Автор Тема: VW e‑up!  (Прочитано 3904 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
VW e‑up!
« на: 22 Февруари 2025, 19:45:55 pm »
Еве го e-up!-от конечно у „гаража“.







Ќерка ми го нарече „микровална“ - со право. Тоа ќе биде и надимакот на аутово :)

Генерални податоци за колата:

Произведено е 2021 моделска година 2021
Увезено од Германија, со поминати 34.500км
Во моја сопственост од декември 2024
Моторот има 63KW или 83КС со завидни 210Nm при 2950 вртежи
Батеријата е 38kWh, од кои употребливи 32.3kWh.
Според WLTP тоа е доволно за комбиниран досег од 180-260km (малце оптимистички се овие 260, ама 180 се доста реални, барем по моите согледувања досега).
Максимална брзина 130км/ч а до 100-ка му се потребни 11.9 секунди. Вака не изгледа како којзнае какво постигнување, ама за околу 4 секунди до 50 и под 8 секунди до 80, и инстант реакцијата на педалата за убрзување, сосема добро се држи со помоќни аута низ градскиот сообраќај - интересно дури!

За опремата нема што многу да зборувам. Ако почнам да набројувам што нема, ќе ми требаат 3 страни, затоа ќе набројам само што има:
- Центрлна брава,
- Автоматска клима
- Серво волан
- Радио/мултимедија со сосема рудиментирани можности, но сепак се потрудиле да стават звучници и на задните врати.
- Дугмиња за отваерање на предни прозори
- Асистенција за држење лента (lane assist)
Секако нема да ги набројувам сите оние стандардни абс ебд ербег итн, не е оглас за шиткање :)
Мислам дека тука завршува листата на опрема.

За да не набројувам што нема, ќе набројам само што мене лично ми недостига од опрема:

- Централен наслон. Ова е на прво место. Пошто нема брзини и нема шо да праиш со десната рука, заебана комбинација е без наслоњач ;D
- електрично подесување на ретровизорите. Ова е втората работа која е битна, пошто чат-пат и жена ми ја вози колата, постои потреба од различно подесување на сите ретровизори. Немањето електрика, ме врати назад во 1998, кога мислам дека го набавивме последното ауто без електрични ретровизори. За жал, поради комплицираната инсталација, не сум сигурен дека некогаш ќе го решам овој проблем.
- Кожен волан. Мислам дека ова ќе го решам исто така многу брзо како и централниот наслон. Страшно лош е филингот на пластичниот волан. Катастрофа!
Мислам дека ова се основните работи без кои не би смеело да се продава кола во 20-тите години од 21 век.

Една работа која е стрикнтно поврзана со моето возило:
- Немањето можност за DC Charging. Ова ми е најголемиот пропуст кога го купував возилото :( Да знаев дека нема DC полнење, ќе размислев уште еднаш, пред да одврзам ќесето. Кога читав за MY 2021, секаде велеа дека сите имаат DC rapid 40кW charge. Ама ете, не било така. Постоеле и вакви „најефтина цена тендер едишн“, кај што е тргнато тоа. Е сеа, постело опција кај близнакот Skoda Citigo iV, "upgradeable DC CCS charging". Постои надеж, дека постои на батеријата соодветен конктор, па само соодветна кабелска инсталација и некој мандрак што може да ми го тоа искодира у компјутерот на апов, да успееме да го спасиме овој момент (теоретски). Ако тоа успеам да го изведам, веќе излегувањето надвор од Скопје (до Солун, Белград) станува многу реална опција.

Има и други работи кои брзо ќе ги решам:
Колата има халогенки за фарови, покрај тоа што има убави LED DRL интегрирани во предниот браник. Во план се едни Osram EC сертифицирани LED светла.
Има премногу видлив лим во внатрешноста, панелите од вратите не се преку целите метални површини, нешто што исто така многу ме иритира. Ќе мора некој тапацир таму да оди. Дали алкантара или лажна кожа, ќе одлучам понатаму.

Колата има премногу големи стаклени површини за толку мала кола. Аквариум! Постојат варијанти на up! и e-up! со фабрички затемнети задни стакла. Дур не најдам такви, озбилно размислувам за затемнување со фолија, или повторно да си набавам мрежи како за 159-ката и MiTo-то.

Можеби некогаш во иднина ќе добие up! GTI стајлинг.

Да не ги заборавиме и малкуте добри работи, но многу битни:
- Преефтино е за возење и стандардно одржување (здравје, да не се појави дефект па да дознаам како е за поправање)
- Поради димензиите, одличен автомобил за низ град. Секаде се протнува, а и за паркинг е далеку поедноставно.
- Поради немањето потреба од брзини и можноста за возење со една педала, градското возење е премногу релаксирано, нема нервози, нема дрмање сецкање гас/куплунг/кочница, нема старт/стоп на моторот, па се пали па се гаси...предобро!


