Автор Тема: Renault Megane 3 RS250  (Прочитано 2094 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #30 на: 14 Ноември 2024, 00:42:27 am »
Прва варијанта: да ги офарбам комплетно шепите и пред да го нанесам последниот слој на лак, да залепам налепница Брембо и врз неа да ставам уште еден слој лак (мислам дека нема да држи многу долго налепницата со оглед на условите на кои што е изложена).
Втората варијанта: да го оставам предниот дел од шепата неофарбан каде што е логото и на крај само да ставам лак и врз неофарбаниот дел (ова би било полесно и подобро, меѓутоа не знам како би изгледала шепата со 2 нијанси на неа). Неофарбаниот дел е заокружен на сликата.


Не го оставај неофарбан тој дел, нема да личи баш убаво. Винил налепници имам на 159-ката врз пластидип боја на шепите. Не се мрднати налепниците.
Најдобра варијанта е да ги офарбаш шепите во бојата што ја сакаш, негативен „brembo“ темплејт, и да прснеш боја која ја сакаш за логото, па на крај лак.
https://www.crealitycloud.com/model-detail/64e29dba47473cf60030f0de

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6390
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #31 на: 14 Ноември 2024, 07:33:53 am »
Со дебел темплејт нема оштрина логото, и нееднаква дебелина на бојата меѓу средината и рабовите, евентуално можи со негативен ама од винил катиран лепенки кој некој ќе треба да му ги направи, него готови позитивни како мартин шо вика.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #32 на: 14 Ноември 2024, 08:17:42 am »
Со дебел темплејт нема оштрина логото, и нееднаква дебелина на бојата меѓу средината и рабовите, евентуално можи со негативен ама од винил катиран лепенки кој некој ќе треба да му ги направи, него готови позитивни како мартин шо вика.
И јас мислев на негативен винил темплејт, ама квик срч на гугл ми го дае 3д принтаниов, па решив тој да го линкнам, за пример :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #33 на: 14 Ноември 2024, 17:03:18 pm »
Прва варијанта: да ги офарбам комплетно шепите и пред да го нанесам последниот слој на лак, да залепам налепница Брембо и врз неа да ставам уште еден слој лак (мислам дека нема да држи многу долго налепницата со оглед на условите на кои што е изложена).
Втората варијанта: да го оставам предниот дел од шепата неофарбан каде што е логото и на крај само да ставам лак и врз неофарбаниот дел (ова би било полесно и подобро, меѓутоа не знам како би изгледала шепата со 2 нијанси на неа). Неофарбаниот дел е заокружен на сликата.


Не го оставај неофарбан тој дел, нема да личи баш убаво. Винил налепници имам на 159-ката врз пластидип боја на шепите. Не се мрднати налепниците.
Најдобра варијанта е да ги офарбаш шепите во бојата што ја сакаш, негативен „brembo“ темплејт, и да прснеш боја која ја сакаш за логото, па на крај лак.
https://www.crealitycloud.com/model-detail/64e29dba47473cf60030f0de
Да, и мене ми изгледа како недовршена работа ако не го офарбам и тој дел напред. А со штембилот мислам дека ќе оди потешко фарбањето затоа што ќе бара прецизна рака и несмее да се мрдне, додека налепницата може да се залепи, да се офарба врз нејзе и после останува само да се одлепи и да се нанесе лак. Посекако планирам да ги фарбам во блиска иднина, меѓутоа немора да значи дека ќе биде тоа месецов или наредниот бидејќи има некои други побитни работи што треба да се решат на колата пред ситниците.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk
Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 961
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #34 на: 14 Ноември 2024, 17:14:31 pm »
Прва варијанта: да ги офарбам комплетно шепите и пред да го нанесам последниот слој на лак, да залепам налепница Брембо и врз неа да ставам уште еден слој лак (мислам дека нема да држи многу долго налепницата со оглед на условите на кои што е изложена).
Втората варијанта: да го оставам предниот дел од шепата неофарбан каде што е логото и на крај само да ставам лак и врз неофарбаниот дел (ова би било полесно и подобро, меѓутоа не знам како би изгледала шепата со 2 нијанси на неа). Неофарбаниот дел е заокружен на сликата.


