Не знам кој спомна дека моделот е неквалитетен. Јас реков дека седанот има послаб квалитет од хечбекот, ама тоа не значи дека сакам да кажам оти седанот не чини и дека е неквалитетен. Има разлика во тоа да еден модел на автомобил има верзии со различен квалитет на изработка, и во тоа колата да биде стварно лоша (пример Југовците од 90тите, Голф 3, Астра Ф итн.), за ова второво не е битна цената на работната рака. Ме интересира зошто ги извртуваш работите? Или работата е дека возите такви коли па не ви се допаѓа кога некој збори нешто негативно за нив, иако е вистина. Ама нормално е човек да си го брани своето возило и да не сака да слуша негативни мислења за него, макар биле и точни...
Инаку, да точно дека таму 2005-2006 негде, Меган седан беше малку поскап од хечбекот со 5 врати, 500 евра плус. Е ама седанот е многу поголем од хечбекот. Ако за малку повеќе пари добиваш многу поголема кола, тоа значи дека поголемата кола е со послаб квалитет - кола на метро (без разлика што и двете се иста класа). Ти претходно спомна Сеат: што мислиш, зошто Кордобата во тоа време беше 1000 евра поскапа од Ибицата, иако се возила за класа помали од Меган? Затоа што се со ист квалитет и двата модели ама Кордобата е доста поголема, па затоа беше и доста поскапа. 500 евра разлика меѓу хечбек и седан верзија на еден модел од Ц-сегментот и 1000 евра разлика меѓу исти такви верзии на еден модел од Б-сегментот кажува доста за разликите во квалитетот на тие верзии.