Автор Тема: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите  (Прочитано 13962 пати)

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:31:49 pm zippo »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #1 на: 23 Февруари 2012, 03:53:24 am »
Осеќам дека муабетов ке нема крај,но мислам дека и двете страни (VW и Шкода) се задоволни од соработката(досегашна,за во иднина незнам какви планови имаат)...Едните си ја продаваат поскапо старата технологија,другите си градат имиџ и сл...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #2 на: 23 Февруари 2012, 09:00:02 am »
Одлична соработка си направиле.
-На едните да делат платформи и да спуштат цена.
-На другите да изградат бренд кој е за почит.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #3 на: 23 Февруари 2012, 10:24:16 am »
Насловот ме наведе да ги ископам овие слики :)




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #4 на: 23 Февруари 2012, 10:31:36 am »
Зошто е потребна темава? Што се сака да се каже?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #5 на: 23 Февруари 2012, 14:27:22 pm »
дека ауди е bmw ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #6 на: 23 Февруари 2012, 16:19:53 pm »
Сака да каже дека потрошувачите не купуваат автомобили туку купуваат бренд. И тоа е сосема точно, всушност практично се докажува и покажува со децении, да не речам векови и милениуми.

Од тие причини брендот X чиј производ има повисока цена, а науди помал квалитет и комодитет и реална употребна вредност е повеќе посакуван и повеќе продаван од брендот Y кој има пониска цена, а нуди поголем квалитет, комодитет и реална употребна вредност.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #7 на: 23 Февруари 2012, 16:27:01 pm »
A kako se vika covekot sto kupuva brand?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #8 на: 23 Февруари 2012, 16:28:57 pm »
A kako se vika covekot sto kupuva brand?
Човек. Тоа е во неговата субјективна природа. Некој сака жена која добро се д*пи, друг сака жена која добро готви, трет сака маж.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #9 на: 23 Февруари 2012, 16:31:46 pm »
Не за џабе Мечка е Мечка.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #10 на: 23 Февруари 2012, 16:35:18 pm »
A kako se vika covekot sto kupuva brand?
Човек. Тоа е во неговата субјективна природа. Некој сака жена која добро се д*пи, друг сака жена која добро готви, трет сака маж.

i kurvata e zena...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #11 на: 23 Февруари 2012, 17:16:09 pm »
A kako se vika covekot sto kupuva brand?
Човек. Тоа е во неговата субјективна природа. Некој сака жена која добро се д*пи, друг сака жена која добро готви, трет сака маж.

i kurvata e zena...
Така е. Некој е среќно оженет со жена курва. Негово право. Уште поголемо право е секој да прави што сака со своите пари. Некој сака да се коцка и живее за тоа. На друг тоа му е несватливо и попрво тие пари би ги потрошил по курви. Трет би си купил нива и комбајн за тие пари. Некој пак неможе да ги свати претходниве и така. Се случува постојано и на секаде, човек да избере што мисли дека за себе е најдобро. Толку ли е тешко да се разбере тоа?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #12 на: 23 Февруари 2012, 17:38:54 pm »
Најжалното од се во денешницата е тоа што на крај маркетингот е тој што продава, а за пример оваа реклама



каде се нагласуваше волксваген групација :) шкода не се роди во 1991 кога ја купи волксваген груп, туку таа тогаш почна со масовна продажба при што може да се види од следните поважни бројки во историјата на шкода:

30 јануари 2012 година:14 милиони автомобили од 1905
Декември 2011: 1,5 милиони возила од втората генерација Octavia
12 октомври 2011: 10 милиони автомобили беа произведени во фабриката во Млада Болеслав
2 септември 2011: 4 милиони. MQ200 менувачи беа произведени во фабриката во Млада Болеслав
8 април, 2009: 12 милиони автомобили од 1905
13 јули 2006 година: 10 милиони автомобили од 1905 (од кои 5 милиони, се произведени по влезот на Volkwagen во 1991 година)
1991: 5 милиони автомобили од 1905

Доколку тргнеме назад во минатото кое го има и на википедиа можеме да видиме дека шкода е бренд кој во свое време е бил достоен за почит, а плус е имало и возила за сите возрасти, мислам на купето рапид за најмладите купувачи, кое до ден денешен нема наследник во шкода бидејки би било конкуренција на гт, гти, широко а сигурен сум дека би имало доста купувачи...

