Автор Тема: Renault Megane 3 RS250  (Прочитано 4435 пати)

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #45 на: 07 Јануари 2025, 15:15:57 pm »
Работна акција














Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #46 на: 07 Јануари 2025, 17:01:12 pm »
Машина.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #47 на: 19 Февруари 2025, 20:17:57 pm »
Малку да разбиеме монотонија и под хауба  ;D

Вградени се:
1. Силиконски црева усис-турбо и турбо-интеркулер
2. Oil catch can, истотака поврзан со силиконски црева (и покрај тоа што моторот е port injection, не е на одмет да се има дополнителна заштита од пареата што ја ствара моторното масло, со оглед на тоа дека таа пареа може да има негативен ефект на октанската вредност на бензинот)
3. Strut brace

И "најбитно" од се - убаво изгледа






Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #48 на: 19 Февруари 2025, 21:57:01 pm »
Браво, во прави раце се паднал RS-ов.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #49 на: 19 Февруари 2025, 23:46:29 pm »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #50 на: 19 Февруари 2025, 23:56:07 pm »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува
Сам го поврзав, а кечот и силиконските црева ги нарачав на интернет

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #51 на: 20 Февруари 2025, 09:19:10 am »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува
Сам го поврзав, а кечот и силиконските црева ги нарачав на интернет

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

catch-can-от ти е многу непотребна инвестиција. Онаа течност што се собира во него е резултат на ладење на уљната пареа, нешто што не се случува доколку се користи фабричкиот метод (со кратки црева) за евакуација на пареата.
Дури има и контра ефект што сега ќе има помал вакум и ќе имаш повеќе притисок во моторот.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #52 на: 20 Февруари 2025, 11:10:04 am »
Od koja pricina se stavaat silikonski creva, estetska ili neshto se dobiva?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #53 на: 20 Февруари 2025, 12:01:35 pm »
Od koja pricina se stavaat silikonski creva, estetska ili neshto se dobiva?

Фабричките се најверојатно пластични, и со тек на време деградира пластиката и има ризик да пукне пошто носат воздух под притисок, особено на ремапирани возила.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #54 на: 20 Февруари 2025, 12:29:42 pm »
Od koja pricina se stavaat silikonski creva, estetska ili neshto se dobiva?
Се добива долготрајност и сигурност пред се, особено со оглед на тоа дека фабричкото црево што оди од турбото према интеркулерот конкретно на оваа кола фабрички е направено многу меко и се случува истото да се скине под притисок (плус годините и километражата си го имаат својот ефект). Новите црева што ги ставив се составени од 5 слоја силикон и се многу поцврсти од оригиналните. Естетиката е додаден бонус.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #55 на: 20 Февруари 2025, 12:46:27 pm »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува
Сам го поврзав, а кечот и силиконските црева ги нарачав на интернет

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

catch-can-от ти е многу непотребна инвестиција. Онаа течност што се собира во него е резултат на ладење на уљната пареа, нешто што не се случува доколку се користи фабричкиот метод (со кратки црева) за евакуација на пареата.
Дури има и контра ефект што сега ќе има помал вакум и ќе имаш повеќе притисок во моторот.
Тоа е целата поента, маслото кога ќе се олади си останува во кеч кенот, и не се лепи по деловите од усисниот систем. Ако беше како што викаш ти, тогаш ниту тие што возат direct injection немаше да ставаат кечови и немаше да им се таложат усисните грани и вентили со наслаги. Но сите гледаме што се случува на тие мотори кога немаат кеч кен... Погоре во мојот пост на сликата каде што се извадени дизните се гледаат наслагите и прљавштината на надворешниот дел од дизните што верувам дека до некаде е предизвикано од маслените пареи. Сепак тоа е мое мислење.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #56 на: 20 Февруари 2025, 14:23:04 pm »
Top izgleda, jas prvo pomisliv si povrzal Nitro :)

Iznenaduvas so oil catch can za port injection, ali mozda ke ima efekt i kaj tebe.

Jas sakam da stavam na DI motor BMW.
Moze da zamolam za link od kade si gi naracal komponentite, i za usis i za oil catch can bidejki go planiram istoto.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #57 на: 20 Февруари 2025, 17:48:09 pm »
Top izgleda, jas prvo pomisliv si povrzal Nitro :)

Iznenaduvas so oil catch can za port injection, ali mozda ke ima efekt i kaj tebe.

Jas sakam da stavam na DI motor BMW.
Moze da zamolam za link od kade si gi naracal komponentite, i za usis i za oil catch can bidejki go planiram istoto.

Ќе видиме како ќе се понаша и дали ќе има ефект.

Линковите ти ги испратив во порака.
Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #58 на: 09 Април 2025, 17:50:03 pm »
Со своите 300hp и 415Nm се однесува перфектно и не гледам потреба од зголемување на тие бројки со оглед на проблемите кои што можат да настанат како резултат на тоа.
Во меѓувреме се предомислив, ќе има мало зголемување на тие бројки...  ;D

8. 18-инчни оригинал Рено бандажи (модел Celsium од Лагуна 3 купе) за зимски гуми (offset-от на овие бандажи го прави фитментот на колата перфектен, дури мислам и да ги направам летен сет)
Еве ги и нив во тазе офарбано издание, чекам да се исушат комплетно и да ги монтирам гумите на нив. Сепак ќе станат летен сет поради преубавиот дизајн и фитмент. Бојата што ја одбрав е BMW Mondstein Metallic (Moonstone Metallic), многу светла сребрена боја, кога ќе искочи на сонце ја покажува и нијансата на шампањ. Ќе прикачам повеќе слики кога ќе ги монтирам на кола.




Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
  • 2011 Renault Megane 3 RS250 - RENAULT SERVICE KIKI
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #59 на: 13 Април 2025, 16:09:24 pm »
Чисто една споредба пред и потоа:

Пред (ЕТ65):


Потоа (ЕТ47):










Во меѓувреме се запозна со својот помал братучед, воедно и новиот член на фамилијата - Renault Twingo RS133:








Simplicity is the ultimate sophistication.