Колку што знам, победникот се бира со гласови од жирито. Секој член од жирито дава по еден глас, автомобилот со највеќе гласови е победник. Тоа дека ќе победи тој што најмногу платил, нема врска, лично можам да гарантирам за тоа.
Ниеден избор на автомобил на годината во светот нема „критериуми“ како такви, туку се бираат автомобили кои задоволуваат некои иницијални барања - како на пример, да се излезени во одредена година, да не се фејслифт туку нов модел, да имаат одредена бројка на продадени возила, итн - а потоа жирито гласа. На пример, Европски автомобил на годината го бираат 30-тина автомобилски новинари од цела Европа, кои имаат 20 поени да ги распоредат како тие сакаат. Автомобилот со највеќе поени победува.
Најпродаван не мора да значи најдобар, итн.