Автор Тема: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?  (Прочитано 70290 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #60 на: 24 Февруари 2012, 14:00:26 pm »
Може ли некој од вас да објасни каква врска има компресијата со квалитетот на горивата?

Не треба докторски дисертации од машинство, во кратки црти ко за Економиста! ;D

Конкретно кај мене, степен на компресија 14,9 : 1 ?


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #61 на: 24 Февруари 2012, 14:03:15 pm »
Има, ако компресијата е висока, а горивото ниско октанско - може да дојде до самодетонација на истото и да предизвика оштетување на моторот.
Зборам за бензинци, твојот е дизел и нормално е да има висока компресија :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #62 на: 24 Февруари 2012, 14:03:28 pm »
Дијзељ, тај пали со каква било компресија. За бензинците е потребни точно одредена смеса, дизелите работат со многу поголеми пропусти.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #63 на: 24 Февруари 2012, 14:24:22 pm »
Може ли некој од вас да објасни каква врска има компресијата со квалитетот на горивата?

Не треба докторски дисертации од машинство, во кратки црти ко за Економиста! ;D

Конкретно кај мене, степен на компресија 14,9 : 1 ?



A diesel engine (also known as a compression-ignition engine) is an internal combustion engine that uses the heat of compression to initiate ignition to burn the fuel, which is injected into the combustion chamber. This is in contrast to spark-ignition engines such as a petrol engine (gasoline engine) or gas engine (using a gaseous fuel as opposed to gasoline), which uses a spark plug to ignite an air-fuel mixture. The engine was developed by Rudolf Diesel in 1893.

Конкретно кај тебе, ако е горивото неквалитетно, потребна е поголема компресија за да дојде до запалување. 14,9:1 е компресионен однос, односно однос помеѓу капацитетот на цилиндерот (со комората за согорување) во долна мртва точка и неговиот капацитет во горна мртва точка. Нема врска со компресијата изразена во бари. Кај турбо машините не е баш некој показател, Бидејќи компресијата зависи и од полнењето на турбината.

Sortof економистичко објаснување.... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #64 на: 24 Февруари 2012, 16:53:41 pm »
Благодарим !

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #65 на: 24 Февруари 2012, 17:16:37 pm »
Има, ако компресијата е висока, а горивото ниско октанско - може да дојде до самодетонација на истото и да предизвика оштетување на моторот.
Зборам за бензинци, твојот е дизел и нормално е да има висока компресија :)

Новата Mаздинa технологија Skyactiv кај бензиските мотори ќе работи со 14:1 компресија, баш би било интересно да го донесат овде и да видиме шо квалитет има бензинот.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #66 на: 24 Февруари 2012, 21:20:09 pm »
Висока октанската вредност не имплицира висока калорична вредност, ниту висок квалитет. Најчкартниот плин кој може да се најде кај нас има многу поголема октанска вредност од најдобриот бензин. Меѓутоа калоричната вредност е онаа од кој зависи моќноста и потрошувачката.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #67 на: 24 Февруари 2012, 23:10:56 pm »
Може ли некој од вас да објасни каква врска има компресијата со квалитетот на горивата?

Не треба докторски дисертации од машинство, во кратки црти ко за Економиста! ;D

Конкретно кај мене, степен на компресија 14,9 : 1 ?



roki be kaj mene e 19 :1 kompresija ???

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #68 на: 24 Февруари 2012, 23:21:32 pm »
Може ли некој од вас да објасни каква врска има компресијата со квалитетот на горивата?

Не треба докторски дисертации од машинство, во кратки црти ко за Економиста! ;D

Конкретно кај мене, степен на компресија 14,9 : 1 ?



roki be kaj mene e 19 :1 kompresija ???

Може неговото турбо бутка поголем притисок у цилиндрите.. за 1.8 да извади 140кс треба помал комп. однос, од 2.0 а и појако турбо :) Ко` што кажав, коа ќе дојде турбото у есап, компресиониот однос е во втор план. Се подесува за да може да надрука турбото ко` што треба, а притоа да не дојде до прерано самозапалување на горивната смеса.  Друго е кај N/A дизели од минатото, таму сите беа со преку 19:1 компресионен однос. 1.6 TDI има 16.5:1 на пример...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #69 на: 24 Февруари 2012, 23:27:43 pm »
a be japanac e toa, sigurno ima drug nekoj nacin na funkcioniranje, za 100 kubika pomalce ima poveke 9ks (borata e fabricki 131) definitivno ima pojako turbo i druka na pritisok i garant e commonrail.....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #70 на: 24 Февруари 2012, 23:29:29 pm »
a be japanac e toa, sigurno ima drug nekoj nacin na funkcioniranje, za 100 kubika pomalce ima poveke 9ks (borata e fabricki 131) definitivno ima pojako turbo i druka na pritisok i garant e commonrail.....
Toa e toa (boldiranoto)  ;D ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #71 на: 24 Февруари 2012, 23:36:08 pm »
150КС е ASX-от на Спортекст
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #72 на: 24 Февруари 2012, 23:41:44 pm »
common rail e zakon steta sto kasno go primenuvaat svabite ali cekaat da vidat kako ke se pokaze ;)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #73 на: 24 Февруари 2012, 23:53:30 pm »
Сите си имаат предности и мани Common rail за да достигне максимален работен притисок од 2000 бари кој што Pumpe Duse го прави од 2000 година ќе му требаат уште две генерации да излезат, моментално максимален работен притисот на Commonrail е 1600 бари. Позитивна работа од поголемиот максимален работен притисок е добивање поголем вртежен момент.
Додека пак позитивната работа кај Commonrail е тоа што може да прави повеќе вбризгувања во еден такт на моторот кој во најновата генерација на Commonrail изнесува 5 вбризгувања, додека Pumpe Duse системот за вбризгување може да направи само 2 вбризгувања во еден такт на моторот. Позитивна работа од поголемиот број на вбризгувања во еден такт е по еколошки мотор.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #74 на: 25 Февруари 2012, 00:01:25 am »
150КС е ASX-от на Спортекст
Машала!

common rail e zakon steta sto kasno go primenuvaat svabite ali cekaat da vidat kako ke se pokaze ;)
Па мерцедес не чекаше многу ;)

Сите си имаат предности и мани Common rail за да достигне максимален работен притисок од 2000 бари кој што Pumpe Duse го прави од 2000 година ќе му требаат уште две генерации да излезат, моментално максимален работен притисот на Commonrail е 1600 бари. Позитивна работа од поголемиот максимален работен притисок е добивање поголем вртежен момент.
Додека пак позитивната работа кај Commonrail е тоа што може да прави повеќе вбризгувања во еден такт на моторот кој во најновата генерација на Commonrail изнесува 5 вбризгувања, додека Pumpe Duse системот за вбризгување може да направи само 2 вбризгувања во еден такт на моторот. Позитивна работа од поголемиот број на вбризгувања во еден такт е по еколошки мотор.

Само 5? Еве еден поздрав од Италиа, иноваторите на комон реил во автоиндустрија:

In 2009, Fiet came up with next version of MultiJet engines. MultiJet-II. The ultimate evolution of their own common Rail Technology. In MultJet-1 there were 5 pre injections per cycle but now in this MultiJet II technology, it is increased up to 8 injections pre cycle.
http://www.techlineinfo.com/fiet-multijet-ii-the-next-generation-green-diesel-engine-technology/

И уште нешто, притисокот е 1800 бари, така да со следната генерација, веќе ќе биде 2К бари :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.