Автор Тема: Сечење спирали?  (Прочитано 12368 пати)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #45 на: 12 Јануари 2012, 16:46:30 pm »
Еј луд чоек си ти Сале... :D ;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #46 на: 12 Јануари 2012, 16:47:29 pm »
Ама у право е човекот :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #47 на: 12 Јануари 2012, 17:04:14 pm »
Вака сте напишале 4 страни и не ги читам...

Ефектот со сечење на спирали е овој...


Значи, добиваш на лик... добиваш минимално во стабилнот, но бидејки ти ... и амортизерите ке ги правиш... по крути... ке добиш повеке, него на стандард амортизер...


А да фрлиш... пари за спорцки, спирали и амортизери... ке те фати ѓаол ипол...

Убави спирали, и амортизери цел сет... е некаде околу... 300-500 евра... и ке биде работава... тјунингов, поскап од колата ;D ;D ;D

Утре ке ти кажам, како иде тоа со Хидролот...

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #48 на: 12 Јануари 2012, 17:13:12 pm »
Имаш варијанта да ги извадиш спиралите и да ги однесеш кај некој ковач и со загревање на истите да ја намали висината на спиралите-ова сум го слушнал дека го правеле али незнам кој се последиците
Греење не доаѓа во предвид бидејќи се губат својствата на спиралата се менува крутоста па може да стане или по крута или по мека уз пат и крта па да пукне не дај боже.

За нашите патишта немам зборови, со стандард амортизери акнав у една дупка па се наби амортизерот до горе а не па правени или купени коиловери што и нај добар коил овер ќе го набиеш до крај на некој убава дупка. За амортизерите не се плашам дали ќе се заебат од дупка ама се плашам кога ќе земам бандажи и ниско профилни гуми тука едно мавање крај на приказната.

@Sale... ах Сале Сале... :)
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #49 на: 12 Јануари 2012, 17:23:12 pm »
Еве и јас да кажам дека било кое нестручно (а под тоа подразбирам сечење и греење) менување на карактеристиките на било кој дел на подвозјето е не само погрешно - туку и опасно. Како, колку, зашто... не навлегувам. Конкретно за спиралите еве неколку физички равенки кои ќе им помогнат на тие што не разбираат:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hooke%27s_law
http://en.wikipedia.org/wiki/Simple_harmonic_motion#Mass_on_a_spring
http://en.wikipedia.org/wiki/Damping
http://en.wikipedia.org/wiki/Tuned_mass_damper

И ред други работи кои и те како се пресметувани при креирање на еден комплексен систем како што е просто кажано „амортизација на возило“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #50 на: 12 Јануари 2012, 18:08:02 pm »
За скоро се што си ставил овде за растегање на спирали не за притиснување на спирали. Амортизацијата на возилото е притисната од тежината а кога тежината ќе се одземе од спиралата - кога ќе поминеш некоја длапка или издигнат дел на патот тогаш возилото се подига/одрипнува спиралата се враќа во првобитна состојба

Да може да пукне спирала ако таа се притисне до одредено ниво, но само таа ако е направена од крт материјал, а такво нешто ретко се случува на кола
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #51 на: 12 Јануари 2012, 18:13:56 pm »
Не ретко, туку никогаш не се случува на кола. Спиралите се прават за да можат кроз да се притиснат и компресираат и да можат после тоа да се вратат идеално во првобитна состојба без да се деформираат

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #52 на: 12 Јануари 2012, 18:15:17 pm »
Добро сеа.. има и така наречени среќлии
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #53 на: 12 Јануари 2012, 19:55:59 pm »
Не ретко, туку никогаш не се случува на кола. Спиралите се прават за да можат кроз да се притиснат и компресираат и да можат после тоа да се вратат идеално во првобитна состојба без да се деформираат
Falanga moze na igrata ne ti se skrsila spirala...hahaha

ama iskoci u realnost i vozi spremna kola so najskapi spirali i nema veze toa dali se seceni ili ne PO NASIVE ULICI I KE VIDIS DALI NEMA DA TI SE SKRSI...

jas momentalno se zanimavam so flying simulatorot, pa koga ke se vrakam nakaj makedonija po pat ke mu recam na pilotot da mi dade malce da go pilotiram avionot POSTO EVE VEKE JA VLADEAM IGRAVA :D ... ne ste tacni decki...


network   ic kur da ne te boli isecigi i praj si sto sakas so kolata samo ke te predupredam, koga ke gi seces obraboti go krajot ako treba za da legne ubavo na caskata...

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #54 на: 12 Јануари 2012, 19:58:03 pm »
a mozebi falanga slusnal i za kratenje na amortizerot pa moze da ni kaze poveke,  odnosno deka ako se skrati teleskopot na amortizerot nema da ima nikakvi NUS POJAVI...:D :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #55 на: 12 Јануари 2012, 19:58:55 pm »
Најбитно ти е да видиш како ќе го вратиш после сечењето. Да налегне како што треба.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #56 на: 12 Јануари 2012, 20:01:40 pm »
a mozebi falanga slusnal i za kratenje na amortizerot pa moze da ni kaze poveke,  odnosno deka ako se skrati teleskopot na amortizerot nema da ima nikakvi NUS POJAVI...:D :D
Не амортизерот, туку спиралата :)

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #57 на: 12 Јануари 2012, 20:04:30 pm »
off lele...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #58 на: 12 Јануари 2012, 20:05:35 pm »
За скоро се што си ставил овде за растегање на спирали не за притиснување на спирали. Амортизацијата на возилото е притисната од тежината а кога тежината ќе се одземе од спиралата - кога ќе поминеш некоја длапка или издигнат дел на патот тогаш возилото се подига/одрипнува спиралата се враќа во првобитна состојба

Кога колата е во мирување - системот е во рамнотежа. Без разлика дали се работи за притискање или растегање, истите закони важат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #59 на: 12 Јануари 2012, 20:17:09 pm »
Не ретко, туку никогаш не се случува на кола. Спиралите се прават за да можат кроз да се притиснат и компресираат и да можат после тоа да се вратат идеално во првобитна состојба без да се деформираат
Falanga moze na igrata ne ti se skrsila spirala...hahaha

ama iskoci u realnost i vozi spremna kola so najskapi spirali i nema veze toa dali se seceni ili ne PO NASIVE ULICI I KE VIDIS DALI NEMA DA TI SE SKRSI...

jas momentalno se zanimavam so flying simulatorot, pa koga ke se vrakam nakaj makedonija po pat ke mu recam na pilotot da mi dade malce da go pilotiram avionot POSTO EVE VEKE JA VLADEAM IGRAVA :D ... ne ste tacni decki...


network   ic kur da ne te boli isecigi i praj si sto sakas so kolata samo ke te predupredam, koga ke gi seces obraboti go krajot ako treba za da legne ubavo na caskata...

Епа за тоа ми беше мене да не не лежи убаво па да излезе спиралата од амортизерот ко што им се има десено на голем дел, планирам околу цел круг да ги скратам не сакам којзнае колку спуштена да биде
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.