Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180410 пати)

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1319
да се вратам на темата,
како може моторот кој се движи, побрзо да се загрее?................ нели со самото движење истиот и ќе се лади.
а во место кога врти нема никакво ладење и според мене побрзо ќе загрее.
пример за пробување.
1.остај ја колата во место да работи и да видиш за колку време ќе загрее
2.вози ја колата и да видиш за колку време ќе ја постигне истата температура како во пр.1

ќе ви раскажам еден пример што мене ми се случи.бев на мајстор и меѓудругото требаше колата да загрее да видиме дали ќе уклучи блокаторот на термостатот.овака ова време беше знам ладно...мајсторот ми рече остај ја колата во место да загрее и да уклучи термостатот и вентилаторот на хладњакот.и така беше ја оставив околку 10 мин и почна перката на вентилаторот да врти.
возејќи накај дома од самото движење се спушти стрелката на термометарот,моторот беше почна да се лади.

да одговорам директно на прашањето.подобро е бар 1 минута да поработи(тоа би било од 30-60 секунди) па после да се тргне.


форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
да се вратам на темата,
како може моторот кој се движи, побрзо да се загрее?................ нели со самото движење истиот и ќе се лади.
а во место кога врти нема никакво ладење и според мене побрзо ќе загрее.
пример за пробување.
1.остај ја колата во место да работи и да видиш за колку време ќе загрее
2.вози ја колата и да видиш за колку време ќе ја постигне истата температура како во пр.1

ќе ви раскажам еден пример што мене ми се случи.бев на мајстор и меѓудругото требаше колата да загрее да видиме дали ќе уклучи блокаторот на термостатот.овака ова време беше знам ладно...мајсторот ми рече остај ја колата во место да загрее и да уклучи термостатот и вентилаторот на хладњакот.и така беше ја оставив околку 10 мин и почна перката на вентилаторот да врти.
возејќи накај дома од самото движење се спушти стрелката на термометарот,моторот беше почна да се лади.

да одговорам директно на прашањето.подобро е бар 1 минута да поработи(тоа би било од 30-60 секунди) па после да се тргне.




Кога моторот е ладен,термостатот е затворен и водата не врти низ ладникот туку водата врти низ парното.Кога возилото е во мирување,не е оптеретено а знаеме кога се движиме по нагорнина,температурата расте а по надлонина се намалува,така и овде побавно би се загреало.

А кога возилото е загреано,термостатот отворен,водата врти низ ладникот и како ке почнеш да се движиш воздухот кој струи низ ладникот ја намалува температурата на течноста и моторот изладува.

Тука зборуваме за ладен мотор,со исправен систем за ладење,во место без да ја турираш побавно би загреала.Пробај изврши еден тест,нема да те кошта ништо па сподели.Запали ја колата и остави ја во мирување и гледај за колку време би постигнала одредена температура на пр. 60С,наредниот пат провози ја,ама не по надолнини,па спореди и сподели со нас...
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Ова има врска само за Скопјанишчава и можеби за Битолчани донекаде. За нас од селава ова загреванњево абе ич нема врска. Колата не ја гасам насабајле без разлика што правам (во продавница, оставам деца на уќулиште во градинка и тд) ама џабе. Цел град ќе го извртам уздуж и попреку и камен колата не мрднува покажувачот за температура. Цел град е 3 км од крај на крај, шо сакаш!? така да греел, не греел...Исти курац!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore


http://mercedessource.com/node/6796

И да не се расправаме! Загрејте си ја колата на изгаснато :D



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
како може моторот кој се движи, побрзо да се загрее?................ нели со самото движење истиот и ќе се лади.
а во место кога врти нема никакво ладење и според мене побрзо ќе загрее.
пример за пробување.
1.остај ја колата во место да работи и да видиш за колку време ќе загрее
2.вози ја колата и да видиш за колку време ќе ја постигне истата температура како во пр.1

Сакаш да кажеш дека колата побрзо ќе се загрее во место отколку во вожња?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
како може моторот кој се движи, побрзо да се загрее?................ нели со самото движење истиот и ќе се лади.
а во место кога врти нема никакво ладење и според мене побрзо ќе загрее.
пример за пробување.
1.остај ја колата во место да работи и да видиш за колку време ќе загрее
2.вози ја колата и да видиш за колку време ќе ја постигне истата температура како во пр.1

Сакаш да кажеш дека колата побрзо ќе се загрее во место отколку во вожња?

