Автор Тема: Renault Megane 3 RS250  (Прочитано 3461 пати)

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #45 на: 07 Јануари 2025, 15:15:57 pm »
Работна акција














Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6919
  • French diamond
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #46 на: 07 Јануари 2025, 17:01:12 pm »
Машина.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #47 на: 19 Февруари 2025, 20:17:57 pm »
Малку да разбиеме монотонија и под хауба  ;D

Вградени се:
1. Силиконски црева усис-турбо и турбо-интеркулер
2. Oil catch can, истотака поврзан со силиконски црева (и покрај тоа што моторот е port injection, не е на одмет да се има дополнителна заштита од пареата што ја ствара моторното масло, со оглед на тоа дека таа пареа може да има негативен ефект на октанската вредност на бензинот)
3. Strut brace

И "најбитно" од се - убаво изгледа






Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7119
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #48 на: 19 Февруари 2025, 21:57:01 pm »
Браво, во прави раце се паднал RS-ов.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #49 на: 19 Февруари 2025, 23:46:29 pm »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #50 на: 19 Февруари 2025, 23:56:07 pm »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува
Сам го поврзав, а кечот и силиконските црева ги нарачав на интернет

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #51 на: 20 Февруари 2025, 09:19:10 am »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува
Сам го поврзав, а кечот и силиконските црева ги нарачав на интернет

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

catch-can-от ти е многу непотребна инвестиција. Онаа течност што се собира во него е резултат на ладење на уљната пареа, нешто што не се случува доколку се користи фабричкиот метод (со кратки црева) за евакуација на пареата.
Дури има и контра ефект што сега ќе има помал вакум и ќе имаш повеќе притисок во моторот.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9099
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #52 на: 20 Февруари 2025, 11:10:04 am »
Od koja pricina se stavaat silikonski creva, estetska ili neshto se dobiva?

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1209
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #53 на: 20 Февруари 2025, 12:01:35 pm »
Od koja pricina se stavaat silikonski creva, estetska ili neshto se dobiva?

Фабричките се најверојатно пластични, и со тек на време деградира пластиката и има ризик да пукне пошто носат воздух под притисок, особено на ремапирани возила.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #54 на: 20 Февруари 2025, 12:29:42 pm »
Od koja pricina se stavaat silikonski creva, estetska ili neshto se dobiva?
Се добива долготрајност и сигурност пред се, особено со оглед на тоа дека фабричкото црево што оди од турбото према интеркулерот конкретно на оваа кола фабрички е направено многу меко и се случува истото да се скине под притисок (плус годините и километражата си го имаат својот ефект). Новите црева што ги ставив се составени од 5 слоја силикон и се многу поцврсти од оригиналните. Естетиката е додаден бонус.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #55 на: 20 Февруари 2025, 12:46:27 pm »
Ти си го правеше оил кечот или има некој што ги прави/поврзува
Сам го поврзав, а кечот и силиконските црева ги нарачав на интернет

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

catch-can-от ти е многу непотребна инвестиција. Онаа течност што се собира во него е резултат на ладење на уљната пареа, нешто што не се случува доколку се користи фабричкиот метод (со кратки црева) за евакуација на пареата.
Дури има и контра ефект што сега ќе има помал вакум и ќе имаш повеќе притисок во моторот.
Тоа е целата поента, маслото кога ќе се олади си останува во кеч кенот, и не се лепи по деловите од усисниот систем. Ако беше како што викаш ти, тогаш ниту тие што возат direct injection немаше да ставаат кечови и немаше да им се таложат усисните грани и вентили со наслаги. Но сите гледаме што се случува на тие мотори кога немаат кеч кен... Погоре во мојот пост на сликата каде што се извадени дизните се гледаат наслагите и прљавштината на надворешниот дел од дизните што верувам дека до некаде е предизвикано од маслените пареи. Сепак тоа е мое мислење.

Sent from my SM-A736B using Tapatalk

Simplicity is the ultimate sophistication.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2710
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #56 на: 20 Февруари 2025, 14:23:04 pm »
Top izgleda, jas prvo pomisliv si povrzal Nitro :)

Iznenaduvas so oil catch can za port injection, ali mozda ke ima efekt i kaj tebe.

Jas sakam da stavam na DI motor BMW.
Moze da zamolam za link od kade si gi naracal komponentite, i za usis i za oil catch can bidejki go planiram istoto.

Отсутен DinoIsm

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
  • 2011 Renault Megane 3 RS250
Одг: Renault Megane 3 RS250
« Одговори #57 на: 20 Февруари 2025, 17:48:09 pm »
Top izgleda, jas prvo pomisliv si povrzal Nitro :)

Iznenaduvas so oil catch can za port injection, ali mozda ke ima efekt i kaj tebe.

Jas sakam da stavam na DI motor BMW.
Moze da zamolam za link od kade si gi naracal komponentite, i za usis i za oil catch can bidejki go planiram istoto.

Ќе видиме како ќе се понаша и дали ќе има ефект.

Линковите ти ги испратив во порака.
Simplicity is the ultimate sophistication.