Нема никаква врска тоа ако е се како што треба без гас треба да тргнува колата степ моторот за лер гас ги корегира тие работи ако е потребно додава кога ќе кулучиш клима и такви ствари, инаку во прва треба да оди на мали нагорнини без воопшто чепкање на педалата за гас кога е чиста и исправна клапната.
абе колата си трга без проблем забрзува без проблем , само кога стискам пумплунг паѓа обртомерот прво под 700 па се врака и тоа е тоа.
Е па не е баш така така stig
. Еве да ти докажам ќе го замолам MarceCvarce да проба кога ја намалува брзината и кочи - прво да притисне кочница, а после кумплуг па да видиме
И ја го имав истиот проблем на Астрата и никој у ниеден сервис не знаеше што е и не можеше да ми помогне. Арно ама фала Богу Господ ни го дал оној marsher, па коа отидов кај него ми го кажа ова со образложение дека едноставно тоа е нормално и по сите прописи и дека заради тоа и компјутерот на колата е така програмиран. Искрено се насмеав и си викам...а бе ајде-нигде тоа не го пишува, ама забораев дека marsher е ванземаљац и пробав ! Коа видов - не да се изненадив, па тоа чудо едно: Еден куп Опелови овластени сервиси поминав, никој не знаеше што е работата, а тоа у ствари си било нормално т.е. моја лоша навика
, ама ај знај го тоа. А marsher прво ме загледа онака, си помисле дека го зезам нешто со прашањево или незнам..., ама ко од пушка вика: А бе Ѓиѓи, колата мисли дека ќе мењаш брзина нагоре пошто прво стискаш кумплуг и обртаите нормално паѓаат за да прешалта убаво, а ти кочиш !!! Ненормален ...
Како и да е, marsher беше во право - респект за него (ќути утре идам кај него на сервис, да не го налутиме нешто
) и ја се превоспитав школски како се намалува брзина, кочи, шалта ...