Во се има добри и лоши страни, на пример доброто што е шкода под волксваген е што има по цели градови вработени во фабриките на шкода, а лошото е тоа што како ќе ти свираат така играш, односно цитиго е спремен за производство многу порано од уп, но не се произведува бидејки уп е поголем и попаметен брат :) а искрено на мене предницата на цитиго ми се допаѓа многу повеќе од уп која ми личи на јапонско електрично мало градско возило, а башка што цитиго ќе биде многу поефтин од попаметниот :) што е тоа е, на крај сите ние сами (сами но потпомогнати од билбордите ;D ) си одлучуваме што да си купиме.

За крај мислам дека доколку шкода нема да биде под волксваген би била многу повеќе SIMPLY CLEVER одколку што е сега, бидејки мислам дека би ја имала индивидуалноста и смелиот дизајн, кој што на пример го има BMW во денешно време...  :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #13 на: 23 Февруари 2012, 17:41:38 pm »
Главниот увозник на Шкода беше ЕвроКар Битола,само кога ке ми текне дека не можеа да престигнат со коли...Тешка пара направија :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #14 на: 23 Февруари 2012, 18:30:17 pm »
Felicijata bese super, ima mal motor i trosi kako V5 ili 2.0 abe nema maka so nea, odlicno auto bese, no se pokaza dosta leprozna (mnogu korodira). Togas se sekjavam modelot 1.3 LX bese 12000 DM (gola bez oprema) a GLX bese 13500 DM..
Seat Ibiza bese 17000 DM, Polo 1.0 so bolniot motor bese 18500 DM -1999-2000.
Dizel: Ibiza 1.9D - 19500 DM, Skoda felicija 18000 DM, VW Polo 1.9D - 21000 DM, Lupo (klasa podole) so 1.0 bolniot motor bese 19000DM, 1.7SDI bese 23000DM. Zatoa se kupija tolku Lupo kaj nas:) bez oprema bea cenive. So oprema odea salam nagore.
Se sekjavam 1992 godina koga vujko mi sakase da kupi kola Golf II (TAS) 1.6D se prodavase za 21000 DM bez oprema.
Golf III 1998, 1.9D se prodavase za 25000 DM bez oprema,
Golf IV 1999-2000 startno za dizel motor SDI - 28500 bez oprema.
Skoda i Polo vozat potpolno ist motor, Ibizata vozi motor od Golf 1.9D. Posle 12 godini se pokaza deka Polo i Skoda se daleku poneizdrzlivi so toj motor otkolku Ibiza.

Kako doagja vreme izleguva deka VW e za povisoka klasa a Skoda e za poniska klasa na sub brand. Isto e so VW no ne e isto.
Sepak koga ke sednam vo Skoda znam deka sum vo Skoda i izleguvam sto pobrzo. Kolku i da e dobra sepak e Skoda. VW e VW.

Zaklucok cenite si odat nagore sekoja godina a kvalitetot dali odi i dali zavisi od cenata ? Kako napreduva vremevo vo kolite se trupa elektronika, oprema i motorot stanuva so se povekje plasticni delovi, se koristat lesni materijali (aluminium) za izrabotka na blokot itn..
Vazi ako zemes deka kolata e prevozno sredstvo da te odnese od A do B i pritoa najmalku da se rasipuva, ako se rasipe da ima delovi, i istite da ne se skapi, i do slednata zamena da pomine sto e mozno podolgo vreme i pritoa da bide najekonomicna i za 10-15 godini da ne pojavi korozija.