Автор Тема: Искуство со одреден тип на мотор  (Прочитано 36306 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #15 на: 19 Мај 2011, 15:00:28 pm »
audiofil, стално си бе контраш... :D
Него ако почнеме да зборуваме за исклучоци, јас имав Zastava 101 од 1974, прв газда и ме служеше беспрекорно до почетокот на оваа година, кога морав да ја оттуѓам ради тоа што каросеријата се распадна, а ми ја бараа заради моторот. Моторот имаше поминато околу 250 000 км без ремонт и без отварање...Трошеше пола литар уље од менување на менување, а никогаш не поминало 5000 км а да не биде сменето. Секогаш имало во него квалитетно уље ставано. Човекот што го купи кецот за 200 евра нерегистриран од механичарот кај што го однел добил понуда од 300 евра само за моторот да му го откупи. Сега тој мотор си го возат на Застава Пикап, секојдневно го товараат и немале никаков проблем, нормално ни јас претходно немав...Во зима на -20 палеше како чакмак. Никад не ме оставил на пат...Да успеев да најдам добра шкољка немаше да го продадам. Што се вика и ден денес ми е криво за него...
Друг случај. Другар мој имаше до пред 3 години Jugo Koral 55 со кое имаше поминато точно 350 000 км без ремонт.  Последните 50 000 од како почна да му троши уље дури и не го менуваше...Само досипуваше...На 2000 км знаеше и литар да му потроши, па така да јас што го вадев од 101 му го давав за досипување...Никад не го оставило на пут... а + и каросериски не беше скапано...Југовците беа многу подобро заштитени каросериски од 101.
Вакви случаеви има многу...И сеа што ке закључиш од муабетот...
Моторот кој што го имав на кецот, италијанскиот и ден денес можам да кажам дека е еден од најдобрите бензиски мотори произведени во тоа време со траење до ден денес...Јас тврдам дека денешниве мотори на Пунто се многу поголемо срање од тие тогашните, а во голема мерка се жива копија на тој мотор со ознака 128А.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #16 на: 19 Мај 2011, 15:21:50 pm »
Imam nissan sanny 1986. Motorot sto go nosi e 1.6 karburatorski sistem 62kw. Pominato ima nad 600.000 motorot go osvsziv duri sega ama koga se otvori se ustanovi deka samo trebalo gumici na ventili da se smenat karikite bea top. Ali sea si e kako novo ke tera uste i uste:)
Pravi japanac ne izneveruva

