Гласање

Koi diskovi i plocki gi preporacuvate?

Ferodo
71 (27.3%)
TRW
37 (14.2%)
LPR
15 (5.8%)
Textar
19 (7.3%)
Woking
2 (0.8%)
Remsa
10 (3.8%)
Valeo
27 (10.4%)
Ate
48 (18.5%)
Mintex
2 (0.8%)
Pagid
18 (6.9%)
Tomax
6 (2.3%)
Wagner® Brake
5 (1.9%)

Вкупно гласови: 260

Автор Тема: Kvalitetni Diskovi i Plocki  (Прочитано 379640 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1650 на: 22 Мај 2020, 19:00:16 pm »
Земав Ате плочки, дискови мерев не се за промена, али два пати мери еднаш на сестраи, на брзинка беше додека гуми ми менуваа така да уште еднаш мерка.

Дали има стандардизација на дискови пр. 15ки големина да имаат фиксно таа дебелина?

Планирам рабовите на дискот внатрешни и надворешни да ги симнам со брусалка да си легнат плочките убаво. Претходно не направив па може затоа стругаа.
Има линии (бразди) измеѓу ама не ги чепкам.

Избегнувам да ги израмнат машински да не отиде премногу дискот.



Види го ова видео:
https://youtu.be/OaeytCCmHEA

Брусалка ќе симне ивицата, ама ќе чачне и кај што не треба, не си играј (мада сум видел и луѓе што ја симнуваат успешно надворешната со брусалка).
Машински ќе симнат онолку колку што е минимум потребно. Во стоти се мери, или во 10тина од милиметар рамнењето на машина. Верувај, машинска обработка ти е најдобрата работа ако се за рамнење.

Јас ги стругнав рабовите на плочките, кои допираа на липчето горе и при глајдање и благо допирање на кочниците правеа звук.
Ќе го репостирам постов со ембедед видео за да не го прескокне некој:

Инаку многу полесно и подобро е за рачна работа самите пакни да се искосат на рабовите. Ем нема да чкрипат.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Баш како на видеото, само и внатрешниот раб треба.
Ама алатката не му врши работа за таму ќе му треба друга техника.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1651 на: 22 Мај 2020, 19:05:39 pm »
Па покажува како го средува и внатрешниот раб.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1652 на: 22 Мај 2020, 19:11:32 pm »
Па покажува како го средува и внатрешниот раб.

Не, тој е задна страна.

Внатрешен се мисли накај испакнатиот дел  кај што се ставаат мутерите.

Сега тој рамни на горниот дел кај би фаќала плочката, а треба и долниот

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1653 на: 22 Мај 2020, 19:23:00 pm »
Колку што видов од видеото, применета е  техника да дискот се врти а ножот е колку толку фиксен што овозможува еднакво одземање на материјал.

Со брусалица, колку и да се внимава не верувам дека би било возможно.

Плочките сигурно ќе легнат доколку се со адекватни димензии.
Имам видено плочки со поголеми димензии во дел од милиметар и едвај влегуваат во шепата, во тој случај се стругнува телото од плочките. Истото важи и во делот што трие на дискот (месото :)).
Мислам дека и Дино во едно од неговите видеа со неговата Киа имаше таков проблем.

Татко ми еднаш го "оштреше" ножот со брусалица од косилицата и потоа се појавија неподносливи вибрации. Го нарушил балансот околу оската на ротација со тоа што некаде симнал некој грам повеќе.
Сооредбата можеби не е адекватна, но да се има на ум што би можело да произлезе.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1654 на: 22 Мај 2020, 19:35:26 pm »
Внатрешниот (оној што е блиску до центарот на дискот) раб, (скооро) никогаш не е проблематичен и не предизвикува чкрипење.
Нема зошто да легнат полошо плочките, ако симнеш пола милиметар од нивните рабови, во однос на симнување на ивицата од дискот. И едната и другата техника е „валидна“. Ако несе лажам низ форумов некаде и слики имав ставено колку малку уствари е потребно да се стругнат. Веројатно ако ставиш плочки од ист тип и производител (на пример, сум имал ЕБЦ грин и пак ставам ЕБЦ грин), не би ни имало потреба од симнување на било што. Ова се јавува само поради малите разлики во димензиите на плочките од различни производители и  не е страшно една шмиргла да им ги „помине“ кантовите.
И уште еднаш, остави ја брусилицата на рафт у гаража. Ако сакаш ко што треба да биде, а не сакаш да ги стругнеш плочките, или машински обработи ги, или нови дискови монтирај.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1655 на: 22 Мај 2020, 19:38:10 pm »
Ножот само треба да се избалансира пред ставање. Екстремно лесно е.

