Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 20373 пати)

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #60 на: 09 Февруари 2012, 21:41:00 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:14:14 am zippo »

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #61 на: 09 Февруари 2012, 21:44:05 pm »
Немора да ја знаеш брзината со која си се качил, поедноставно е надоле да возиш во таа брзина во која ќе можеш обртаите да ги држиш околу 2500, тоа е доволно да го знаеш, барем во денешно време повекето коли имаат обртомери :) т.е. колку повеќе обртаи толку повеќе кочење  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #62 на: 09 Февруари 2012, 21:48:28 pm »
За нагорнини има разни тактики, ако сакаш да ушпараш некое литро, ќе возиш со повисок степен на пренос, користејќи го моментот на сила, ако уживаш во подинамично возење, ќе тераш со понизок степен, и ќе ги држиш обртаите повисоко за да имаш доста повеќе снага од моторот на располагање. Автоматски се поништува правилото со која нагоре со таа надолу. Можам различно да го поминам патот нагоре.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #63 на: 09 Февруари 2012, 21:54:47 pm »
Барам од Филип да објасни зошто јас припаѓам во групата почетници, а тој во групата шоферишта?


Јас ипак мислам дека станува збор за преценување...
Си возам како што си сакам, што најчесто е динамично, а тоа дали филип, милип или петре ќе ми кажува бабини деветини ама ич не ме занима :)

Едит: Муабетот за загрозување на безбедноста. Секако дека нема да дозволам нешто прво мене да ми се случи, а со тоа и на другите учесници, и фала богу до сега не сум имал инциденти како возач. Дени убаво кажа за тоа со отстапувањата од ограничувањата, и секогаш се сложувам со тоа. Ако возиш по ограничувањата и тоа како си наштетуваш себеси ;D

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #64 на: 09 Февруари 2012, 21:57:49 pm »
Ма колата требало да ја знаеш,нема врска..Колата може да те заебе баш тогаш кога си најсигурен дека нема тоа да ти го направи..Јас мислам дека се зависи од менталниот склоп на човекот,и тоа како он себе се проценува..Ако се преценува и мисли дека на уздолница треба да се вози рецимо 70-80,или па повеќе,бујрум нека вози така ама па ако направи некоја глупост се нему нека му лежи на душа..

П.С. филип пред едно 7-8 месеца,идејќи за Солун,незнам пред или после Велес има нешто ко угорница е,и таму татко ми возеше со брзина од 170-180 кмч,и според твојата логика,сакаш да кажеш дека на истото место само сега обратно требало со истата брзина да се движиме..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #65 на: 09 Февруари 2012, 22:01:16 pm »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.

Уште ли те учи  ;D ;D ;D
Џабе губи време. Не го научил дека шлеп службата не може да се спушта толку брзо колку и што се качува.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #66 на: 09 Февруари 2012, 22:07:42 pm »
Од професионална гледна точка(ако на пр. треба да полагате за професионален возач) има вакви прашања, и да, во истата брзина со која се качувате треба и да се спуштате. Можеби неможете да памтите на секоја кривина со која сте иделе ама отприлика се знае и се осеќа. Башка имате знакови колку посто е нагорен патот или надолен. Али просек е 2 и 3. Мада ако се вози полека и претпазливе ништо не е страшно, само ќе летаат кочниците.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #67 на: 09 Февруари 2012, 22:14:26 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:13:16 am zippo »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #68 на: 10 Февруари 2012, 01:05:08 am »
Мене мие одземена возачката така да ништо на овие 5 страни не важи за мене ;D ;D ;D

п.с Филип,јас кај шо возам ти пешки немаш поминато на таков терен,возам габаритен товар кој заедно со се возило тежи не помалку од 28 тона,а некогаш заминува и над 30 тона и сеа ти најде да ми кажуваш дека треба да преполагам или да ја вратам возачката...Ти слегвај си по стража,плетвар,буково,ѓавато и со 1 ако сакаш,јас ке си слегвам со 4-5,зависи како ми фаќа окото и зависи од условите на патот :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #69 на: 10 Февруари 2012, 01:09:50 am »
За тебе најстрого важи ова, ти во никој случај не смееш да се ослониш на кочница. Баш за тоа и се збори со осет треба да знаеш која брзина. Ако има многу кривини а ти си товарен 30 тона отприлика фаќаш брзина која ќе те држи на 30 km/h пошто ако отидат кочниците маф ти е работата.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #70 на: 10 Февруари 2012, 01:22:51 am »
За тебе најстрого важи ова, ти во никој случај не смееш да се ослониш на кочница. Баш за тоа и се збори со осет треба да знаеш која брзина. Ако има многу кривини а ти си товарен 30 тона отприлика фаќаш брзина која ќе те држи на 30 km/h пошто ако отидат кочниците маф ти е работата.
За со камионот важат други правила,мада ко ќе е празен немам гајле,ионака му се кратки брзините и е во одлична состојба па го пуштам повеќе,а товарен се знае,2ра или 3та и на моторно кочење

п.с Стиг нешто спомна ретардер,кој помага многу,но и ретардерот си има финти,тој го блокира деференцијалот,па неможиш нон стоп да го држиш вклучен,пошо лом ке го направи деференцијалот,ке грее моторот,а истотака лош е за на влажен коловоз,можи да те изврти пошо приколката(зборувам за влекач) турка одназад,истотака тој функционира на брзина поголема од 40км/х,така да товарен со 30+тона,плус 15 тона од влекачот со се приколка,значи вкупно околу 50 тона,на некои места не би слегвал со 50-60км/х....Сега за сега не немам доволно искуство во возење на шлепери

п.п.с Члинк,ако откажат кочниците на камионот сам ке застани,таков е принципот на работа,ако нема воздух во системот за кочење се блокираат тркалата.... :)
« Последно менување: 10 Февруари 2012, 04:02:56 am MecheTo »
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #71 на: 10 Февруари 2012, 01:45:18 am »
при моторно кочење не се троши ни микрограм.

све осеќам дека и за ова ќе има убедувања :-)

Toa sum go testiral 2-3 pati, straza-gv I straza-kicevo, vo ler kolata trosi 0.8l ponekogas 2l a ako e vo brzina pokazuva 0l.

Po ugornici se kacuvam so 3ta ili 4ta a se spustam so 4ta. Znaci od prilika po udolnici 2500 rpm do 3000 rpm.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #72 на: 10 Февруари 2012, 07:43:21 am »
Што правиме на пример ако возилото ја совлада угорницата со највисокиот преносен однос на менувачот, ете возиш доволно јак турбо дизел кој на ниски вртежи има сила да повлече во 6та без проблем на Плетвар и после пак испаѓа со 6та да се симнуваш

AKO колата и угорницата се такви да се качуваат во шеста ТОГАШ нека се симиња во шеста.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #73 на: 10 Февруари 2012, 07:45:43 am »
п.с Филип,јас кај шо возам ти пешки немаш поминато

;-) сигурен си?

и замолив без љутење!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #74 на: 10 Февруари 2012, 07:46:48 am »
татко ми возеше со брзина од 170-180 кмч,и според твојата логика,сакаш да кажеш дека на истото место само сега обратно требало со истата брзина да се движиме..?

Не. Ако возел 170-180 требало одма да му зе земе дозвола, да не се чека да се врати.