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #17 на: 19 Мај 2011, 15:27:25 pm »
Realno za edna diskusija da bide pointeresna mora da ima razlicni stavovi i razmisluvanja.Sepak sala na strana kontriram sekade kade sto smetam deka ne se kazuva vistinata za bilo koja rabota.A se ona sto go kazuvam go kazuvam vrz osnova na fakti i dokazi na teren a ne zatoa sto jas sakam taka da bide. Da bideme realni vo 80 te godini koga Opel so Kadet i Askona bese poim za kvalitet japancite uste ucea skolo kako se pravi dobra kola.Za korejcite fabrika za koli vo toa vreme bese samo son.No vreminjata se smenija.So pojavata na Astra vo sredina na 90 te godini i raspadnatite karoserii od koi mnogu luge se zalea koga gi kupuvaa od Germanija se vide na delo na koe nivo Opel e padnat.Edna pogovorka vika deka na stara slava ne se zivee.Denes japancite stanaa giganti a realno ocekuvam deka korejcite koi se nivni ucenici i vredni luge poleka no sigurno se doblizuvaat do niv a ke dojde i denot koga ke bidat podobri i od niv.Sto se odnesuva do Fiat motorite vo 70 te godini bea zakon.Osven visokata potrosuvacka na gorivo se ostanato bese pozitivno.Retko koj motor bil otvaran ispod 400000 km vklucuvajki go i 1.1 od 128 koj se vgraduvase vo zastavite.Moj komsija imase Fiat 127 900 kubika so 45 konja istiot motor koj go stavaa vo Jugo 45 i na 300000 km kompresijata bese odlicna.Zasto na primer site luge koi sto vozele zastava kako primer go posocuvale italijanskiot motor a ne onoj zastaviniot?Konstrukcijata odnosno izvedbata e super no badijala ti e se ako ne stavis kvalitetni materijali vo taa konstrukcija.Zatoa istiot motor proizveden vo Torino bese potraen od onoj napraven vo Zastava.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #18 на: 19 Мај 2011, 15:41:31 pm »
Realno za edna diskusija da bide pointeresna mora da ima razlicni stavovi i razmisluvanja.
Во потполност се согласувам...Инаку точно е дека јапанците отидоа светлосни години напред, но сепак, кога ке затвориш врата на Ауди, Мерцедес, БМВ или некој друг германец, осеќаш МОЌ на затворена врата, слушаш тап звук...Кај јапанците звукот на затварање врата е како да затвараш лимена врата од шупа...Искрено речено...Јас имам таков впечаток.
Квалитетот на материјалите за ентериерот во возилата делува исто така многу едноставно и бедно, но се до појавувањето на новата Хонда, кога стандардите во изгледот малку се променија...
Сепак добро е што јапанците увидоа што поточно им се допаѓа на европјаните па почнаа да бидат инвентивни во дизајнот...
Кореја оди напред, но искрено се уште е далеку од она што би се ставило на кантар со европските возила...
По мене е подобро да има што поголема конкуренција бидејќи со самото тоа на еден начин паѓаат цените на некои преценети возила, а па од друга страна не е добро тоа што ради паѓањето на цените и појавувањето на возила од кина, кореа, итн, паѓа и цената на европските возила а и квалитетот на материјалите од кои се изработуваат...Тоа е негативна работа...

Моторите како мотори во новиве возила се далеку пософистицирани за разлика од оние старите но во поглед на вградување на електроники итн...
Инаку нормално е еден мотор од 1600 цм кубни со 90 кс да трае дупло повеќе за разлика од некој кој има 1600 цм кубни и има 160 кс...
Оптеретувањето на материјалите е дупло зголемено, триењето, вртежните моменти итн...
Се тоа влијае на работата на моторот...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #19 на: 19 Мај 2011, 15:51:35 pm »
Јас мислам дека не треба да зборуваме за позитивни-негативни работи. Пазарната економија и односите меѓу понудата и побарувачката и конкурентските компании си го прават своето. Тие што не чинат нема долго да опстанат.
А јас не се сеќавам некогаш во Европа јапонско возило да било бестселер.
Аудиофил вели Астрата се распаѓала. Кажи ми ти која астра се распаѓа? Старите астри од 96-98 година сега изгледаат како да се од фабрика излезени.
А не е тајна тоа дека приказната за слаб квалитет на Опел ја измислија енглезите преку Vauxhall. Опел ја згази енглеската автоиндустрија и во тоа време најпродавани возила беа Опелите изатоа енглезите почнаа да шират негативна пропаганда за да се извлечат од гомна.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #20 на: 19 Мај 2011, 16:13:53 pm »
Realno za edna diskusija da bide pointeresna mora da ima razlicni stavovi i razmisluvanja.

Моторите како мотори во новиве возила се далеку пософистицирани за разлика од оние старите но во поглед на вградување на електроники итн...
Инаку нормално е еден мотор од 1600 цм кубни со 90 кс да трае дупло повеќе за разлика од некој кој има 1600 цм кубни и има 160 кс...
Оптеретувањето на материјалите е дупло зголемено, триењето, вртежните моменти итн...
Се тоа влијае на работата на моторот...


