Sajlata go vrti leptirot, A TPS senzorot ja dava pozicijata na leptirot na ECU-to. Toa e na postarite. Kaj ponovite nema sajla ami motorce koe zema informacija od ECU-to. A pedata za gas ima poseben senzor APS koj e vrzan za ECU-to. I ECU-to komaduva kolku gas da se dade. Odnosno kolku klapata da se otvori...
E sega znam deka skoro kaj site benzinci i dizeli (osven VW Seat Audi i nekoi drugi modeli) TPS e potenciometarski i isto taka i APPS e takov. Kaj VW/Seat/Audi postarite dizeli (D, TD se mehanicki, 1.9/2.5 TDi/SDi nemaat site TPS na TB ama imaat vo pumpata i kaj niv e induktiven, a na primer kaj BMW 525 e potenciometarski ! (kaj dizelot se narekuva drugacie) (kaj Dizelite koi ne se PD), PD mislam ima no ne kaj site, kaj benzincite na VW skoro kaj site e potenciometarski. A APPS kaj dizelite na VW e induktiven.
Induktiven znaci beskontakten sto prakticki e vecno i ne se menuva, samo ako ima metalni strugotini se cisti. Ete uste edna pricina zasto TDi na VW si drzi cena. Kako koncepcija e mnogu dobro izvedeno i konstruktivno i mehanicki. A kaj Opel se potenciometarski (kaj benzincite i kaj dizelite).
Generalno sve zavisi od tipot na kolata i izvedbata. Moze eden ist tip na motor da ima drasticno razlicni sistemi za upravuvanje (kaj povekjeto proizveduvaci ne zavisi za koj pazar e).