Isto kako kudenjeto na 1.9d motorite na Fiat, 1.9d motorite Polo Skoda itn... Bidejki "majstorite" tvrdat deka motorite ne se pogodeni a vo Evropa pominuvaat i po 350000 km, bez pipanje. Ne e konkretno problemot vo motorite tuku vo visokopritisnite roto pumpi na Lucas Delphi, koi od losa nafta go gubat centriranjeto, davaat losa smesa i na kraj motorite stradaat.. Isto i kaj Renault Dci, koi imaat Lucas sistem na vbrizguvanje. Ni Vw ne se cvekje za mirisanje pogotovo so BKP 2.0 tdi motorite koi se vgraduvaat vo passat B6, Skoda Octavia i na koi im crkavaat piezo diznite (Siemens). Kaj Opel, Ford TDDi, volvo, Audi famoznata Bosch pumpa VP 44 (ili VP 30), Kaj 1.6 Td motorite na Golf 2, passat, audi 80 pukanjeto na glavite. Kaj TDi motorite 90 i 110 ks problemite so releto 109 i N79, dvomasnite zamajci i problematicnite menuvaci na Golf 4, Bora 1.6 motorite. Ni japoncite ne se cvekje za mmirisanje, Toyota so 1.6 i 1.8 motorite ima problem so predvremeno abenje na karikite i hilznite. Na 2.0 tdi Bkp motorite Od Vw glavite im pukaat kako pukanki... Taka da se saka otvoranje oci pri kupuvanje na avtomobil.