Ако не му чини механичкиот термостат.... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

http://mercedessource.com/node/6796

И да не се расправаме! Загрејте си ја колата на изгаснато :D

Цитат
For diesel engine owners 220D 240D 300D 300TD 300CD 300SD this highly efficient heating pad can perform double duty.

Цитат
This is a picture of the heating pad installed on Kents 1979 300SD.
::)

Така е, сите ние кои возиме коли стари 30-40 години и затоа мора да ги загреваме ::)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore

Така е, сите ние кои возиме коли стари 30-40 години и затоа мора да ги загреваме ::)


Еве и за помодерните машини (за оние кои немаат во опциони додатоци можност за webasto): http://www.kenlowe.com/pre-heaters/cars/index.html   ;D ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
http://www.kenlowe.com/pre-heaters/cars/index.html   ;D ;D ;D

ова делува супер... може да се стави на кое било ауто?
Да, http://www.kenlowe.com/pre-heaters/cars/application.html
инаку и мене ме бендиса идејава, сабајле пре да тргнам на работа, да ми биде топла колата :) 2-3 KW се грејачиве, не е шала...

Едит: Еве и инсталација како иде: http://www.kenlowe.com/pre-heaters/cars/diy.html

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Дефинитивно тоа е најбезбеден начин за загревање на мотор, ама со тоа се подразбира да имаш и гаража каде ќе можеш греачот да го уштекаш. А ако веќе имаш гаража тоа значи дека воглавно колата ќе одстојува на умерени температури, па така и ќе немаш некоја голема потреба од загревање.

Како и да е, без вакви помагала подобро е колата да ја загрееш со возење одошто под лер-гас. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Дефинитивно тоа е најбезбеден начин за загревање на мотор, ама со тоа се подразбира да имаш и гаража каде ќе можеш греачот да го уштекаш. А ако веќе имаш гаража тоа значи дека воглавно колата ќе одстојува на умерени температури, па така и ќе немаш некоја голема потреба од загревање.

Како и да е, без вакви помагала подобро е колата да ја загрееш со возење одошто под лер-гас. :D
Море ја го размишљам за да не возам 3km на бензин дур да се свичувам на плин у зима :D не ми е проблем струја во двор.... :^)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Дефинитивно тоа е најбезбеден начин за загревање на мотор, ама со тоа се подразбира да имаш и гаража каде ќе можеш греачот да го уштекаш. А ако веќе имаш гаража тоа значи дека воглавно колата ќе одстојува на умерени температури, па така и ќе немаш некоја голема потреба од загревање.

Како и да е, без вакви помагала подобро е колата да ја загрееш со возење одошто под лер-гас. :D
Море ја го размишљам за да не возам 3km на бензин дур да се свичувам на плин у зима :D не ми е проблем струја во двор.... :^)

многу бе 3км, мене многу побрзо ми префрла

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Дефинитивно тоа е најбезбеден начин за загревање на мотор, ама со тоа се подразбира да имаш и гаража каде ќе можеш греачот да го уштекаш. А ако веќе имаш гаража тоа значи дека воглавно колата ќе одстојува на умерени температури, па така и ќе немаш некоја голема потреба од загревање.

Како и да е, без вакви помагала подобро е колата да ја загрееш со возење одошто под лер-гас. :D
Море ја го размишљам за да не возам 3km на бензин дур да се свичувам на плин у зима :D не ми е проблем струја во двор.... :^)

многу бе 3км, мене многу побрзо ми префрла
Тоа ако не ја загревам во место кога е ладно надвор ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
незнам, ама мене загревал не загревал, за дури излезам и затворам гаража ке префрли, ако е мнооогу ладно може и едно 500 метри да ги помине пред да префрли максимум