Иако го ценам мислењето на SaleSK (до сега се` што прочитав од него држи вода), јас тука не би се согласил во потполност делумно точно, но генерално не. Да образложам: Ако се работи за ист мотор кој имал 90 кс, и потоа на некој начин снагата му е крената на 160 кс, веројатно ќе биде помалку издржлив поради оптеретувањето на материјали кои се предвидени за таа снага.

Но, не верувам дека BMW 1.6 турбо моторот во Mini Cooper S кој има 175кс е понеиздржлив и побрзо ќе се расипе од голф IV 1.6 со 100 коњи. Едноставно, инженерите предвидуваат какви материјали ќе употребат и со која цврстина ќе го направат комплетниот автомобил а не само моторот, за еден нормален работен век на автомобилот. Се` е до дизајнот и до употребените материјали.

Пластично речено: Земи 2.0 мотор, намали му го волуменот на 1.6, стај му турбо = издржлив 1.6 со доста коњи..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #21 на: 19 Мај 2011, 16:33:03 pm »
Realno za edna diskusija da bide pointeresna mora da ima razlicni stavovi i razmisluvanja.
Во потполност се согласувам...Инаку точно е дека јапанците отидоа светлосни години напред, но сепак, кога ке затвориш врата на Ауди, Мерцедес, БМВ или некој друг германец, осеќаш МОЌ на затворена врата, слушаш тап звук...Кај јапанците звукот на затварање врата е како да затвараш лимена врата од шупа...Искрено речено...Јас имам таков впечаток.
Квалитетот на материјалите за ентериерот во возилата делува исто така многу едноставно и бедно, но се до појавувањето на новата Хонда, кога стандардите во изгледот малку се променија...
Сепак добро е што јапанците увидоа што поточно им се допаѓа на европјаните па почнаа да бидат инвентивни во дизајнот...
Кореја оди напред, но искрено се уште е далеку од она што би се ставило на кантар со европските возила...
По мене е подобро да има што поголема конкуренција бидејќи со самото тоа на еден начин паѓаат цените на некои преценети возила, а па од друга страна не е добро тоа што ради паѓањето на цените и појавувањето на возила од кина, кореа, итн, паѓа и цената на европските возила а и квалитетот на материјалите од кои се изработуваат...Тоа е негативна работа...

Моторите како мотори во новиве возила се далеку пософистицирани за разлика од оние старите но во поглед на вградување на електроники итн...
Инаку нормално е еден мотор од 1600 цм кубни со 90 кс да трае дупло повеќе за разлика од некој кој има 1600 цм кубни и има 160 кс...
Оптеретувањето на материјалите е дупло зголемено, триењето, вртежните моменти итн...
Се тоа влијае на работата на моторот...


