Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165251 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
А еве и едно ууубаво кажано:


Обратете посебено специјално внимание на зборовите по втората минута од видеото.

Цитат
Some say you could actually hurt your car to let it warm up and that is not true eider, so if you do want to warm it up for your own comfort, no harm done whatsoever


Значи, да го разбиеме митот дека е штетно. Загревање во место не е штетно! НЕ Е ШТЕТНО! (освен за околината)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Harris

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
    • http://www.facebook.com/RenaultOwnersClubMacedonia
вујко ми пред 4-5 години поеба карики на форд 1.8 дизел .. ја пали колата , вади еленска , ја брише шофершајвната (и тоа пола , само делот шо е пред него ) , пушта брисачи , става у прва , трга и само слушаш ПА! и крцкање , моторот МОМЕНТАЛНО го промени звукот ... Вујко ми се извади од памет , ја изгаси колата , пак ја запали , ист звук , крцкање , тропање ... ја изгаси , ја остаи ... истиот ден шлепање до мајстор , среќа само неколку карики пукнале , ништо страшно ...  3-4 дена чекаше да му ја средат.. после тоа секад го оставаше фордот 2-3 минути у лер  ;D

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
епа вака, баш интересна тема- Во прирачникот на мојата кола во делот на потрошувачката на горивото пишува и за следното дека колата при тргнување веднаш по стартот на запалување на моторот до 3-иот км  потрошњата му е 19л на 100 км, и па после со загрвање на машината и потрошњата ќе падне до нормала, и следува мала табела за наредните 4 км, 5 км, и тек на 7-миот километар ќе се нормализира состојбата, т.е отприлика после 10 минути работа на моторот, и пазете вика без оглед на квалитетот на маслото- иста е состојбата со потрошувачката - што ми дава до знаење дека пожелно е моторот на место да си работи и да се загрее барем 2-3 мин, иако на леонот ставам квалитетно масло мотул синтетик 5w/40-што претпоставувам дека барем до -10 степени на вакво масло нема да му е проблем да ги подмачкува деловите навреме -веднаш, сепак јас лично го загреам моторот зимно време 2-3 мин, нема штета воопшто , на крај на краиштата и самите сервисери ми го имат препорачано оваа навика за зимно време викам а за летно време веднаш тргнувам- нема гајле леонот се додека ставам оригинал масло од сервисот  ;) 
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Кај нас немало проблеми до сега што работи колата по 10 мин. во место кога е мноогу ладно.

Инстант проблеми сигурно дека нема. Но, кумулативниот ефект од многу зими греење у лер е забрзано и непотребно абење на моторот.


Па зборам за проблеми во предходните 200 000 км поминати :D
А башка зашто повеќе да се аби моторот кога сите делови се помалку раширени и со помал притисок се притискаат.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!


1. Нагазување ладен мотор: моторот ќе се загрее експресно, но поради големата оптовареност на ладните компоненти и ќе се абе експресно. Не чини.