Генерално, тоа е тоа за почеток. Од декември до сега веќе поминав повеќе од 2500км, јас сум сосема задоволен и среќен со изборот. Баш тоа што ми требаше за да ги бркам моите обврски низ градов.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6187
  • 69
Одг: VW e‑up!
« Одговори #1 на: 22 Февруари 2025, 19:54:01 pm »
Со здравје да си го тркалате :)
Претпоставувам дека не си сериозен со микровалнава да одиш за Белград, Солун, или подалеку од Тетово и Куманово. Ајде у Велес, да не се наљутат.
Сепак ова е градско количе за од А до Б, ништо повеќе,па од таму се и сите тие плекови во него што се гледаат, без изолација се разбира и големи стаклени површини за да биде прегледно и да можеш да се пикнеш кај сакаш :)
И убава е бојата.
Дај некоја слика од ентериерот :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: VW e‑up!
« Одговори #2 на: 22 Февруари 2025, 20:00:46 pm »
Фала @SaleSk :) Да се враќа со поубави рабоќе!
Види, Белград е две застанувања од полсаат - 40 минути далеку, кога би имало DC чарџинг. Солун едно. Сега не ми е проблем до Велес, ќе направам тест до Маврово исто така :) Ако се задржувам повеќе од 5 часа, ни на Струмица не ѝ се плашам :D Битола, Ресен, Охрид малце се заебани, ама со DC charger-от позициониран во Неготино, и Битола не е далку. Како и да е, немањето DC полнење, ептен го ограничува возилото на радиус од 70-80км. Кога би имало рапидно полнење, веќе си слободен сите 180-200км да ги искористиш во една насока.
« Последно менување: 22 Февруари 2025, 20:10:04 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6187
  • 69
Одг: VW e‑up!
« Одговори #3 на: 22 Февруари 2025, 20:03:13 pm »
По мене не е толку проблем тоа, колку што би било проблем чекањето на граница. Тоа не го калкулира никој :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: VW e‑up!
« Одговори #4 на: 22 Февруари 2025, 20:49:44 pm »
Ова е маестрална градска кола. Уште кога излезе и кога ја пробав, тоа беше тоа.

Ова треба да е една од најголемите ЕВ коли.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4280
Одг: VW e‑up!
« Одговори #5 на: 22 Февруари 2025, 22:36:55 pm »
Топ е возилцево за низ град. Бааги го зголемиле дометот за разлика од првата серија. Тогаш фул наполнета покажуваше 109 км досег, али за низ Скопје и тоа е доволно за просечен корисник. Иако е мало аутово, супер собира и високи луѓе на возачко место. Баш ме интересира како е сега внатрешниот дизајн.
Со убаво да си го возите и да уживате во скопските гужви, пошто баш антистрес е аутово, а и бојата му е погодена.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW e‑up!
« Одговори #6 на: 22 Февруари 2025, 22:52:07 pm »
И колку време се полни Симо? На обичен штекер го полниш?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: VW e‑up!
« Одговори #7 на: 22 Февруари 2025, 23:31:46 pm »
И колку време се полни Симо? На обичен штекер го полниш?
На обичен штекер го полнам, и се полни цела ноќ. со ~230V 10A, не може ни да очекуваш ништо помалку. Некогаш ако сум под 10% кога ќе ја штекнам, не се дополнува до крај од 22:00 до 7:00 сабајле. Затоа сега на пролет ќе си изведам wallbox 7.2 kW, за да немам гајле со овернајт полнење. Сега отприлика ми доаѓа вака: Во текот на ден Недела ја полнам до 90%, и после во текот на неделата во зависност од потребите уште еднаш,два или три пати до 90% дополнувам кога ќе падне под 1/3 наполнетоста.

Време на полнење AC 2,3 kW 0%-100% SOC - 16 h 12 min
Време на полнење AC 7,2 kW 0%-100% SOC - 5 h 27 min

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5760
Одг: VW e‑up!
« Одговори #8 на: 22 Февруари 2025, 23:49:41 pm »
Evtina struja
Ponedelnik do sabota 13-15 casot i 22-07 casot.
Nedela cel den.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 498
  • The best or nothing.
Одг: VW e‑up!
« Одговори #9 на: 23 Февруари 2025, 00:11:44 am »
Со здравје да се вози микровалната.

Дали имаш рачунато колку денари коштаат 100км, градска вожња? Чисто да направам споредба, колку литра гориво би било.

За мал сервис, само полен филтер има?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: VW e‑up!
« Одговори #10 на: 23 Февруари 2025, 00:17:15 am »
Секако дека имам.
Сега по ново, 4.86 денари е kWh во ефтина тарифа со ддв. За 100км, во просек ова зимново време трошам 17kWh, што испаѓа околу 82.62 денари за 100км. Во превод 1л/100км во бензин.
Полнењето на градски чарџери е друга приказна. Таму 100км чинат 425 денари, или околу 5л бензин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1372
Одг: VW e‑up!
« Одговори #11 на: 23 Февруари 2025, 01:53:39 am »
со здравје да се вози, права намена за електрично возило, речиси бесплатно возење низ град.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6842
  • Бенве сие бенве
Одг: VW e‑up!
« Одговори #12 на: 23 Февруари 2025, 06:18:58 am »
Честито, се мислам за електричен смарт или друго некое микро количе исклучиво за по град. Нема по практично нешто од мал ел автомобил.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2345
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: VW e‑up!
« Одговори #13 на: 23 Февруари 2025, 07:07:02 am »
Ја мислам количево ке издржи до Бегеа , нагази ја не ја штеди ако сакал човек “градски” ке купел тротинет ова е кола слободно нагази шибај секаде со него градски приградски селски кола е не е тротинет.Инаку ова сино задоволство фати ли 12-13 сома? 🥂

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: VW e‑up!
« Одговори #14 на: 23 Февруари 2025, 07:54:19 am »
Ја мислам количево ке издржи до Бегеа , нагази ја не ја штеди ако сакал човек “градски” ке купел тротинет ова е кола слободно нагази шибај секаде со него градски приградски селски кола е не е тротинет.Инаку ова сино задоволство фати ли 12-13 сома? 🥂
Така нешто, јас милувам да ги есапам 13.500, сосВе каско и регистрација.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.