Не го оставај неофарбан тој дел, нема да личи баш убаво. Винил налепници имам на 159-ката врз пластидип боја на шепите. Не се мрднати налепниците.
Најдобра варијанта е да ги офарбаш шепите во бојата што ја сакаш, негативен „brembo“ темплејт, и да прснеш боја која ја сакаш за логото, па на крај лак.
https://www.crealitycloud.com/model-detail/64e29dba47473cf60030f0de
Да, и мене ми изгледа како недовршена работа ако не го офарбам и тој дел напред. А со штембилот мислам дека ќе оди потешко фарбањето затоа што ќе бара прецизна рака и несмее да се мрдне, додека налепницата може да се залепи, да се офарба врз нејзе и после останува само да се одлепи и да се нанесе лак. Посекако планирам да ги фарбам во блиска иднина, меѓутоа немора да значи дека ќе биде тоа месецов или наредниот бидејќи има некои други побитни работи што треба да се решат на колата пред ситниците.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Нека ти исече некој штембил од самолеплива хартија/инверзен стикер.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #35 на: 14 Ноември 2024, 18:26:14 pm »
Прва варијанта: да ги офарбам комплетно шепите и пред да го нанесам последниот слој на лак, да залепам налепница Брембо и врз неа да ставам уште еден слој лак (мислам дека нема да држи многу долго налепницата со оглед на условите на кои што е изложена).
Втората варијанта: да го оставам предниот дел од шепата неофарбан каде што е логото и на крај само да ставам лак и врз неофарбаниот дел (ова би било полесно и подобро, меѓутоа не знам како би изгледала шепата со 2 нијанси на неа). Неофарбаниот дел е заокружен на сликата.


Не го оставај неофарбан тој дел, нема да личи баш убаво. Винил налепници имам на 159-ката врз пластидип боја на шепите. Не се мрднати налепниците.
Најдобра варијанта е да ги офарбаш шепите во бојата што ја сакаш, негативен „brembo“ темплејт, и да прснеш боја која ја сакаш за логото, па на крај лак.
https://www.crealitycloud.com/model-detail/64e29dba47473cf60030f0de
Да, и мене ми изгледа како недовршена работа ако не го офарбам и тој дел напред. А со штембилот мислам дека ќе оди потешко фарбањето затоа што ќе бара прецизна рака и несмее да се мрдне, додека налепницата може да се залепи, да се офарба врз нејзе и после останува само да се одлепи и да се нанесе лак. Посекако планирам да ги фарбам во блиска иднина, меѓутоа немора да значи дека ќе биде тоа месецов или наредниот бидејќи има некои други побитни работи што треба да се решат на колата пред ситниците.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Нека ти исече некој штембил од самолеплива хартија/инверзен стикер.
Мислам дека нема потреба да е инверзен, белата боја се нанесува прво каде што ќе стои логото, потоа се лепи обичното лого и врз логото се фарба бојата во која што ќе биде офарбана цела шепа. Откако ќе се извади налепницата, се појавува белата боја и логото изгледа како што треба. Ова доле го направив на фотошоп за 2 минути чисто за да го доловам моментот, така да не ми замерувајте за прецизноста . Ако мислите дека сум грешка слободно кажувајте пред да се појави грешката на шепите хахахахаха.


Sent from my SM-A736B using Tapatalk

« Последно менување: 16 Ноември 2024, 13:14:32 pm DinoIsm »
Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #36 на: 16 Ноември 2024, 13:17:41 pm »
Во меѓувреме, ги извадив дизните и ги однесов на чистење, го сменив филтерот за бензин и резултатот е следниот:
Пред чистење на дизните, најниската потрошувачка што ја имав видено на борд компјутерот беше 14.9Л/100км и колата си работеше најнормално низ обртаите.
По чистењето, приметив дека моторот почна уште помирно да работи (не ни знаев дека воопшто е можно да работи подобро од што работеше до сега) и потрошувачката се спушти на 13.2Л/100км со истиот стил на возење како претходно (знае да падне и под тоа доколу ја возам ептен споро).
Како и да е доста голема разлика има пред и потоа, и мислам дека ова е веќе нормална потрошувачка за оваа кола со оглед на ремапот и тоа што го имам читано на повеќе странски форуми. Кој би рекол дека со промена на термостат и чистење дизни потрошувачката ќе падне за околу 3Л/100км. Ова е доказ дека понекогаш сосема мали и банални работи можат да имаат големо влијание на крајниот резултат.
Еве и неколку слики.

