Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491353 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #705 на: 19 Мај 2014, 10:31:51 am »
Дека се дизели во фамилија па затоа ;D обично искуство е такво
Обично задните ги игнорираш, пошто се реално многу подалеку од единствениот мерен инструмент за квалитет на вожња што го поседуваш - г`зот. Додека не почнеш да слушаш тропање од напред на дупки, и дур не ги осетиш под г`с, те боли какви се амортизерите. :) Но ова ќе го осетиш, дури кога предните (а и задните) си го отслужиле своето. До сега, не ми се десило прво предни, па потоа задни амортизери да ми ослабат. Можда е само до моите коли - не тврдам ништо :)

@Veleshtrumf, удри double check, со прописно напумпани гуми. Многу битна работа!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #706 на: 19 Мај 2014, 12:38:23 pm »
Веле нема поминато ни 50Ккм,не е рано да ‘заминат‘ амортизерите.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #707 на: 19 Мај 2014, 12:50:10 pm »
@Veleshtrumf, удри double check, со прописно напумпани гуми. Многу битна работа!

Гумите се сите на 2.4.

Веле нема поминато ни 50Ккм,не е рано да ‘заминат‘ амортизерите.

~42000. Лансерот носел поголеми тежини во неколку наврати, а сега башка има и боца позади, па и тоа ќе си влијае.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #708 на: 19 Мај 2014, 12:57:17 pm »
Во тој случај таксистите секоја втора недела треба да менуваат амортизери. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #709 на: 19 Мај 2014, 13:35:54 pm »
таксисти се посебна раса. Кај нив потрошните делови, како амортизери, гуми, кочници, ремени и сл.  вечно траат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #710 на: 19 Мај 2014, 13:41:54 pm »
И да не сакаат да ги сменат,мораат пошо на толку брзо ‘попуштање‘ би се распаднала колата. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #711 на: 19 Мај 2014, 14:30:27 pm »
И сеа? Некој поконкретен одговор за

Ако се подослабени пар амортизери, ама не се до степен за менување, има ли начин своевидно да им се продолжи векот на траење за да се изедначат со другиот пар, па да се сменат комплет? Или подобро е да се сменат со нови тие што се ослабени?
?

Да ги остаам на раат, да пробуем нешто (полнење ли, репарирање ли, појма неам шо), да размишљам за мењање или?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #712 на: 19 Мај 2014, 14:46:08 pm »
Остави ги раат. Во меѓувреме, почни да размислуваш за добивање ваков изглед (со промена на амортизери и пружини):



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #713 на: 19 Мај 2014, 14:46:08 pm »
Дали си ги проверил дека нечинат?

Замени ги ако си убеден дека е до нив проблемот. Зошто да чекаш за сите комплет?

Би сакал само да напоменам да се провери да не е некоја чаура проблемот. Некое гумено спојче или бамперче кое би се скинало на пример. Кај мене имав случај да попушти една чаура, па согласно тоа што се исти лежиштата со голф 5, но за голфот се поцврсти (4 засилувања, а за поло 2 засилувања) си купив такви и ги сменив.

Решението се коиловери.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #714 на: 19 Мај 2014, 14:46:18 pm »
И сеа? Некој поконкретен одговор за

Ако се подослабени пар амортизери, ама не се до степен за менување, има ли начин своевидно да им се продолжи векот на траење за да се изедначат со другиот пар, па да се сменат комплет? Или подобро е да се сменат со нови тие што се ослабени?
?

Да ги остаам на раат, да пробуем нешто (полнење ли, репарирање ли, појма неам шо), да размишљам за мењање или?

Многу размислуваш :) Оди си на тестер саглам. Јас бев кај двајца. Би ти препорачал PSS. Ќе видиш колку ти се добри/лоши. Ако имаш некои што се отидени повеќе од 50% обавезно смени ги на таа осовина двата.

Ако планираш да користиш замена за ОЕМ менувај само на расипана осовина. Ако сакаш да возиш нешто модифицирано менувај ги сите.

Јас ги сменив само предните, задните ми беа 100%. Ставив B4. Немам примедби веќе 2 месеци и некоја недела. Да одев на B6 веројатно ќе беше попаметно за сите 4 да се нафатам.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #715 на: 19 Мај 2014, 23:25:24 pm »
Остави ги раат. Во меѓувреме, почни да размислуваш за добивање ваков изглед (со промена на амортизери и пружини):


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Размислено и отфрлено како опција, сега за сега.

