За тебе најстрого важи ова, ти во никој случај не смееш да се ослониш на кочница. Баш за тоа и се збори со осет треба да знаеш која брзина. Ако има многу кривини а ти си товарен 30 тона отприлика фаќаш брзина која ќе те држи на 30 km/h пошто ако отидат кочниците маф ти е работата.
За со камионот важат други правила,мада ко ќе е празен немам гајле,ионака му се кратки брзините и е во одлична состојба па го пуштам повеќе,а товарен се знае,2ра или 3та и на моторно кочење
п.с Стиг нешто спомна ретардер,кој помага многу,но и ретардерот си има финти,тој го блокира деференцијалот,па неможиш нон стоп да го држиш вклучен,пошо лом ке го направи деференцијалот,ке грее моторот,а истотака лош е за на влажен коловоз,можи да те изврти пошо приколката(зборувам за влекач) турка одназад,истотака тој функционира на брзина поголема од 40км/х,така да товарен со 30+тона,плус 15 тона од влекачот со се приколка,значи вкупно околу 50 тона,на некои места не би слегвал со 50-60км/х....Сега за сега не немам доволно искуство во возење на шлепери
п.п.с Члинк,ако откажат кочниците на камионот сам ке застани,таков е принципот на работа,ако нема воздух во системот за кочење се блокираат тркалата....