Автор Тема: Како да се извади повеќе моќ од двотакните мотори.  (Прочитано 7484 пати)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
  • Virus-Alfa
Ајде ми треба помош а и искоство некој да сподели.Иначе се работи за 50цц од скутер двотактен па да го спремам за сезоната па ако нејкој може да помогне или ми даде некоо идеа како да ја зголемам силата би бил благодарен.Освен каиш и преносот ме интересира нешто да се цепне накај моторот карборатор...филтер и слично, зошто преносот го средив.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
od kade si skopje?

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
  • Virus-Alfa
Не не Струмица.Зошто?
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Избуши го цилиндарот  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
  • Virus-Alfa
И поголем клип на тоа и јас мислев :D
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Рики нека се јави, го бива за моторчињава :)

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2240
Буши го цилиндарот,ставај поголем клип,со тоа си ја зголемил кубикажата.Од ауспухот вади пригушувачи и слични сра-а,значи слободно нека одат гасовите.Најевтина солуција ти е оваа.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
се знај за двотактните, покрај другото, се добива многу со ауспух Gianelli, leo vince и слично. Ама соленки се  ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Подобро ке биди да кажиш за што мотор станува збор,марка и модел па мислам дека би помогнале подобро...Јас на времето имав Хонда Дио(скутерче) го имав направено заминуваше 80км/х и добри 3 години го возев така(ама ставив одлични делови),на крајот кога ‘падна‘ машината немаше маж шо ке ја поправи ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Мој совет направиго тротактно силата нема да си ја знае ;)

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
според мене не буши цилиндар, ке ти рипне бааги потрошувачката и можно е да имаш проблеми после некое време. Според мене стави само спортски ауспух и можеш да ставиш полесни ролни. Зависи што мотор е. На пежо џетфорс знам дека секаков ауспух не му одговара бидејки мислам дека имал некои повратни гасови... не сум сигурен што е. Имам споредувано џет форс со фабричкиот и со спортски ауспу. Тој со спортскиот беше ненормално спор, едвај забрзуваше

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
auspuh,varijator(rolni),lamela,karburator(dizna) dobitna kombinacija za skuter 50cc 2T dobivas mnogu a potrosuvackata ke ripne za 0,5l/100km

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Стави мотор од Трабант :D

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
според мене не буши цилиндар, ке ти рипне бааги потрошувачката и можно е да имаш проблеми после некое време. Според мене стави само спортски ауспух и можеш да ставиш полесни ролни. Зависи што мотор е. На пежо џетфорс знам дека секаков ауспух не му одговара бидејки мислам дека имал некои повратни гасови... не сум сигурен што е. Имам споредувано џет форс со фабричкиот и со спортски ауспу. Тој со спортскиот беше ненормално спор, едвај забрзуваше

Секој двотактен мотор треба да има повратни гасови од ауспухот. Но треба добро пресметани комори и големина на цевки чуда за да биде перфектно не само шлапни и вози.

@Borce-Fiat
Рече преносот си го средил ок значи си сменил ролни, ламели федери чуда итн итн...

За бушење зависи колку планираш да го бушиш ако го бушиш повеќе се зависи од мајсторот што ќе го прави ако не го направи ко што треба ќе си имаш проблеми и може да зариба ако се работи за мала разлика тогаш нема проблем.

Кабуратор во зависност од тоа колкаво грло има фабричкиот можно е само да поминеш со проширување усис и дизна.
AКО СЕ ЗАМАРАШ СО ПОТРОШЊА НЕ ГО РЧКАЈ ЌЕ ТЕ ИЗГОРИ ;D
Немаш напишано за што мотор станува збор :) ај ако не ти е тешко пиши
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
aaaah, da se pojaca skuterot. son na sekoj tinejdzer ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need