Дали си ги проверил дека нечинат?

Замени ги ако си убеден дека е до нив проблемот. Зошто да чекаш за сите комплет?

Лани во Авто Мобил ми рекоа дека имаат малку попуштено, и сите беа на околу 74-75, така нешо, мада ако добро се сеќавам, мислам дека предните беа на 80 и ситно... У саботата на технички во Аутомакедонија ги измерија задните дека се 56 со 49.

И сеа? Некој поконкретен одговор за

Ако се подослабени пар амортизери, ама не се до степен за менување, има ли начин своевидно да им се продолжи векот на траење за да се изедначат со другиот пар, па да се сменат комплет? Или подобро е да се сменат со нови тие што се ослабени?
?

Да ги остаам на раат, да пробуем нешто (полнење ли, репарирање ли, појма неам шо), да размишљам за мењање или?

Многу размислуваш :) Оди си на тестер саглам. Јас бев кај двајца. Би ти препорачал PSS. Ќе видиш колку ти се добри/лоши. Ако имаш некои што се отидени повеќе од 50% обавезно смени ги на таа осовина двата.

Јас ги сменив само предните, задните ми беа 100%. Ставив B4. Немам примедби веќе 2 месеци и некоја недела. Да одев на B6 веројатно ќе беше попаметно за сите 4 да се нафатам.

Ќе отидам и до ПСС и до Авто-мобил, да манеме дополнителен тест. Во АВто-мобил едно време не се плаќаше, во ПСС каква им е политиката?

Од каде пазари В4-ки?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #716 на: 20 Мај 2014, 06:53:35 am »
Ќе отидам и до ПСС и до Авто-мобил, да манеме дополнителен тест. Во АВто-мобил едно време не се плаќаше, во ПСС каква им е политиката?

Од каде пазари В4-ки?

Јас прво во АвтоМобил тестирав и таму ми рекоа дека се добри, и да дојдам гога ќе биде потопловремето. Ама ептен знаев дека на предните не чини нешто се сомневав во десниот само.

Не знам ПСС дали наплаќа бидејќи јас искористив џокер, неколку коли однесовме таму годинава на регистрација и имам познаник па  се протнав само на тест на подвозје. Таму ми рекоа предните дека се 50 што во превод значи дека за мек к*р не ги бива.

Bilstein -от ги земав во Белград и ги монтирав на лице место.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #717 на: 20 Мај 2014, 07:10:32 am »

~42000. Лансерот носел поголеми тежини во неколку наврати, а сега башка има и боца позади, па и тоа ќе си влијае.

Мене ми имаат отидено на Megane  задни на толку. И тоа попуштија и истекоа. Исто на еден колега. Така да малку-многу тоа ти е. Ако се отидени отидени се.

Се вози и со поглема тежина. Подеднакво нема да ти дампуе амортизерот товарен или не. Најдбро е да избегнуваш егзибициии во кривини бидејќи слаби амортизери доведуваат до потскокнување во кривини особено ако има нерамнини кои ќе ти го намалат сериозно времето на контакт на тркалата со патот. Товарот на кров ќе ти го зголеми бодирол-от па дополнително внимание треба да се обрне на кривини. Патот на кочење е исто нешто на кое што влијае амортизерот.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #718 на: 21 Мај 2014, 23:53:27 pm »
Прееска бев до сервисот на АвтоМобил во Аеродром, да праам уште еден тест на амортизерите.

На мое големо негативно изненадување, таа машина измери уште послаби вредности од таа во АМ. Значи знам дека се подослабени амортизерите, ама според таа во АвтоМобил испадна дека предните се под 50%, а задните се едвај на 20%, што рака на срце, не ми се верува баш. Бев да тестирам малце на Водно, и да, има разлика, знае да забега задницата во случај на ригорозно возење, ама при нормална вожња, нема никаква разлика.

Во сабота ќе отидам на уште неколку места да ги тестирам, па да видам што понатаму, оти не ми е баш свеедно да идам на долг пат, ако не е се' у ред со колата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #719 на: 22 Мај 2014, 00:02:14 am »
Искрено многу чудно на таа километража,провери на сите можни места за проверка.Искрено ја поише би им верувал на станициве за технички преглед бидејќи немаат ни што да добијат ни што да изгубат,а овие што продаваат амортизери како горе наведениве богами имаат што да добијат од лошите бројќи ;)

20% задни амортизери,и те како ќе игра задницата и при нормално возење!