Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180602 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
незнам, ама мене загревал не загревал, за дури излезам и затворам гаража ке префрли, ако е мнооогу ладно може и едно 500 метри да ги помине пред да префрли максимум

Клучен фактор! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
незнам, ама мене загревал не загревал, за дури излезам и затворам гаража ке префрли, ако е мнооогу ладно може и едно 500 метри да ги помине пред да префрли максимум

Клучен фактор! :)

ја имам и надвор чат пат оставано, маалце подолго време, ама 3км ми е пола пат до работа премногу..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
незнам, ама мене загревал не загревал, за дури излезам и затворам гаража ке префрли, ако е мнооогу ладно може и едно 500 метри да ги помине пред да префрли максимум

Клучен фактор! :)

ја имам и надвор чат пат оставано, маалце подолго време, ама 3км ми е пола пат до работа премногу..
Малку е ОТ муабетов, ама пошто ја загревам 3-4 минути пред куќа, нема да ни` замерат ;) Мислам дека циркулацијата према грејачот за кабина е поголем отколку према расплињачата, иако го имам стеснето цревото према грејач за кабина (може ќе треба уште малку да го стеснам), па тука лежи проблемот. А греењето во кабина на алфата е прилично ефикасно (ко` хладњак од тико е грејниот елемент), па тоа предизвикува екстра време за загревање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1319
колите што се  на плин побрзо загреваат,поради распљиначата.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
колите што се  на плин побрзо загреваат,поради распљиначата.

ма јок, јас пред 6 месеци ставив плин знам како ми беше порано. Ништо не е сменето, само сметката за гориво ;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Кај тие што палат колите на плин ваљда загрева побрзо. Кај тие што палат на бензин е исто...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Кај тие што палат колите на плин ваљда загрева побрзо.

Зошто?

Дали издувните гасови се по вруќи кога моторот работи на плин?

Прашањава не се реторски :-) навистина не знам, ме интересира, а ме мрзи да гуглам и затоа прашувам.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Сакав да кажам дека Маци тоа што го пишал погоре најверојатно се однесува на возиллата кои имаат коли што палат на плин, а марче колку што памтам има од тие модерните уреди кои префрлаат на плин откако ке качи температура колата.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Мене ми пали на бензин па кога ке загрее таму таа температурата потребна префрла на плин..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
колите што се  на плин побрзо загреваат,поради распљиначата.
Moже само незначителен дел поспоро да загрева, пошто вода циркулира во расплињачата со цел да го загрее плинот (значи плинот ја лади водата) ама тоа се случува само водата кога ќе дојде над 65 степени, кога префрла на плин. Пред таа температура се` е исто. А после тоа... ништо не е различно :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 819
  • Opel zafira 2.0 125 kw
колите што се  на плин побрзо загреваат,поради распљиначата.
Moже само незначителен дел поспоро да загрева, пошто вода циркулира во расплињачата со цел да го загрее плинот (значи плинот ја лади водата) ама тоа се случува само водата кога ќе дојде над 65 степени, кога префрла на плин. Пред таа температура се` е исто. А после тоа... ништо не е различно :D

о

Кај мене не мрда стрелката од температурата и на -10 префрлува за окулу 500 м.Вероватно е дека ниту 30ц не постигнува.Системот е ланди плус.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Јас го намалив протокот на вода во грејачот за кабина, со тоа го зголемив протокот низ расплињача, сега доста побрзо префлра, нецел километар на ладново е доволно :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Зошто?

Дали издувните гасови се по вруќи кога моторот работи на плин?

Прашањава не се реторски :-) навистина не знам, ме интересира, а ме мрзи да гуглам и затоа прашувам.
Колку што сум информиран гасовите на плин се бајаги повруќи. Затоа за некои мотори се препорачува систем за ладење на вентилите. Да не изгорат како кај Члинк

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Точно си информиран.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 819
  • Opel zafira 2.0 125 kw
колите што се  на плин побрзо загреваат,поради распљиначата.
Moже само незначителен дел поспоро да загрева, пошто вода циркулира во расплињачата со цел да го загрее плинот (значи плинот ја лади водата) ама тоа се случува само водата кога ќе дојде над 65 степени, кога префрла на плин. Пред таа температура се` е исто. А после тоа... ништо не е различно :D

о

Кај мене не мрда стрелката од температурата и на -10 префрлува за окулу 500 м.Вероватно е дека ниту 30ц не постигнува.Системот е ланди плус.


 Море заеби  вчера  на - 16 ми требаше повеке од 2,5 км да префрли.