Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180349 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #570 на: 01 Декември 2013, 11:23:29 am »
Мала помош околу ,,старите постови", не се малку. Иако пак чисто сумњам дека ќе најдам соодветно објаснување.(зборам за работа у место додека да отстраниш мраз од стакла, не да чекаш да се загрее моторот)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Баш нека се јави кој е тој маж од форумов што на -5 па поладно насабајле на прв старт пали кола и тргнува инстантно !!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
колку полатдно - толку подобро да се тргне веднаш.

Помалку се аби моторот, побрзо се загрева кабината.

кога е најладно, тогаш е најбитно да се тргне брзо, после десетина секунди (колку да напрска секаде маслото во главата од моторот)

чистиш снег, седнуваш, палиш, се врзуваш, пушташ радио и тргаш (полека)

Мала помош околу ,,старите постови", не се малку. Иако пак чисто сумњам дека ќе најдам соодветно објаснување.(зборам за работа у место додека да отстраниш мраз од стакла, не да чекаш да се загрее моторот)

Види ги страните 2 и 3 и понатаму...

за нечекањето со мотор у лер во овој тред има две толкувања. Првото е на гојдо, дека од работењето некое време у место нема никаква корист, а второто е моето толкување, дека со работењето у место не само што нема никаква корист, туку има и мала штета. И не, нема никаква врска со екологија не-знам-ти-што.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
А ти во најладното во бт палиш ,ставаш каишот и одма тргнуваш?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
А ти во најладното во бт палиш ,ставаш каишот и одма тргнуваш?

Да. После 5-10 секунди тргам, многу нежно.

Ќе повторам: колку поладно, толку подобро да се тргне веднаш.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Кај нас немало проблеми до сега што работи колата по 10 мин. во место кога е мноогу ладно.
Па на -17 ке ти се залепат прстите за волан ако немаш ракавици. А зашто да ми се залепат кога може да си ја запалам колата, да го испијам кафето и да си седнам у колку толку млака кола ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Кај нас немало проблеми до сега што работи колата по 10 мин. во место кога е мноогу ладно.

Инстант проблеми сигурно дека нема. Но, кумулативниот ефект од многу зими греење у лер е забрзано и непотребно абење на моторот.

Дечки, ова више на долго и на широко го објаснувавме во овој ист тред. Искрено ви препорачувам да ги прочитате барем првите неколку страни да не се повторуваме безброј пати.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Супер за тебе само незнам зашто си толку сигурен дека твојата пракса е поздрава за колата од праксата на 99.9% нормалното 2-3 минутно загревање во место

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Типично македонско однесување - скепса кон нешто што ќе каже македонец, макар и у право да е.

http://www.lifehacker.com.au/2013/03/ask-lh-do-i-need-to-warm-my-engine-before-driving/

„So in short, no. Do your car, your wallet and the environment a favour, and simply get in your car and drive.“

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Јас незнам само како би се абел моторот кога маслото веќе подмачкува.Глупости невидени.Да трошење на бензин во место/загадување(истотака глупост).
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
1. Даваш контакт, се активираат соодветните греачи.
2. Палиш кола.
3. Причекуваш 10-тина секунди (во тие 10-тина секунди моторот ќе заврти 150-тина пати, сосема доволно за првична дистрибуција на сите потребни течности).
4. Возиш.

Логиката е многу едноставна - со возење моторот ќе почне да постигнува работна температура за 2-3-4 минути. Ако работи во место, потребни му се 10-тина минути. Што е пологично, да работи ладен 2-3-4 минути, или 10 минути?

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Колата ми е во гаража ја палам оставам да поработи некои 5-6 минути па ја вадам тргнувам нежно и оставам пак во лер да работи додека да дојдам до првио семафор после нормална вожња :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Објасни како стигаш во лер до првиот семафор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
^^На есен да, ама на зима процедурата е ваква:

1. Даваш контакт, се активираат соодветните греачи.
2. Палиш кола.
3. Одиш да го допиеш кафето или чистиш снег.
4. Причекуваш 5-тина минути (во тие 5-тина минути моторот ќе заврти 15000-тина пати, сосема доволно за првична дистрибуција на сите потребни течности, и се загреала кабината).
5. Влегуваш во топла кола и си уживаш во истата.
6. Возиш.

Логично е да не се замарам за абењето на колата освен ако не е некој егзотик.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Значи поважна е колата е од моето здравје? :) Логично е минута-две да проработи у место, дур да исчистиш стакла или затвориш врата ако си у гаража. Јака муда ако тргнеш одма или за две минути ... Кој како си сака или му е најубаво-така нека си прави, само мрчите вака требало, така требало, е*аго :D Па колата треба мене да ми служи, а не ја на неа (малку ли пари трошам на неа :P) btw мислите да останете само со таа кола што ја возите заувек ??? ;D

EDIT: Браво Deni !