Сам си кажа. Што е подобро? Моторот додека е ладен да работи 1-2-3 минути на 800-1000 обртаи во место или на 1800-2200 обртаи во движење додека загрее. Каде има повеќе абење на деловите?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
до 2.000 е ок... не над тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Вакви филозофски теми многу му лежат на fillipv, поготово ако за тоа има линкови :) Чита на нет и не размишља многу - закон! А бе треба малце да се има осет, не сме ние репрограмабилни машини, колата сама покажува знаци дали може да тргнеш на ладно или сецка-се гуши, трокира ... И не секоја кола е иста, а треба нормално минута/две да се нормализира работата на моторот, „разбие“ маалце уљето да ги подмачка убаво сите канали. Никој не вика да се загрева колата до 90С, туку додека да се средиш и ти и припремиш колата за возење, апсолутно глупо е да запалиш и возиш, едноставно безмилосно! Замисли живиш на Партизанска и палиш, ама возиш полека да се загрее така... па кој ќе те трпи да возиш 40 на саат сабајле кога сите брзаат на работа? Ама ја загревам мотор дечки, извините и ме боли патка за сите други учесници во сообраќајот  - превише себично, нели! Прашај го татко ти дали и колку ја загревал колата на сабајле и зошто, ипак е поискусен од тебе, или можда возиш службено возило, па ај ќе тестираме :) За минута/две не може да се како викате абе моторот или бар не до толку да да се направи штета. Сум палел кола на -25С и многу добро знам како изгледа ако тргнеш одма, а како после две-три минути. Доста се замарате со глупости, како за оние 7С за зимските гуми, па не сте ваљда до толку ограничени со паметот, за да некој со линкови ви објашњава дека на 6.9С летните гуми се тапа или 7.1 степен зимските се тиња и вие одма гутате све. Некоја поконструктивна тема да беше бар, во упатството кај мене пишува дека не е потребно никакво загревање пред да се тргне, но не пишува да не се загрева во место. Ако е температурата надвор над цирка 15 степени, нема проблем за две-три минути и плинот да ти се активира, ама ако е -15 степени и моторот од ладното стегнат, ти ја палиш тој цвили, испушта чудни звуци, хидроподизачите не-подмачкани се слушаат... и сеа што - ти ќе тргнеш одма ? Превише се забегува од крајност у крајност, тоа ми е муабетот. Да, не е пожелно да с езагрева колата у лер (тоа значи дека не треба да се загрее до 90С), ама пожелно е да поработи две-три минути пред се ради тебе, па и ради колата, нормално и друго е дизел, а друго бензин (дизелот палиш, ако запали на многу ладно и возиш, а бензинецот си сака да влезе во Closed loop за да профункционира се како треба). Уосталом како што реков и претходно, секој према своите убедувања, АМА да не биде напорен и да ги наметнува своите на другите. Прво не е колегијално, а второ само си прави одбив кон другите, ама па некои за жал тоа ги храни, ги исполнува... недокажани, јебига. Кажи и ти на жена ти дека тој стик за под мишка не е добар пошто содржи Алуминиоум оксид, можда ќе те послуша и смени со друг, кој знае, а можда и тебе ќе те смени :)
Стигнавме до битното. Затоа на џиповине рам ставаат од напред.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Shoznam ..jas ja palam, si raboti vo mesto..dodeka da otvoram porta, dodeka da se tovaram..dodgeka da izleze nevestata...
Kako sto vikase Klarkson.."Darling.. Im gonna go warm up the Jaaag"..


http://vukajlija.com/reakcije/121234

...prviot kilometar vozam 60/70 km/h na niski obrtai.
Imam ja i turbince za zgrevanje. ;)




Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
палам, чекам некоја секунда колку да сум сигурен дека го кренало маслото и тргам... првите 1-2 километри додека не префрли на плин а и одкако ке префрли уште толку возам околу 2.000 обртаи. за греење на дупето имам греачи у седиште кој загреваат за 20-тина секунди. а нив ги вклучувам оној момент кога ке запали моторот, го пуштам клучот и кликам на копчето за нив, т.е. одма... уште до рампа не сум стигнал, веке на дупето ми е топло... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Ме боли дали треба или не треба. На ладно сабајле, прво ја палам колата и додека го спакувам директорот позади колата си работи, минута две, три...небитно.

За мене да тргнеш со незагреана кола е исто како да поцнеш да играш на натпревар, незагреан !

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Зашто filipv нема швалерка, затоа што бил против работа во место.

Една две настинале се проширил глас и сега зимно време ку*от у рука и се трие ...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Многу е страшно нееднакво загревање на деловите на возилото. Ако сте виделе на формула и останати трки со ќебиња се покриени гумите. Тие последни се загреваат во градско возило, а се кан круцијални за стабилност на патот.

Еве еден краток гиф, како треба да се вози првите 3 километри за да се загреат сите комопоненти на возилото подеднакво.










Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Овој на GIF-от за да помине 3км, цел ден му треба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
По GPS или по одометар? :D