Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165276 пати)


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Вметни го во потписот, знам дека ти е мерак.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Цитат
Should the temperature outside dip below freezing, allow a maximum of four to five minutes of idle time before driving away. This should be just enough time to clean off any snow or ice that may have accumulated on the windows.

http://ca.autos.yahoo.com/p/2052/winter-driving-tipswarming-up-the-car

;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Цитат
Should the temperature outside dip below freezing, allow a maximum of four to five minutes of idle time before driving away. This should be just enough time to clean off any snow or ice that may have accumulated on the windows.

http://ca.autos.yahoo.com/p/2052/winter-driving-tipswarming-up-the-car

;)

e aj сеа, кој ќе најде повеќе линкови како потврда на ставот? се кладиме дека ја ќе најдам повеќе на број кои велат дека треба да се тргне веднаш? и дека моите ќе бидат пореферентни? е ТОА е јалова работа. башка ќе навлеземе до колена во http://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_authority
поентата е да се сфати проблемот, после само све си се кажува.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
ниеден од линковите не ви е пореферентен ;D
на нет кој стигна по нешто ке напише и ке ги редиме овде до бескрај

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Цитат
Should the temperature outside dip below freezing, allow a maximum of four to five minutes of idle time before driving away. This should be just enough time to clean off any snow or ice that may have accumulated on the windows.

http://ca.autos.yahoo.com/p/2052/winter-driving-tipswarming-up-the-car

;)
Шо врска има мразот на прозорите со моторот?
И што во случај надвор да е ладно, а да нема мраз на прозорите?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore

e aj сеа, кој ќе најде повеќе линкови како потврда на ставот? се кладиме дека ја ќе најдам повеќе на број кои велат дека треба да се тргне веднаш? и дека моите ќе бидат пореферентни? е ТОА е јалова работа. башка ќе навлеземе до колена во http://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_authority
поентата е да се сфати проблемот, после само све си се кажува.

Сигурно! Во светот се води Антиидлинг кампања, па ќе најдеш повеќе линкови дека не чини :) Кога е кампања, тогаш многу раоти се преувеличуваат :)

Да го сублимирам мојот став: Не тврдам дека е подобро, туку дека е исти ѓавол :) Ова не важи за дизели, кои како што кажав, може и да не постигнат работна температура во лер во ладни денови. Сепак, за турбодизелите и турбобензинците - ако ме праша некој (а не мора да ме прашува ич ако не сака), ја не би пипкал пача за гас првата минута, ако е -5 или поладно. Реално, векот на моторот ќе го надживее остатоткот од возилото, а сигурно и времето за кое мислиме да го поседуваме, а ако сакаш да го чуваш како олдтајмер, тогаш ич не го вози, еднаш у месец запали, извози 30-40 км, и гаражирај го до следниот месец :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
значи, тоа е друже, моќта на аргументите не беше доволно моќна да ја пробие корката на митот. :-)

јеби га, не е секој ден великден

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
ОК, да речеме дека е сеедно по животниот век на моторот. Тогаш зошто да трошам гориво залудно?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
значи, тоа е друже, моќта на аргументите не беше доволно моќна да ја пробие корката на митот. :-)

јеби га, не е секој ден великден

А бе не е дека не вредат твоите аргументи, но ти не ги прифаќаш моите. :) Ме третираш како „убиец на моторот“ со тоа што го оставам да работи 2-3 минути во место. Се согласувам дека е митски податок дека е подобро да се загрее во место кога се работи за целосно загревање до, или блиску до работна температура. Но не се согласувам дека работењето во место 2-3 минути,  ќе придонесе за скратен век на моторот во работни часови. Во изминати километри - да, бидејќи работи а поминува 0 километри.

ОК, да речеме дека е сеедно по животниот век на моторот. Тогаш зошто да трошам гориво залудно?
Кај мене е помала потрошувачката на бензин оние 2-3 минути дур се свртам околу кола да симнам снег и мраз, отколку да ги возам. Потоа колата префрла на плин. Точно е дека не поминувам километри, но тие залудно потрошени децилитри ми помагаат да заштедам пари. Ако не е ваков случај кај тебе, нема никаков разлог, освен сопствената комоција i.e. малку позагреана внатрешност, и евенутално стоплени седишта ако имаш греачи.

Не е дека не се согласувам со вас, залудно е, но не е убиствено на за машината.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Доколку почнеш веднаш да ја возиш колата побрзо ќе ти загрее, а со тоа побрзо ќе ти префлри на плин. Во сите случаи зштедуваш доколку не ти работи колата под лер гас.

Како и да е, јасно е дека нема да признаеш дека не беше во право, но и тоа е небитно. Битно е да се дружиме и нешто да научиме едни од други.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Доколку почнеш веднаш да ја возиш колата побрзо ќе ти загрее, а со тоа побрзо ќе ти префлри на плин. Во сите случаи зштедуваш доколку не ти работи колата под лер гас.

Како и да е, јасно е дека нема да признаеш дека не беше во право, но и тоа е небитно. Битно е да се дружиме и нешто да научиме едни од други.
А бе ете, мене колата не ми загрева толку многу побрзо колку што ми троши повеќе :) Еднаш кажав, стилото ретко кога повеќе од 30-тина секунди сум го загревал, за алфата осеќам дека и` треба малку на сабајле, иако сите системи од сензори до термостати беспрекорно работат. И тоа не било повеќе од 3-4 минути.

Еве „прости, грешев што ја загревав колата од сабајле“, колку аве марии да кажам сега?! И колку аве марии ќе ми требаат ако у лер гас на водно клецам дур ме грее аутото?  ;D
Значи И ДА ПОСТОИ разлика (не е проблемот во признавањето, него во мојата логика, може е стварно проблематична) таа е толку минорна што не е вредна за споменување.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Значи И ДА ПОСТОИ разлика ( . . . ) таа е толку минорна што не е вредна за споменување.

Произведувачите на автомобилите не работењето на ладно не го сметаат за минорна ствар и сметаат дека е вредна за спомнување - во секое ебано упатство. Што праиме со овој факт? Кое е твоето објаснување?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Значи И ДА ПОСТОИ разлика ( . . . ) таа е толку минорна што не е вредна за споменување.

Произведувачите на автомобилите не ја сметаат за минорна и во секое упатство ја спомнуваат. Што праиме со овој факт?

екологија филип екологија, произведувачите велат дека и глицерин на секои 2 години да менуваш и го менуваш

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
екологија филип екологија, произведувачите велат дека и глицерин на секои 2 години да менуваш и го менуваш

пак ли со таа екологија. по не-знам-кој-пат: ЕCU-то воопшто не штеди гориво додека моторот е ладен. гледав со обд2 инстантна потрошувачка сеа дур е ладно - да ти се крене косата на главата!

има врска со непотребното абење на моторот и со ***ништо*** друго.