Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 492178 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #720 на: 22 Мај 2014, 00:19:42 am »
Искрено многу чудно на таа километража,провери на сите можни места за проверка.Искрено ја поише би им верувал на станициве за технички преглед бидејќи немаат ни што да добијат ни што да изгубат,а овие што продаваат амортизери како горе наведениве богами имаат што да добијат од лошите бројќи ;)

20% задни амортизери,и те како ќе игра задницата и при нормално возење!

Нели??

Башка, што мука треба да види (а не видел), или колку неквалитетни би требало да се ОЕМ амортизерите да за 6 години стигне до толку??

Јес да у неколку наврати колана изиграваше товарно возило, ама пак, не била под максимално оптеретување подолг временски период. Ме фаќа сафра сеа, пошо ќе треба пак да се товариме, па куфер на кров, па пи**е материне... Није свеједно :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #721 на: 22 Мај 2014, 00:24:06 am »
Те разбирам потполно,ама пак ќе кажам 20% задни амортизер е просто немогуче да не ги приметиш дека се отидени,ќе неможеш да го смириш задниот дел а не малку да забегува.Башка не верувам да се толку неквалитени од изигравање товарно возило неколку пати да отидат толку брзо.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #722 на: 22 Мај 2014, 01:28:31 am »
По колку килажа му имаш ставано во багаж?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #723 на: 22 Мај 2014, 07:32:24 am »
Не сум мерел, ама не било малку. На 2-3 пати сум носел пун гепек плочки, вреќи цемент, песок и слично. Повеќе пати бил прописно товарен со багаж (торби, куфери итн), ама тоа не би требало да е проблем, ипак е патничко возило.
Лани беше до горе товарен у багажник, плус кровен куфер, за пат од скоро 4000 км. Ама реално, ни тоа не би требало да е проблем, пошо (пак ќе кажам) е патничко, семејно возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #724 на: 22 Мај 2014, 07:42:05 am »
Ништо чудно со нашиве патишта

Цитат
They might fail almost immediately, at say 5,000 miles, or might last well into the 60,000 to 80,000 mile range. The average manufacturer suggested replacement time is between 20,000 and 30,000 miles.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #725 на: 22 Мај 2014, 09:23:27 am »
Не сум мерел, ама не било малку. На 2-3 пати сум носел пун гепек плочки, вреќи цемент, песок и слично. Повеќе пати бил прописно товарен со багаж (торби, куфери итн), ама тоа не би требало да е проблем, ипак е патничко возило.
Лани беше до горе товарен у багажник, плус кровен куфер, за пат од скоро 4000 км. Ама реално, ни тоа не би требало да е проблем, пошо (пак ќе кажам) е патничко, семејно возило.

Moe мислење е дека товарот не ти влијае на функционалноста на амортизеорт и абењето (барем не онолку колку што велиш дека си носел). Едноставно ако си повеќе товарен ќе му треба повќе време да се дампува осцилацијата ама тоа во никој случај не го аби сериозно ако не го третираш како товарно возило во ској км.Попуштиле и тоа ти е.  Т и кажав на два мегани службени сменивме амортизери на околу 40000 км. Едниот седан едниот караван.
Се вози и со ослабени само треба да знаеш да не се залетуваш. Во одредени моменти поубаво ќе ги осеќаш ударите. На тие позати побрзо ќе им се слушува по кривини :)

Според бројкиве би ти препорачал сите да ги смениш. Ама и со полоши од ова возеле луѓе.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #726 на: 22 Мај 2014, 09:29:23 am »
Не викам дека не е можно да се истрошени, или што ти ја знам. Ако им дошло време, им дошло, тоа е.

Мене ми е крајно нереална разликата во бројки. Преку 20% разлика има во мерењата во Аутомакедонија (новиот центар во К.Вода, кај што беше Рено) направени минатата сабота на регистрација, и вчерашните мерења во АвтоМобил. Лани пред да идам на одмор мерев во АвтоМобил во Бутел, предните беа преку 80%, задните помеѓу 70 и 80%. Не е можно (или барем стварно не гледам вистинска опиплива причина да) за една година толку да отидат јабана.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #727 на: 22 Мај 2014, 09:30:16 am »
Ја со 0% возев напред, лупање на секоја дупка се слушаше, со многу мал притисок со рака напред можев до земја да ја клапнам колата, дома се расправав и докажував дека се неисправни.
Сега се ок, не сум бил да ги тестирам, али подобри се во секој случај од претходно пред да ги репарирам.
Задните лани во автомобил 30-35% ги измерија, ама вака на рака кога ја притискам колава, напред далеку потешко ми иде да ја клапнам него позади.
Ама си ја возиме така.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #728 на: 22 Мај 2014, 09:37:09 am »
Се спремате да идете некаде на околу 3500-4000 км пат (рамнини, планини, правци и кривини) за 2 недели?

Не викам дека не може да се вози, очигледно дека може. Ни под разно не сакам да си загрозам своја, семејна безбедност, или на било кој учесник во сообраќајот. Особено што пак би ја товарале колата и во гепек, и со куфер на кров.

Ако стварно морам да ги средувам, ќе ги средувам, или ќе земам нови. Пак ќе кажам, нереална и неоправдана ми е разликата во бројките во мерењата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #729 на: 22 Мај 2014, 09:45:29 am »
Така ја возиме, до прилеп и назад е отворен пат, не е 3000 км, ама 300 км е, и тоа е ризик ама ја возиме. Ја сум против така да се вози, ама јбг, чале си ја дрнка така.
Плус како што е скршена спиралата, гарант долг период е таква, така да лани летото до претор и назад со скршена спирала возевме. И сеуште возиме така.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #730 на: 22 Мај 2014, 09:46:44 am »
После патиштата ни се криви :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #731 на: 22 Мај 2014, 09:50:39 am »
Фило, нема да коментирам на тоа, пошто ако почнам, ќе си мислиш дека те мрзам или нешто, башка може да го предизвикам Класниот да ме прати по БАНичка...

Ениху, некој спомна ПСС, па планирам да идам и до кај нив, и до АСУЦ, и веројатно до АМСМ. Многу ме заинтригира огромната разлика во добиените вредности.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #732 на: 22 Мај 2014, 10:08:14 am »
Нема што да ме мрзиш, знам што ке кажеш и знам дека е исправно и се согласувам, али јбг, болидов се тркала дур може.
Колку што сме ние сопствениците на овој болид криви, толку се и криви техничкиве станици што пуштаат коли на лепе очи и само ти напоменуваат, ај види си тоа, не ти е исправно и цепај. Порано во кисела вода од здружение немаше кога не не врати тој еден бркле што работеше, за најмала ситница ако ти е неисправна колата не вракаше, а не нешто посериозно.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #733 на: 22 Мај 2014, 10:13:14 am »
Хм, различни машини, различни калибрации(ако ги прават а би морале да ги прават и добијат сертификат за исправност, веројатно еднаш годишно), резултира со различни вредности. Проблематично е интерпретацијата на тие вредности.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #734 на: 22 Мај 2014, 10:15:55 am »
Разбирам различни вредности, ама за помалку од една недела, едно тестирање да ти вика дека све е у ред, задните се во „жолта“ зона, ама ништо страшно, а после другото тестирање да вика задните се отидени тоталка, а предните кај и да е, па не е баш во ред нели?

Разбирам да има некакво отстапување 5, еве и 10% нека е, ама ова е премногу.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.