Автор Тема: Што ве нервира во сообраќајот? Што ве изнервира денес?  (Прочитано 2906398 пати)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
И на црвено мислам не смееш да користиш тел, ако не се лажам...
^^
Ни со hands-free? :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Со хандс фри секако е дозволено. Али сепак лично мене ми го одвлекува  вниманието па избегавам да користам додека возам. Не дека се немам јавено возејќи...

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
РЕСПЕКАТ!
така се прави тоа. Ќе одиш ќе и кажиш како човек, и за тоа треба храброст. Не сељачки да кршиш ретровизори па да бегаш
Кому ќе кажеш човечки кај нас и кој ќе те разбере човечки кај нас? Треба да се тепаш то ест браниш одма...


Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Природна селекција?
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2653
РЕСПЕКАТ!
така се прави тоа. Ќе одиш ќе и кажиш како човек, и за тоа треба храброст. Не сељачки да кршиш ретровизори па да бегаш
Кому ќе кажеш човечки кај нас и кој ќе те разбере човечки кај нас? Треба да се тепаш то ест браниш одма...
Барем пробај. Мош ќе се изненадиш.
После ако не бива ќотек. Бар тоа е лесна работа. ;D

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Во рок од 24 часа! 24 ЧАСА!!! :(
http://telegraf.mk/aktuelno/hronika/ns-newsarticle-avtomobil-se-prevrte-vo-aerodrom-foto.nspx
http://tocka.com.mk/vesti/227860/teska-soobrakajka-kaj-muzejot-na-makedonska-borba

Overpopulation.
Што не е јасно?
Што не е јасно? Па на пример зошто се толку нестабилни колите во Скопје и зошто се превртуваат?
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
РЕСПЕКАТ!
така се прави тоа. Ќе одиш ќе и кажиш како човек, и за тоа треба храброст. Не сељачки да кршиш ретровизори па да бегаш
Кому ќе кажеш човечки кај нас и кој ќе те разбере човечки кај нас? Треба да се тепаш то ест браниш одма...
Барем пробај. Мош ќе се изненадиш.
После ако не бива ќотек. Бар тоа е лесна работа. ;D
А бе работата е до 3 да изброиш - дослушаш па да видиш шо држи вода а што не.
Нам во Македонијава а посебно тука во Кавадарци, уште на старт на нечие обраќање, ние остриме веѓи.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2653
^Кај нас сите се на крај со нерви. Само жарче фали да експлодираат
@SELECT не е до колите луѓето се нестабилни.
Како темпирани бомби сме.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
I paid the Citroen owners tax. Прозорот ојде во врата... Вечна му слава, 13 години доста му биле на овој свет.
?

Се скина сајлата која го оперира механизмот за подигнување на прозорите, или пак се скршило нешто внатре во самиот мотор, и прозорот си падна во вратата. Quick pit-stop корнење на тапацир, го дигнав стаклото за да стигнам од Скопје до Гостивар, и сеа ќе си собирам храброст да го отворам.
Цитроен vs. Мартин: 1-0

Овој проблем денес го средив кај Нино, иако првично планот ми беше кај тие Бутелците шти ги предложи Казан. Знаејќи го моето непознавање на тој дел од Скопје, не ризикував да одам до таму и да изгубам неколку саати во снаоѓање, па на крај отидов кај Нино, ненајавен, го замолив да ми излезе во пресрет и да го репарира механизмот за еден ден.

Фино ме праша дали сакам само да го оспособи или да смени се што е за менување. На крај, зафатот ме чинеше 1300 денари (стварно не знам како е во споредба ценава, ама нека стои, ќе се најде на некој), со што мајсторот сменил сајли, стопери (едниот стопер бил одговорен за хаваријата, па превентивно го сменил и другиот) и една од кошулките на сајлите.
Знаејќи колку коштаат сајли и кошулки, цената личи висока, ама јас да фатев да го расклапам тоа чудо, никогаш немаше да го склопам назад, така што секој занает си има своја цена.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Евтино ти зел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Вчера, седам на семафори трет а до мене аутобус со Штипски таблици.
Седам на средна лента каде што треба првите две ленти да одат само лево, најдесната (третата) е за право која води према железничкиот мост накај Макептрол.

Се отвора зелено и копукот во најблага смисла на зборот, да не го наречам сељак дава жмигавец лево и не само што ме стисна во првата лента каде што имаше кола до мене, уште и свири каде одам.

Толку се изнервирав што застанав и сакав да искочам да го истепам копилето селско. ММЕ ќе убијам некој во сообраќајов деновиве.

Никад у живот не свирам у сообраќај, али овој пут мислам за све ми се собра.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Свири си бе, издувај си се.
Ако се степаш па поарно да не ќе е  ;)

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3950
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
I paid the Citroen owners tax. Прозорот ојде во врата... Вечна му слава, 13 години доста му биле на овој свет.
?

Се скина сајлата која го оперира механизмот за подигнување на прозорите, или пак се скршило нешто внатре во самиот мотор, и прозорот си падна во вратата. Quick pit-stop корнење на тапацир, го дигнав стаклото за да стигнам од Скопје до Гостивар, и сеа ќе си собирам храброст да го отворам.
Цитроен vs. Мартин: 1-0

Овој проблем денес го средив кај Нино, иако првично планот ми беше кај тие Бутелците шти ги предложи Казан. Знаејќи го моето непознавање на тој дел од Скопје, не ризикував да одам до таму и да изгубам неколку саати во снаоѓање, па на крај отидов кај Нино, ненајавен, го замолив да ми излезе во пресрет и да го репарира механизмот за еден ден.

Фино ме праша дали сакам само да го оспособи или да смени се што е за менување. На крај, зафатот ме чинеше 1300 денари (стварно не знам како е во споредба ценава, ама нека стои, ќе се најде на некој), со што мајсторот сменил сајли, стопери (едниот стопер бил одговорен за хаваријата, па превентивно го сменил и другиот) и една од кошулките на сајлите.
Знаејќи колку коштаат сајли и кошулки, цената личи висока, ама јас да фатев да го расклапам тоа чудо, никогаш немаше да го склопам назад, така што секој занает си има своја цена.
Ако си бил решен за наваму, требало да кажеш. Ќе идевме заедно.

Иначе не ти земал многу. Таман е. Битно си завршил работа.

Sent from my 6055P using Tapatalk