Автор Тема: Automatic vs Manual transmission  (Прочитано 60858 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #135 на: 09 Јануари 2015, 12:14:16 pm »
Kaj nekoi vozila (audi do 2003-ta) pred da stavis vo brzina ubavo ti pisuva na displejot hold brake...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #136 на: 09 Јануари 2015, 12:19:30 pm »
Онак на ауди а6 на пример од Н во Д не ти дава да го мрднеш мењачот ако не стиснеш кочница.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #137 на: 09 Јануари 2015, 13:17:04 pm »
Логиката на Онак е исправна, држењето на кочница не е за да го заштити менувачот од дефект.

Тоа е повеќе сигурносна функција за да го спречи движењето на автомобилот при секое ставање во Дриве.

Дури и за поискусните возачи задвижувањето на автомобилот при ставање во Р или Д, а при маневрирање на тесен паркинг простор може да преставува проблем или барем непријатност.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #138 на: 09 Јануари 2015, 13:27:38 pm »
Zoki од Н во Д можеш да го ставаш без кочница но само ако колата се движи малку па макар и 1км/ч, од место мора со кочница само заради сигурноста.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14174
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #139 на: 09 Јануари 2015, 13:39:30 pm »
Од Н во Д можеш во возење и обратно.

Јас до сеа возев два автоматици. Еден Форд Фалкон 4.0 и Мицубиши Магна 3.5 ...не беа нешто паметни :) да ми забранува да стартувам без кочница или слично ама јас правев така.

Притискав кочница. Колата е во П, ставам Р...пуштам кочница и излегувам од гаража. Притискам П...ставам Д и отпушташ кочница и тргаш.

Кај Фордот ми беше заебано оти шифтерот ми беше кај воланот.

Редоследот одоздола нагоре ми беше Р, Н, 1, 2, 3, Д....дисплејчето ми беше заебано и не знаев во што шифтам и најчесто ќе заебев место Д ќе је ставев во 3. Ама ствар на навика, после само ја туркав до горе и то е то.

Me and the Ford :D
Рачката е шифтерот :)

« Последно менување: 09 Јануари 2015, 13:44:42 pm Carpathian Lord »

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #140 на: 09 Јануари 2015, 18:35:16 pm »
јас ко што знам аутоматик за да тргнеш најбезбедно е да стиснеш кочница, мене тогаш ми беше во лер(N) и сакав да се искурчам пред пиќиња да го зашлајвувам и го стаив во драјв набрзинка пун гас и после почна да ми ги глави брзините, углавуваше во 2ра и губеше контакт некој, требаше малце да се држи шалтерот по на лево да има контакт и да ги мењава брзините, а од П да ја ставам во Д не ми дава без кочница, кај П-то заглавува без неа :)
No turbo, no fun :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #141 на: 11 Јануари 2015, 19:11:28 pm »
јас ко што знам аутоматик за да тргнеш најбезбедно е да стиснеш кочница, мене тогаш ми беше во лер(N) и сакав да се искурчам пред пиќиња да го зашлајвувам и го стаив во драјв набрзинка пун гас и после почна да ми ги глави брзините, углавуваше во 2ра и губеше контакт некој, требаше малце да се држи шалтерот по на лево да има контакт и да ги мењава брзините, а од П да ја ставам во Д не ми дава без кочница, кај П-то заглавува без неа :)

јас и сега понекогаш го правам тоа, ама на претходното постојано... малку гас и лупни го во Д... кога ке осетиш дека е влезен а ламелите не се залепени до крај, стискаш со педалата до доле (во делови од секунда зборам)...

фала богу, претходното волво отиде со 760.000 километри кај друг газда, исправно и никогаш не поправан менувач...

кикац... тоа што ти се десило на тебе.. тоа се десило заѓто му требало да се деси.. и како што пишуваш, си имал проблем со електронскиот шалтер а не со менувачот... а тие 2 работи баш и немаат икаква врска со шлајфување... верувај...

Kaj nekoi vozila (audi do 2003-ta) pred da stavis vo brzina ubavo ti pisuva na displejot hold brake...

да, од безбедносни причини, затоа што колата трга одма. ние тука научени на мануелец, менуваме брзини по осет... глупине западњаци, кога мењаат брзина гледаат во мењачот, кај име ставен, т.е. на која позиција, и автоматски ако не држат кочница, може сообраќајка да направат... погледот и вниманието им е на друго место, наместо на погледот пред себе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #142 на: 12 Јануари 2015, 04:11:16 am »
незнам и сервисерот ни препорача од лер во драјв да се држи кочница, што од безбедносни што од механички работи, тогаш рикна кутија и втор или трет модулатор во мењач, модулаторот го најдовме половен а кутијата нова, и сеа не ни мислам да не стиснам кочница при префрлање, освен сега на снегов заглавив на мраз па за напред-назад да искочам на сец, тоа ми беше најбрзо решение
No turbo, no fun :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #143 на: 12 Јануари 2015, 07:47:59 am »
Јебеш аутоматик ако неможеш да се исељачиш пред пичиња ...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #144 на: 12 Јануари 2015, 11:53:12 am »
Јебеш аутоматик ако неможеш да се исељачиш пред пичиња ...

тооо мајсторе.... хаххаха...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14174
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #145 на: 12 Јануари 2015, 11:56:38 am »
Јебеш аутоматик ако неможеш да се исељачиш пред пичиња ...

Треба да знаеш :P

Ставаш D, притискаш кочница, стискаш гас,...задна вуча,...ќе виииш :D


Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #146 на: 12 Јануари 2015, 14:45:16 pm »
Кола со автоматик кога ја стартувате, ја ставате во Н како и со рачен мењач ? Или нема врска ? Прашувам пошто неам никогаш автоматик возено :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #147 на: 12 Јануари 2015, 15:09:17 pm »
Мислам дека нема потреба... Ако добро се сеќавам, на сите аутоматици што сум ги возел, мораше да ти е притистната кочницата за да стартува моторот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #148 на: 12 Јануари 2015, 16:16:23 pm »
коа ја палиш ти е у П(паркинг) и немаш потреба да ја ставаш во Н(лер)


куоре и те како можеш да се напраиш сељак, ко што објасни Карпатски, све се учи :)
No turbo, no fun :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Automatic vs Manual transmission
« Одговори #149 на: 12 Јануари 2015, 21:17:08 pm »
Мислам дека нема потреба... Ако добро се сеќавам, на сите аутоматици што сум ги возел, мораше да ти е притистната кочницата за да стартува моторот.

некои ја имаат таа заштита некои не, ама ако ти е во неутрал. начелно, тоа што јас сум го возел како автоматици, во паркинг турен мењачот и нема потреба од кочница држење, а имам возено 15-тина различни возила. значи сите во паркинг мењачот и пала. половината беа ако ти е во неутрал бара кочница, другата половина не бараа кочница, но ниеден не верглаше ако ти е во било која брзина стварн (рикверц, дрјав или некоја од лимитираните степени)...

Јебеш аутоматик ако неможеш да се исељачиш пред пичиња ...

Треба да знаеш :P

Ставаш D, притискаш кочница, стискаш гас,...задна вуча,...ќе виииш :D



баш така... и немора задња да е и со предња влеча е исто.. стискаш кочница, тропаш на гас до доле и пушташ кочница... КАТАПУЛТ... е сега, на оние со тракинзи макинзи заштити, ке мора да ја исклучиш заштитата.. еве и на двата вола така беше. ако не ја исклучиш заштитата, ке зашлајфува 2-3 секунди и ке ти ја одземе гаста додека да престане да врти во место...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време