Автор Тема: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW  (Прочитано 370 пати)

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 184
Поздрав,
Пред некој ден земав Шкода Фелиција Комби 1.3 43 kW од 1996 година во прилично добра состојба (ќе биде претставена во скоро време). Уште кога ја земав приметив проблем со ауспухот, па се испостави сега дека средниот лонец е лош, а и задниот е пред крај.
Колата е стара, но во добра состојба и сакам да ставам нешто со солиден квалитет а не само да "закрпам". Дајте предлози за добри сервиси што можат да ми завршат работа.
Исто така, дали има искуство некој со купување вакви ствари од странство? Се мислам да тркнам во близина кај некој од соседиве или да се нарача од autodoc на пример, доколку не најдам нешто солидно кај нас.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3945
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #1 на: 26 Октомври 2025, 21:44:24 pm »
Aspo на борис трајковски отиди побарај го дејан

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 830
  • The best or nothing.
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #2 на: 26 Октомври 2025, 22:44:43 pm »
@FiLo е лекот за тебе.  :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6843
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #3 на: 26 Октомври 2025, 22:50:04 pm »
Богами, таа кола ја знаев на секоја температура како ќе работи, кога ќе се дави во плин, а кога ќе и фали плин ;D

Иначе за делови, Ристо и Тони во Шуто Оризари, имаат и нови и половни делови.
Можеш и кај Роберт во Пинтија, ама кај него само половни делови, а успат ќе му го трпиш однесувањето како сите фелиции што му се кај него се доста подобри од твојата.

А за сервисер, Авто ЦО во Кисела Вода.

Ако нема плин, не и ставај плин, верувај не се исплати, троши најмалку 3-4 литри повеќе во однос на бензин и нерви ќе искинеш со плинот, не е плин за таа кола бидејки е двогрли карбуратор и никогаш нема да ја наштелуваш смесата да биде идеална, или ќе биде сиромашна и макс брзина 100 км/ч или ќе биде тамам за на високи вртежи и ќе оди до 150 км/ч, ама во градски услови ќе се дави во плин.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14793
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #4 на: денес во 00:45:55 »
На секој карбуратор плинот е иста приказна. Таков е самиот систем.
Општо карбураторските системи се pain in the neck, во споредба дури со mono point.

Освен ако не ти е мерак да чачкаш.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5978
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #5 на: денес во 10:17:19 »
Не можи да се конвертира во моно поинт и да се одмали замарање ?
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14793
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #6 на: денес во 14:15:06 »
Би требало да е лесна преправка.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6843
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #7 на: денес во 14:29:59 »
Не можи да се конвертира во моно поинт и да се одмали замарање ?

За европски пазар фелиција се продаваше со истиот мотор, ама МПИ.
За балкански пазар да биде уште поефтина, одлучено е да се оди на варијанта со карбуратор.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14793
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #8 на: денес во 15:35:12 »
Не можи да се конвертира во моно поинт и да се одмали замарање ?

За европски пазар фелиција се продаваше со истиот мотор, ама МПИ.
За балкански пазар да биде уште поефтина, одлучено е да се оди на варијанта со карбуратор.

Јас имав три Фелиции. Првата од 1997 беше 1.3 карбуратор, втората беше 1.3i (тогаш се викаше ајншприц :) ) и на крај караван фејслифт 1.6i.

Имаше и 1.9д :)

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17803
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #9 на: денес во 17:40:23 »
Теоретски конверзијата од карбуратор во EFI ќе вклучува компјутер, моторна инсталација со сензори, бензинска пумпа ако е различна, клапна за гас итн итн?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6843
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #10 на: денес во 19:23:33 »
Точно, читав негде дека и клипот не е ист како со карбуратор верзијата, башка МПИ е 50 kw, a карбуратор е 43 kw.

Накратко кажано, комплет сосе мотор треба да смениш ако сакаш МПИ варијанта на 1.3
Ама тука влегува у улога и 1.6 мпи 55 kw.


Сума сумарум, ја тераш со карбуратор, само треба да се проверуваат двете мембрани да не пуштаат бензин.
Јас мојата ја имав тестирано, некаде 9 литри бензин градска вожња трошеше. Ама плин трошеше 12-14 литри во град.
Затоа и велам, не е плин за неа, ниту ќе ја наштелуваш како треба, ќе кинеш нерви, а нема нешто да заштедиш.

Реално 9 литри градска бензин и околу 5-6 отворено е сосема коректно за таа кола и тој мотор.

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 223
    • MVP Ring
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #11 на: денес во 20:27:10 »
Ехее, имав фаворит со истиот мотор. Трошеше 15л плин низ град и 7 на отворено :D

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6843
Одг: Среден и заден лонец за Шкода Фелиција 1.3 43 kW
« Одговори #12 на: денес во 21:39:37 »
7 плин трошеше само ако ја возиш 80.
Ама пошто ја возев со полна гас по автопат, колку во град, толку и на отворено беше потрошувачката, боца од 30 литри доволна за само 250 км ;D