Ајде Филип, еве ти аргумент валиден колку и сите твои: Интернет линк: http://www.seekins.com/images/archive/column16.pdf
Ако овој линк како аргумент не е валиден за тебе - тогаш сите што си ги постирал ти линкови со право не се валидни за мене. 
Question:
Why should I warm up the engine in my car before driving off?
Answer:
It simply a matter of how much you like your vehicle’s engine.
.....................
pre-heat your engine before operation. If that isn’t always possible, when you start an engine, give it a few minutes at idle before driving off. And, then, try to accelerate slowly for a while before you pour the coal to it.
Браво Симо. како што ветив тој што ќе го најде линкот добива од мене пиво и мезе. Бирај место и време.
Question:
Why should I warm up the engine in
my car before driving off?
Answer:
It simply a matter of how much
you like your vehicle’s engine.
Let’s say it’s minus 20 outside and your car has b
een parked there for four or more hours. The
engine block and coolant are now cold soaked
to minus 20 Fahrenheit. When you start the
engine up, the aluminum pistons
immediately start expanding to
ward maximum but the coolant
surrounded cylinder takes much longer to reach its
stabilized size. And, if you immediately
drive off placing a heavy load on the engine, thos
e pistons expand even fa
ster in comparison to
the cylinders. This can lead to cylinder wa
ll scoring and piston damage – an expensive
proposition down the road.
Да речеме дека работна темепратура на моторот е 80 степени во зима. Го вергламе на -20, тоа значи 100 степени температурна разлика од моментот на верглањето па до нормалната работна температура на моторот ЗА КОЈА Е ДИЗАЈНИРАН моторот да работи. Ако веднаш тргнете со возење тогаш одредени делови ќе имаат инстантна температура од 100-тина степени (клип, карики, издувни вентили, издувна грана, свеќици) а одредени делови ќе бидат -10 степени да речеме (картер, радилица, клипњачи, брегасти). Навистина не би сакале одредени делови да ви се 100 тепени а други -10. Тоа му ебе матер на моторот.
Затоа е добро да се остави моторот (доколку се има време нормално) да се загрее што е можно побавно и да му се дозволи на маслото и водата да ја разнесат температурата на водата. Од истата причина спортските и тркачките мотори имаат многу мала толерацнија во разлики во температурите и се оставаат во лер УБАВО да се загреат па после да се оптеретат. Ебеш 0,085 литри гориво за 5 минути ако ти е битно моторот да ти е здрав и жив. каква екологија какви бакрачи. Еден изел да го оставиш на ладно да работи 5 минути ќе загади повеќе од 10 бензинци за истото време на ладно.
Затоа, памет во глава. Кога е ладен моторот оставете го да работи во место барем една минута доколку ви е мил. Исчистете си ги стаклата, проверете си ги гумите, проверете си дали сте заклучилке дома или сте земале се што треба да земете. Ќе си направите услуга и себе си и на возилото.
Ете ти линк ФилипВ. како јас да сум го пишувал.