Пред:



Потоа:



Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3760
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #37 на: 17 Ноември 2024, 14:35:11 pm »


Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5492
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #38 на: 17 Ноември 2024, 14:43:30 pm »
Дали во верглањето имаше некоја разлика со дизните или не ? Тотално различен мотор имаме али чисто онака ме интересира, јас имав период од дете раѓање.ж со верглањето мн долго дур да запали. Минатата година ставив адитив и се подобри како од фабрика. Дојде летото пак по старо цело лето истиот проблем го имав.
Сеа од кога залади салам, преку ноќ исчезна проблемот, шо се вели на пола клуч пали, а ништо немам стсвено од адитиви бензин.
 Сега ми е дума дека проблемов лани исчезна вака во истиот период кога стана кочан времето и дека не било до адитивот. Незнам шо би можело да заебава, сензор некој ? На дијагностика никогаш за ова не вадела никаква грешка колата.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #39 на: 17 Ноември 2024, 15:53:18 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk
Го видов овој баш пред некој ден помина покрај мене, многу убаво му стои сребрената боја. Тоа е тој феномен откако ќе купиш кола почнуваш истиот модел да го гледаш цело време на улица . А баш би сакал да направиме еден Рено Спорт собир меѓутоа штета што не знам кои се газдите на тие модели и дали се членови на форумот. Ако можеби ја читаат поракава и ако се согласуваат нека се јават .

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #40 на: 17 Ноември 2024, 16:15:42 pm »
Дали во верглањето имаше некоја разлика со дизните или не ? Тотално различен мотор имаме али чисто онака ме интересира, јас имав период од дете раѓање.ж со верглањето мн долго дур да запали. Минатата година ставив адитив и се подобри како од фабрика. Дојде летото пак по старо цело лето истиот проблем го имав.
Сеа од кога залади салам, преку ноќ исчезна проблемот, шо се вели на пола клуч пали, а ништо немам стсвено од адитиви бензин.
 Сега ми е дума дека проблемов лани исчезна вака во истиот период кога стана кочан времето и дека не било до адитивот. Незнам шо би можело да заебава, сензор некој ? На дијагностика никогаш за ова не вадела никаква грешка колата.
16 вентилските бензински мотори на Рено од таа генерација (1.4, 1.6, 2.0) генерално како концепт се да не речам скоро идентични освен разликата во кубикажа и коњажа. Кај мене конкретно немаше разлика во палењето, ама на лер гас се приметува дека помирно работи. Кога ја купив и ставив адитив превентивно но не приметив никаква промена.
Во твојот случај ми е чудно што зимно време го нема проблемот. Како и да е јас на твое место би почнал од наједноставното, да се стави колата на дијагностика само за Рено (Can Clip), да се види дали има грешка некоја запамтено и да се прочитаат параметрите на моторниот компјутер. Доколку таму не јавува проблем би испитал притисок на гориво, би и сменил свеќици и филтер за гориво доколку не се сменети, чистење на клапната за гас и правење адаптација. Доколку пак не се реши проблемот можно е и некој сензор да е дефект. И доколку се вози на плин кој не е фабрички знае и тоа да прави проблем. Во секој случај бара професионално дијагностицирање, ова е само мој совет.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16713
  • Keep it 100
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #41 на: 18 Ноември 2024, 23:07:42 pm »
Каде ги однесе на чистење дизните?

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #42 на: 18 Ноември 2024, 23:15:35 pm »
Каде ги однесе на чистење дизните?
Дизел сервис Стојче во Скопје

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13874
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #43 на: 19 Ноември 2024, 10:25:27 am »
Стојче беше онај во Влае така? Кај Влајко мостот.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #44 на: 19 Ноември 2024, 10:41:11 am »
Стојче беше онај во Влае така? Кај Влајко мостот.
Да, тој е.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.