Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165305 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Не се блокираат јастуците туку тапанцињата на кочниците,така да не е притисокот во јастуците туку во боците за воздух. :)
Инаку за да нема мака на зима(ако е исправен системот за воздух) нека му тури во главното црево од воздухот или алкохол или антифриз ем никогаш нема да му замрзни ем побро ќе полни.
1500-1700 вртежи се скоро многу за камион/автобус,пошо тие вртат до 2500макс(некои не одат и до толку). ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Тамам се, до 3000 вртежи има саносот. И на толку го шалта низ град, 1500-1600 и менува брзина, за разлика од негов колега кој низ град го шалта на 2200+ вртежи.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Имаше и една цака на војните камиони. Рачната кочница е (беше) двостепена, првиот е нормален, а вториот да речам интервентен и не смее да стои подолго од незнам колку време беше-така да за да надрука побрзо ја стававме рачната кочница у вториот степен :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Зависи од возилото,кај мене едниот камион кога ќе ги наполни двете боци до 5 бари се ослободуваат кочниците и можеш да тргниш,а кај другиот дур не наполни 9-10 бари,не ти работи ни кумплуг ни менувач ниту пак се ослободуваат кочниците... ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
zivotot e eden, zastava 101- e nego go palev i go rskav odma do pola turaza dur prestanit da gasit i pi4ev. Golfon so v kraj turaza go pala, polesno palit ke ja pocuva 5-10 sec na 2-3k obrtai i voza, pa baska kaj mene odma ugornica e ke go nastega tuka kvalitetno i veke za 500-600m t.e. za 1-2 min e 90 stepeni. Jasno mi e deka masloto ima pogolema gustina, ama viskoznosta bi trebalo da e ista, a i ventilite poinaku rabotat, ama osven los protok nema shto da se sluci, seuste e neli ladna za da izgorat. e sega mozda materijalot ima poinakvi svojstva na -10 i na 90 stepeni ama ne se zamara mn so toa. Baska 2 godini ja vozev so otvoren termostat, pa ne pojavi nikakov problem do sega.. Imala mikro puknatini.. cudo golemo, kako nemala. Baska ima edno avtomatce nesto za pomeravanje na palenjeto mu e i toa ne cini, ama od nepotega ne sum go menil. 

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
p.s. ako uopste zapali golfot

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Разликата при ладен и топол мотор не е во густината на маслото, туку во вискозноста. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Разликата при ладен и топол мотор не е во густината на маслото, туку во вискозноста. :)

Оодма да те „засечам“ : The viscosity of a fluid is a measure of its resistance to gradual deformation by shear stress or tensile stress. For liquids, it corresponds to the informal notion of "thickness". For example, honey has a higher viscosity than water.[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Viscosity

Па види ти дали е или не е во густината ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Јас вискозноста ја разбирам како степен на тешкотија на течноста да се деформира, т.е. да тече. А густината ја гледам како колку молекули на течноста има во одреден волумен. А пошто волуменот на уљето (и топло и ладно) останува ист, заклучувам дека густината е таа... :D

Па и ти и линк си оставил, исто како филипв. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Јас сакав да ти кажам да не цепидлачиш (исто како филипв) :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Vlatzki е во право, г-дине пмф физика. Ладното масло нема зголемена густина, туку зголемена вискозност.

Живата е екстремно густа течност, меѓутоа има многу мала вискозност (лесно тече наваму-натаму).

Од друга страна, медот нема некоја особено голема густина, но е многу вискозен.

Ти како академски граѓанин си последен кој терминолошката прецизност би требало да ја нарече „цепидлачење“. Но, ако више самиот си одбрал да не бидеш терминолошки прецизен, барем не ги обесхрабрувај другите кои сакаат да бидат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Ах, ништо од нетупењето :D

Се согласувам дека густина и вискозност немаат допирни точки според физика како наука. Не го оспорувам тоа и не велам дека се исти работи.  Намерно го избрав цитатот од википедија, каде убаво вели „информал нотејшн оф..“. И после убаво кажав, да не цепидлачиме кога станува збор за масло во моторот.
Но добро, ќе се повлечам - цепидлачете си :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
значи поладно масло, поголема вискозност-помалце абење... а и шо има веза како и да ја возиш секако после 6-7 години гаранцијата ти врви само по мајстори ќе кисниш, а кога веќе си на мајсто ќе ја ти ја поправи и тоа што се расипало од ладна возење, ако воопшто нешто се расипи... Еднино што по мое може да се расипи вентилите, пошто нели има коли кога ќе загреат убаво налегинаат вентилите, инаку имаат намерно оставено луфта за кога ќе загреат да не се заглавуваат во шољичката кај што дихтаат.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Еве како го палам, односно што правам во првите минути откако ке го запалам болидот. Само што престанав со снимање, одма почнав да го вадам од под терасава и одма возење.
Ова е денес снимано, пред да испаднам, на интернет покажуваше -4 дека е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
http://jalopnik.com/yes-warm-your-damn-car-up-if-its-cold-1678251730

Цитат
Plus, while all those little explosions in the cylinders are making heat, that heat is being transferred to the coolant, which is then being piped through the heater core, which then can be blown into the passenger compartment so your lovely ass doesn't shatter like an ice sculpture shoved by a drunk bridesmaid. The heater's not magic — you have to make heat to get it blown onto your frozen face.
.......
You and your machine are partners in the solemn task of getting your ass to work every cold, miserable morning. If you treat your car well, and give it a few minutes to get some heat into the system, get that oil splashing around, it'll treat you well, too.

Don't believe everything you see posted on Facebook. Except this one.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.