Tocno e toa so zatvaranjeto na vratite no Mercedes,BMW i Audi se vozila od visokata klasa no sto ke kazes za Lexus najluksuznoto japansko vozilo na Toyota koe e edno od najcenetite na amerikanskiot kontinent i e vo klasa na Mercedes,BMW i Audi?Sigurno vratite ne se zatvaraat kako na poevtinite vozila.Edna od pricinite koi takov zvuk se slusa e potenkiot lim koi go stavaat japancite vo odnos na mnogu podebeliot koj go stavaat germancite.Kaj mene na bubata se slusa zvuk isto koga zatvaras vrata vo lada no jas ne ja cuvam bubata zatoa sto vnatre bukvalno se e lim.Kvalitetot  i popularnosta na bubata so decenii ne bese poradi nejzinata niska cena i golata karoserija tuku poradi trajnosta i izdrzlivosta i na motorot i na karoserijata koi se dokazaa na delo.Bidejki nema elektronika,vozdusno ladenje ne mu se sekiram dali ke zapali ili ne duri i na -20 stepeni da e nadvor.Samo maslo zimsko i letno menuvam,platinka od 300 den. na sekoi 10000 i NGK svekici koi 4 komada cinat 600 den. i tolku.Ednas vo godinata ke ja odnesam kaj Vlatko na kontrola i tolku.Sepak isto i kaj japancite mislam deka toa se sitnici koi zaedno so vnatresnata plastika ako se stavat na vaga se zanemarlivi vo odnos na site ostanati karakteristiki po koi prednicat.Vo Auto klub hrvatskoto spisanie na internet bas citav za edna anketa koja ja vrsele kaj sopstvenici i na evropski i na japanski vozila.Interesno svedocenje bese kaj onie sto imaat japanci a toa e deka povtorno bi kupile japanec dodeka najnezadovolni bea onie sto imaa francusko vozilo i koi nikogas poveke ne bi kupile povtorno francusko.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #22 на: 19 Мај 2011, 16:46:42 pm »
Јас мислам дека не треба да зборуваме за позитивни-негативни работи. Пазарната економија и односите меѓу понудата и побарувачката и конкурентските компании си го прават своето. Тие што не чинат нема долго да опстанат.
А јас не се сеќавам некогаш во Европа јапонско возило да било бестселер.
Аудиофил вели Астрата се распаѓала. Кажи ми ти која астра се распаѓа? Старите астри од 96-98 година сега изгледаат како да се од фабрика излезени.
А не е тајна тоа дека приказната за слаб квалитет на Опел ја измислија енглезите преку Vauxhall. Опел ја згази енглеската автоиндустрија и во тоа време најпродавани возила беа Опелите изатоа енглезите почнаа да шират негативна пропаганда за да се извлечат од гомна.

Jas ne znam kakva propaganda anglicanite sirele no na delo se gleda dali nesto e tocno ili ne.A na teren jasno se gleda deka tolku korozija kako sto imase Opel Astra prviot model za maksimum 10 godini nemase na niedno drugo vozilo.Tie koi gi nosea od Germanija vo prosek po 2500 do 3000 evra. bea najcuvanite a bea tolku evtini bas poradi losiot kvalitet na karoserijata.Vo Slovenija nema sansi da najdes Opel so zdrava karoserija poradi ogromnite kolicini na sol sto se frla po ulicite.Zet mi momentalno vozi Vectra 1.8 od 99 godina i site pragovi i krila se partal.Motorot e super ama karoserijata e gjubre.Sprotivno na ovie primeri Peugeot 206 sto imaat vo Slovenija retko da vidis skapano.Zatoa i Peugeot zaedno so Renault i Citroen najmnogu gi kupuvaat vo Slovenija bas poradi taa korozija a vlagata koja e prisutna preku cela godina e dopolnitelen problem.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #23 на: 19 Мај 2011, 19:59:51 pm »
Но, не верувам дека BMW 1.6 турбо моторот во Mini Cooper S кој има 175кс е понеиздржлив и побрзо ќе се расипе од голф IV 1.6 со 100 коњи. Едноставно, инженерите предвидуваат какви материјали ќе употребат и со која цврстина ќе го направат комплетниот автомобил а не само моторот, за еден нормален работен век на автомобилот. Се` е до дизајнот и до употребените материјали.
Така е мајсторе. Се сложувам. Финтата е на мотор од 90 кс да му ставиш турбина и да го направиш 160кс тогаш ќе се расипе. Иначе фабрички 160кс нема да биде ништо полош од фабрички со 90кс.
Маршер? Што викаш ти?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #24 на: 19 Мај 2011, 20:52:49 pm »
Tocno e toa so zatvaranjeto na vratite no Mercedes,BMW i Audi se vozila od visokata klasa no sto ke kazes za Lexus najluksuznoto japansko vozilo na Toyota koe e edno od najcenetite na amerikanskiot kontinent i e vo klasa na Mercedes,BMW i Audi?Sigurno vratite ne se zatvaraat kako na poevtinite vozila.

