Автор Тема: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите  (Прочитано 13678 пати)

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #30 на: 23 Февруари 2012, 21:18:28 pm »
Рено инвестира 400 милиони евра во модернизирање на погоните на Дачиа...
А на прашањето што би се случило со Шкода доколку ја напушти VW(сеа предпоставуваме),се зависи од тоа со колкав буџет располага Шкода,со колкаво знаење за развој на свои мотори и менувачи итн.итн...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #31 на: 23 Февруари 2012, 21:36:53 pm »
VW ima druga strategija... Skoda e del od nego i samo del od strategijata na VW.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #32 на: 23 Февруари 2012, 22:24:23 pm »
Како сакате речете, но Шкода е доста стар бренд и со наталожено искуство и наука.Хитлер меѓу првите работи што ги завзема, беше Шкода.Слугувањето во VW oд 20-тина години веројатно им е доволно да го премостат јазот на заостаток од минатото општествено уредување.
Само нека изберат некои помалце мајтап имиња како Оставија, Фелацио, Фобиа.. ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #33 на: 23 Февруари 2012, 22:29:09 pm »
Само нека изберат некои помалце мајтап имиња како Оставија, Фелацио, Фобиа.. ;D
Ги заборави Рамстор, Цицајго, Гнети.



Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #34 на: 23 Февруари 2012, 22:31:12 pm »
Ја сум финец, оставам и другите да придонесат.. ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #35 на: 23 Февруари 2012, 22:54:21 pm »
ha ha ha ha ha ha :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #36 на: 23 Февруари 2012, 23:18:34 pm »
Vw kupi samo del od Skoda. Odnosno Skoda auto. Skoda e golem koncern vo Ceska, vozovi metroa lokomotivi celicani se i svasta ima

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #37 на: 25 Февруари 2012, 00:02:29 am »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:32:42 pm zippo »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #38 на: 25 Февруари 2012, 00:56:55 am »
i na kraj pak ke si dojde kolku pari tolku muzika,stom nekoj prodava skoda po ista cena na vw,kolku polosa moze da bide?...a stom kupuvas kola od 6000 evra nova,dali daevo dali levo dali shevo bitno ti e da ne zastane,drugoto manje vise

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #39 на: 25 Февруари 2012, 08:41:50 am »
Не можам да разберам, што е битно чиво е, дали е чистокрвен или мелез.И во најчистокрвните ќе се најде нешто од други.
Мислам дека е битно, какво е, во сите погледи...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #40 на: 25 Февруари 2012, 12:56:28 pm »
Маршер, мнозинството купувачи купуваат бренд, а не автомобил. Имаат перцепција за брендовите и нивниот квалитет, статус, вредност и слично. Па се раководат по тоа. Ако направиш анкета и иги прашаш што би купиле ново Киа Рио или Пежо 206 Седан, повеќето ќе ти одговорат Пежо 206 седан затоа што имаат перцепција дека Пежо е многу добар бренд, а Киа е тиња. Ние овде скоро сите знаеме дека Рио-то е многу подобро од 206 седан на сите можни позиции, ама ние овде не сме репер за просечен купувач.

Поентата на Зипо му беше да го покаже дека со превземањето на брендовите кои немаат направен имиџ во главата на купците(на пример Skoda) од брендови кои имаат имиџ (ко на пример VW) и трансформација во веќе постоечки производи дека ги прават непрепознатливите брендовите препознатливи со имиџ.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #41 на: 25 Февруари 2012, 13:30:54 pm »
Аааааа.....!!!!!!  ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #42 на: 25 Февруари 2012, 13:49:20 pm »
Зошто е потребна темава? Што се сака да се каже?


1.Зошто е потребна темава?

Веројатно онолку, колку што си и ти потребен во истата. ;), меѓутоа ако ништо друго барем клинциве на форумов (родени 90-те, кој се и најмногубројни),  колку-толку ќе видат некоја слика и мал дел од поновата историја на Шкода + ете едно мое согледување за конкретниот бренд.

Инаку сериозно, стварно напорна е за читање, а не пак за размислување - еве јас ја пишував, па едвај по вторпат ја прочитав - ама ете
јеби га, професионална деформација - Увод + Диспозитив + Образложение, е сега извини заборавив на крај -

ПРАВНА ПОУКА: Против овој пост дозволена е жалба до модераторите во рок (по твој избор) од денот на читањето на незадоволната страна.

2. Што се сака да се каже?

Сигурен си дека сакаш да ти објаснам  :),  еве за промена ти кажи ми твое мислење, за една моја констатација - Опел Антара е германска, колку што Шевролет Каптива е македонска, а ова во контекст на твојот коментар - Кои корејски платформи бе?, и ако може да ме просветлиш околу Шпаркот - ДАЕВУ е, или ШЕВО е или само лево е. ;) 
Освен драпање мевови ништо не кажуваш со ова. Нешто друго корисно има ли?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #43 на: 25 Февруари 2012, 14:05:05 pm »
јас знам мојот Сеат си е босанец по име а по презиме шпанец или обратно како и да е ;D

има и некој бајпас немачки

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1089
Најчесто луге што јадат трици за некој модел не ни влегле во него јас лично сум возел фобиа од првата генерација со 1,2 хтп моторче, другарчево што е негова уште ја има и има поминато некој 140000 км без никаков проблем. Нејсе зборот ми беше дека за тогашните цени (2005) возицето беше топ понуда в однос дека за тие пари имаше голо  поло да купи (голо се мисли неко 30-40% помалце опрема) а сличен или послаб мотор.