Автор Тема: Кратко патешествие како ТОНИ АЛФА (3та мкд позади тинекс) ми го “среди” мито-то  (Прочитано 1053 пати)

Присутен BratPsiho

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Апдејт: Незнам какво малерство ме прати вчера у вожња ми откажаа држачите на мотор од десна страна и горниот и долниот а се скрши и полуосовина и незнам што уште не, контактирани се авто сервис илија запознаени се и со ова и со работава претходно но исто така ме одбија со зборовите “чим полуосовина си скршил којзнае уште што друго има за праење”.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8958
  • Пичлеме
или со ауто експертиз периодов.

Со кого да се чуеш?

Со некој од дечките у ауто експертиз у визбегово
Овие ми се чини не работат поќе, или можеби грешка сум.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1748
или со ауто експертиз периодов.

Со кого да се чуеш?

Со некој од дечките у ауто експертиз у визбегово
Овие ми се чини не работат поќе, или можеби грешка сум.

Одамна не работат

Присутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3188
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Друже откачи се од колата... Земи што можеш да земеш некоја пара и тоа е тоа толку и е векот на таа алфа..Тотален хаос те најде со аутото

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17792
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Апдејт: Незнам какво малерство ме прати вчера у вожња ми откажаа држачите на мотор од десна страна и горниот и долниот а се скрши и полуосовина и незнам што уште не, контактирани се авто сервис илија запознаени се и со ова и со работава претходно но исто така ме одбија со зборовите “чим полуосовина си скршил којзнае уште што друго има за праење”.

Еден од држачите бил откажан, и ова е главна причина што на секој сервис, без исклучок, го терам мајсторот да ми проверува држачи на мотор и менувач.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14747
Држач на мотор не откажува преку ноќ :) Имало симптоми тоа повеќе време.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6829
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Како се кршат држачи на мотор? Металниот дел се крши него гумираниот на штраф да попушти?

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5949
Вероватно комбинација од пуста желба за одредена кола и -1 познавање на истата и на општа механика.
Да ти се скршат повеќе држачи на моторот и полусосовина на сред возење треба да си посебен ептен за да не си приметил нешто претходно.
Врло вероватно овај цел пост да е комбинација од купено/увалено канта возило и ултра лаик човек од друга страна па сега  сите мајстори криви ќе се.
Исто како пред некое време шо се жалеше некој дека на редовен сервис му ја скршиле деклата и му течело масло.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен BratPsiho

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Вероватно комбинација од пуста желба за одредена кола и -1 познавање на истата и на општа механика.
Да ти се скршат повеќе држачи на моторот и полусосовина на сред возење треба да си посебен ептен за да не си приметил нешто претходно.
Врло вероватно овај цел пост да е комбинација од купено/увалено канта возило и ултра лаик човек од друга страна па сега  сите мајстори криви ќе се.
Исто како пред некое време шо се жалеше некој дека на редовен сервис му ја скршиле деклата и му течело масло.

Полуосовината се има скршено затоа што откажале држачите а за држачите јас немав симптоми никакви на возење, а митото го земав од симо исто член на форумов, ако знаеш знаеш, а случкава е чист пример како од здрава кола со едно идење кај мајстор се претвара у канта, по муабетот твој ако сум јас посебен, изгледа е и мајсторот што не ме предупредил за држачите :)

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17792
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Вероватно комбинација од пуста желба за одредена кола и -1 познавање на истата и на општа механика.
Да ти се скршат повеќе држачи на моторот и полусосовина на сред возење треба да си посебен ептен за да не си приметил нешто претходно.
Врло вероватно овај цел пост да е комбинација од купено/увалено канта возило и ултра лаик човек од друга страна па сега  сите мајстори криви ќе се.
Исто како пред некое време шо се жалеше некој дека на редовен сервис му ја скршиле деклата и му течело масло.

Митото е бившото на Симо, кола чувана и пазена, но и кола со 230-240 илјади поминати. Треба да ти е јасно како купувач дека влегуваш во А сегмент кола во поодминати километри кај која си треба подетална проверка - почесто од вообичаено.

Држачот може да омекнал или да се скинал било кога, и од нагли забрзувања да мрда повеќе од што треба, да го скине и другиот, и моротот да си шета произволно, и во одреден момент да го скрши скроз металот.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7239
  • French diamond
Јас мислам дека само Симо можи да ти ја среди, онака аматерски. Ти потврди некој дека ти се скршиле држачи на мотор(прв пат слушам) и дека полуосовината е скршена ( не вози колата) или така мислиш ти ?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44387
  • Il Moderatore
Баш ми е криво што слушам вакви причи за митото :( Греота за колата, а и греота за чоекот што се ујдисал со нашиве „мајстори“. Ајде, белќи ќе се опраи и ќе си вози уште долго (или ќе се опраи и шитне, сеедно). За држачите, јас сум сигурен дека не беа во „распаѓачка“ состојба кога беше кај мене колата, сигурно ќе ги приметев дека се канта и немше да ги оставам така. А и да знаев, сигурно ќе му пренесев на новиот газда да си внимава, како што и му кажав за менувачот, и што е точно правено. Среќа што му се десило ова при мали брзини, инаку може доста незгодно да биде погон да изгубиш на поголеми брзини.

 Edit, а може и не е скршена полуосовината, може е само откачена од дифф или од главчина, (или на спојката, десната е составена од два дела), па да е проблем само „паднатиот“ мотор од  држачите.
« Последно менување: денес во 15:26:01 Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7239
  • French diamond
Мене ми звучи како вадено/олабавено и не стегнато или вратено како што треба, кај татко ми Реното правеше страшни звуци при вртење, мислевме зглобот ќе испадни и возеше така цела година, испадна држач на мотор ама не падна моторот.

Присутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3188
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Човеков треба да се откачи од тоа возило  тоа е тоа, нема потреба повеќе да вложува. Едноставно, не се даваат пари на нешто што стана бунар без дно. Подобро е сега да се отараси од него, отколку подоцна да жали за уште поголеми трошоци. Верувам дека во иднина ќе избере нешто посигурно, што навистина ќе го служи тоа е половно возило или ти се погодува или не трето нема.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5949
Епа ако било форумџиското тогаш дефинитивно не е увалена канта, се примеќаат дека се за менување и ќе биле менати со време сигурно. Како толку срања едно по друго не знам, вероватно постои можноста да си едноставно малер, или пак некој нешто не вратил како шо треба.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html