Во право си за вратите кај лексусот...За серќа мојот газда има лексус џип, а сеа се поднови со кашкаи...Лексусот го заборави...Троши од 17 до 25 литра гориво, во внатрешноста наликува на мизерен американски бофал дизајн, а вожњата е на просечно ниво, ништо специјално...Имав прилика да се возам со него...Покрај лексусот реков дека има и кашкаи кој го вози заради економичната потрошувачка која не преминува поврќе од 6,3 литра во градска вожња...
Е сега заправив муабет за лексусот...Секоја година менува акумулатор, со изговор во сервисот дека сензорите за паркинг го трошеле....хахаха, каков мизерен одговор на сервисерите во Тојота, помизерен не можеше да биде...Имаше и неколку проблеми со палењето...Едноставно не палеше...глупости живи...Во споредба со БМВ-то Х6 кое го има неговиот син, лексусот може да се засени...Исто како да си споредил лада нива со некој џип од средна класа по изглед,, на пример еве нека биде киа спортаж...толкава е разликата...Но ствар на вкус...секако...Кога би имал можност да бирам, во ниеден случај не би го избрал лексусот и покрај тоа што важи за еден од најдобрите....
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #25 на: 19 Мај 2011, 21:40:54 pm »
A kakva e sostojbata so limuzinite na Lexus?Dali i tie zaostanuvaat zad BMW isto kako gjipovite?Koga kazav za Amerika i Kanada mislev na Lexus limuzinite deka se mnogu ceneti.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #26 на: 19 Мај 2011, 21:52:04 pm »
Неможам да дадам коментар за она што не сум го видел во живо, повозил во него или барем да ми каже некој близок...
Верувам дека Лекусот котира многу високо од она што сум го прочитал, но сепак како што кажав секое  мислење кое би го дал може да биде само од читање на рецензии и пишани текстови кои не би можел да ги поткрепам со мое лично искуство...Сум ги глеал лексусиве низ град, но не сум се повозил во нив...Изгледаат многу добро...Така изгледаше и џипчето се додека не остварив директен контакт, и додека како што реков не се повозив во него, односно таканаречениот луксуз, кој за мене не беше луксуз него тежок класичен американски просек :)
Во глобала не можам да речам и дека нечини, дека не е добро, би грешел душа, но неспоредливо е со било кој од гермаснските производители на џипови барем за мој вкус и за она што имав можност да го видам во живо.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #27 на: 19 Мај 2011, 22:05:22 pm »
Koga gi spomnav korejcite deka mnogu napreduvaat i deka eden den ke gi pominat japancite mislev na vakvo nesto:
http://autoklub.jutarnji.hr/hyundai-i40--premium-model-koji-bi-trebao-ponuditi--audijevsku--kvalitetu-po-pristupacnoj-cijeni/927027/
Ako se znae faktot deka vo Slovacka momentalno se naoga najsovremenata avtomobilska fabrika vo sopstvenost na Hyindai i faktot sto korejskata elektronika momentalno e pokvalitetna od germanskata Bosch koja se vgraduva vo germanskite vozila ishodot moze da se pretpostavi kakov ke bide.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #28 на: 19 Мај 2011, 22:14:53 pm »
Ова ми беше зборот...
Цитат
Hyundai odvažno tvrdi da i40, koji će prvo biti predstavljen u karavanskoj , a tijekom 2012. godine i limuzinskoj izvedbi, ima iznimno kvalitetan interijer izrađen od na dodir mekih materijala koji će postaviti nova mjerila za korejska vozila, ali i znatno se približiti razvikanoj njemačkoj konkurenciji.

Знатно ке се приближи, е добар успех, но приближувањето не е и достигнување...Сепак по мене одлично напредуваат...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14234
  • Пудингот на шоферството
Одг: Искуство со одреден тип на мотор
« Одговори #29 на: 20 Мај 2011, 00:26:12 am »
Ako Hyndai gi dostignat vo kvalitet germanskite vozila ke mora i cenata da bid posolena,zatoa dur ne im se izramnat cenite ke bidat celo vreme zad niv...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D