Дискот од друга страна...

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1656 на: 22 Мај 2020, 19:54:02 pm »
Ова за таа ли Киа-та во топ состојба се работи??
Да симнел рабовите со брусалка, дали имаш две чисти?

Сними си го мозокот имаш некој проблем, не ти фаќа тоа црпката.
После размисли што пишуваш.

Мајсторе јас за техника за тебе сум Алберт Ајнштајн, уште два животи да живееш нема да стигнеш до таму. Ако евентуално дојдеш до мое техничко ниво и ниво на сертификати за технички работи побарај ме ќе дискутираме. До тогаш терај Киичката со стружени дискови.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1657 на: 22 Мај 2020, 20:04:32 pm »
Внатрешниот (оној што е блиску до центарот на дискот) раб, (скооро) никогаш не е проблематичен и не предизвикува чкрипење.
Нема зошто да легнат полошо плочките, ако симнеш пола милиметар од нивните рабови, во однос на симнување на ивицата од дискот. И едната и другата техника е „валидна“. Ако несе лажам низ форумов некаде и слики имав ставено колку малку уствари е потребно да се стругнат. Веројатно ако ставиш плочки од ист тип и производител (на пример, сум имал ЕБЦ грин и пак ставам ЕБЦ грин), не би ни имало потреба од симнување на било што. Ова се јавува само поради малите разлики во димензиите на плочките од различни производители и  не е страшно една шмиргла да им ги „помине“ кантовите.
И уште еднаш, остави ја брусилицата на рафт у гаража. Ако сакаш ко што треба да биде, а не сакаш да ги стругнеш плочките, или машински обработи ги, или нови дискови монтирај.

Првиот пат промена на плочки на возилото имаше раб на дискот, новите плочки беа графитни и така ги монтирав без измени, али одреден период цивкаа, гребееа па си легнаа.
Сега работ е поголем и не мислам пак да ги трпам да гребат.

Имам на располагање во сервис дизалица па ќе пробам со брусилка да ги средам, ако не иде тогаш рабовите на плочките со шмиргла.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1658 на: 22 Мај 2020, 20:05:13 pm »
Сликај пред и потоа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1659 на: 22 Мај 2020, 20:05:45 pm »
Со среќа... ќе ти треба...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1660 на: 22 Мај 2020, 20:26:25 pm »
Ова за таа ли Киа-та во топ состојба се работи??
Да симнел рабовите со брусалка, дали имаш две чисти?

Сними си го мозокот имаш некој проблем, не ти фаќа тоа црпката.
После размисли што пишуваш.

Мајсторе јас за техника за тебе сум Алберт Ајнштајн, уште два животи да живееш нема да стигнеш до таму. Ако евентуално дојдеш до мое техничко ниво и ниво на сертификати за технички работи побарај ме ќе дискутираме. До тогаш терај Киичката со стружени дискови.

Се гледа црпката колку ти фаќа, јебеш сертификати, праксата е битна.
Теорија е едно, праксата е друго.

Подобро е да се обработат дисковите за новите плочки, ама џабе кога не сваќаш.


Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1661 на: 23 Мај 2020, 00:51:52 am »
Фала богу дека подобро е да се обработат. Али ти ова што си го наумил не е обработување. Нит ќе заштедиш нешто,  нит бутур, само ќе уебеш и ќе мислиш дека е подобро. Однеси ги да ти ги обработат како што треба или ич не пипај. Какви шмиргли, какви глупости...

Околу димензиите, колата си има големина на диск, максиумум и минимум дебелина пропишана, а тоа нема врска со големината на бандажот. Ако после соодветната обработка дискот влегува во минимум толеранција - пали и вози, ако не дисковите во канта.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1662 на: 23 Мај 2020, 01:21:38 am »
Ова ќе биде интересно.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1663 на: 23 Мај 2020, 08:29:50 am »
И мене така ми стои.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Kvalitetni Diskovi i Plocki
« Одговори #1664 на: 23 Мај 2020, 08:39:03 am »
Или на секои два пара плочки нов диск. На долг рок поевтино и побезбедно ќе поминеш.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.