јануари 2011, 08:34:29 am »
Случајно барајќи низ сајтот на K&N, го најдов следново:
http://www.knfilters.com/news/news.aspx?id=1979
Цитат
With the addition of K&N's new Performance Air Intake System, part number 69-6027TTK, Mazda 6 owners can realize a gain of nearly 12 horsepower at the wheels!  K&N's Research and Development Department tests of 2007 Ford Fusion 2.3L I4 models on our in-house dynamometer showed an increase of horsepower throughout the RPM range with a peak gain of 11.94 horsepower @ 5382 RPM. The 69-6027TTK intake provides increased performance and an attractive black powder coated aluminum intake tube.
http://www.kandn.com/dynocharts/69-6027_dyno.pdf
Само мислам дека нешто утнале во бројките. 2.3L моторот треба да е многу помоќен. Во секој случај разликата во вртежниот момент и крајната моќност е во просек поголема за 10% од 3000RPM па се до 6500RPM. Јас би бил екстра задоволен и со половина од таа придобивка.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29856
    • CARclub.mk
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #24 на: 16 Јануари 2011, 10:14:02 am »
Колку што знам, 2.3l моторот се вградува во Mazda 6 MPS, а таа е некои 300 коња.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #25 на: 16 Јануари 2011, 10:44:33 am »
Има MazdaSpeed 6 2.3 turbo 275KS max и 2.3 атмосферец 165KS max. Текстот за филтерот од линкот се однесува за атмосферецот. Истиот мотор го има во Мондео и Фјужн.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #26 на: 16 Јануари 2011, 20:04:32 pm »
Попладнево ги мерев меѓузабрзувањата, подоцна ќе бидат активни и видеата на јутјуб:

3-th gear
60km/h to 100km/h 6s 7~13s
80km/h to 120km/h 6s 10~16s

4-th gear
60km/h to 100km/h 8.5s 9.5~18s
80km/h to 120km/h 9s 13.5~22.5s

5-th gear
80km/h to 120km/h 14s 9~23s
90km/h to 150km/h 23.5s 12~35.5s

Делницата е излезот од Скопје кон Куманово. Истата делница ќе ја користам и за споредба со направените модификации.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #27 на: 16 Јануари 2011, 21:44:23 pm »
Видеата од погорните резултати:
За утре од сабајле договорив remap со мапи од Piasini Engineering. Разговарав со дечките од Италија и ми потврдуваат +17KS @6100RPM и +23NM на 4420RPM.

Се надевам дека K&N филтерот и свеќиците ќе стигнат во теков на месецов, па да бидам комплетен. Нови видеа утре. :D
« Последно менување: 16 Јануари 2011, 21:46:32 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #28 на: 17 Јануари 2011, 15:19:20 pm »
Remap done! :D Немав време и можност во гужвава да тестирам. На прва се осеќа разлика уште при првото притискање на педалата. Поленсо прима, а над 3000RPM се осеќа драстична разлика, тестирано во втора и трета, за другите брзини немав услови за тестирање. Во прва, на 2000RPM кога ќе притиснам нагло гас, шлајфуваат тркалата. Тргнат е и лимитерот на вртежи, ја притиснав до 7500-7600RPM но несакав повеќе. Моторот е припремен за K&N печурка и како што ми пренесоа, ќе има забележлива разлика во перформансите со неговото додавање. Возилото е припремено и за одстранување на катализаторот, односно е одстранет check engine тригерот за неисправен катализатор.

Подоцна ќе го извадам на отворено и ќе направам видеа за споредба.
« Последно менување: 17 Јануари 2011, 15:21:19 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55060
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #29 на: 17 Јануари 2011, 15:31:04 pm »
Секоја чест! Браво!