Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 300016 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13844
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #810 на: 30 Септември 2014, 12:31:09 pm »
На 41.600 километри Голфот го доби и четвртиот сервис.

Цени:

Штопна - 74 денари
Филтер за масло - 493 денари
Филтер за гориво - 1699 денари
Филтер за воздух - 948 денари
Филтер за полен - 954 денари
Масло - Castrol Edge Professional Longlife 3 5W-30, 4.3 литри - 3972 денари
Сијаличка за таблица - 106 денари.

За жал, морав да сменам и прекидач за прозори кој го скршив во ситуација кога требаше да закочам нагло и во истиот момент затварав прозор, па изгледа во тој момент сум го истегнал прекидачот. Мораше да се смени целото склопче за прозори на возачка страна кое кошта 3100 денари.

На сето ова, плус работна рака 2000 денари и ДДВ.

Многу пари. Колат, и тоа мушки.

Ако ти кажам дека за истиот сервис плаќам 350 денари ќе те фркни срце ;D

Ама сум осетил цени на официјален сервис така што, I get ya!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #811 на: 30 Септември 2014, 12:33:12 pm »
Ова истово во АБ Ауто Струмица (овластен сервис на Порше во Струмица) работна рака ке те кошта цели 600 денари.

А горивото и патарините до Струмица и ручекот таму (а богами и изгубениот работен ден) ти ќе ми ги платиш? Ако ми ги плаќаш, да планирам за следниот пат.

Плус, во таа цена е и растурање и склопување на возачката врата, и (неуспешен) обид за монтирање на USB приклучок на радиото.

@Carpathian: Најверојатно ова е последниот сервис што ќе го правам во официјален сервис.

Кога на Леонот правев сервис кај Маршер, сам си набавив сè што ми треба кај Чакаров и сервисот ме чинеше помалку од 5000 денари, сосе 500 денари работна рака кај Др. Маршер.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #812 на: 30 Септември 2014, 12:44:47 pm »
Ке дојдеш една сабота, горивото и патарините ти се 1500 денари +600ден работната рака = 2100 денари, ке останеш вечерта, ке прцнеш нешто и недела ке си одиш за Скопје освежен за истите пари :) :) :)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #813 на: 30 Септември 2014, 13:12:46 pm »
На 41.600 километри Голфот го доби и четвртиот сервис.

Цени:

Штопна - 74 денари
Филтер за масло - 493 денари
Филтер за гориво - 1699 денари
Филтер за воздух - 948 денари
Филтер за полен - 954 денари
Масло - Castrol Edge Professional Longlife 3 5W-30, 4.3 литри - 3972 денари
Сијаличка за таблица - 106 денари.

За жал, морав да сменам и прекидач за прозори кој го скршив во ситуација кога требаше да закочам нагло и во истиот момент затварав прозор, па изгледа во тој момент сум го истегнал прекидачот. Мораше да се смени целото склопче за прозори на возачка страна кое кошта 3100 денари.

На сето ова, плус работна рака 2000 денари и ДДВ.

Многу пари. Колат, и тоа мушки.
Освен работната рака другово не е толку скапо... Филтриве да си ги купиш од продавница сите заедно најверојатно ке те чинат 500-600ден. помалку, штопната пак мора од овластен, ја нема по продавници. ;D
 Инаку на колку км. ти го менуваат филтерот за гориво?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #814 на: 30 Септември 2014, 13:17:12 pm »
Секој втор сервис, на 20000 км.

Најверојатно ќе почнам да го правам сервисот на 15.000 км, прашав во Порше и ми рекоа дека може.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #815 на: 30 Септември 2014, 13:50:22 pm »
Zasto neuspesno montiranje na USB? nema izlez? proba aux umesto usb?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #816 на: 30 Септември 2014, 13:51:13 pm »
Само мене ми изгледаат ОК цениве изглеа а?  Дури веројатно и попуссче некое си ќарил... така ми личи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #817 на: 30 Септември 2014, 13:55:55 pm »
Маслото е некако оѓин и пламен. Другите ствари се горе-доле нормални.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #818 на: 30 Септември 2014, 14:02:24 pm »
Zasto neuspesno montiranje na USB? nema izlez? proba aux umesto usb?

Нема влез позади на радиото. На некои верзии на RCD510 го има, на некои го нема. Кај мене го нема.  :-\

А многу убаво OEM USB портче си купив, се мести напред кај дугмиќите пред мењачот. :(

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #819 на: 30 Септември 2014, 14:04:06 pm »
Selenia Racing, 1л=900ден. 5л=4500ден... па ова со 920-тина денари по литар и не е нешто прескапо. Додуша, јас нешто поефтино го плаќам,  ама во продавница оваа му е цената...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #820 на: 30 Септември 2014, 14:22:35 pm »

Zasto neuspesno montiranje na USB? nema izlez? proba aux umesto usb?

Нема влез позади на радиото. На некои верзии на RCD510 го има, на некои го нема. Кај мене го нема.  :-

А многу убаво OEM USB портче си купив, се мести напред кај дугмиќите пред мењачот. :(

Go znam :) go planirav za kaj mene ama samo aux moze da se istegne :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #821 на: 30 Септември 2014, 14:33:21 pm »
AUX имам во наслоњачот.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #822 на: 30 Септември 2014, 15:09:55 pm »
На здравје. Генерално цениве не ме чудат многу али уљенцево не е некако огин и пламен? А којзнае дали е оригинал Castrol.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #823 на: 30 Септември 2014, 15:43:49 pm »
Во Колевски пред некое време прашав, оригиналното од VW беше 910ден. литар, а Castrol EDGE 5w40 беше 650ден. литар.
Па ми се виде некако евтино во споредба со Мотулов што го ставам па и јас се запрашав дали е оригинал...

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5516
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #824 на: 30 Септември 2014, 16:14:27 pm »
Dizelot si e poskap za odrzuvanje, i toa si go znae sekoj sto se odlucuva da go kupi istiot, nema potreba za potsetuvanje :D

Rabotnata raka e da, malku visoka, ali i za toa ima alternativa, Marsher ili Cakarov.
So toa maslo, ja bi menjal na 15 000km minimum, ili 20 000 max.

Ako e AUX vo naslonuvacot, togas kako bi se pustil kabel bez da se osteti od naslonuvacot?
Zasto e toa taka napraveno, mi nema logika.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!