Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 58534 пати)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #555 на: 24 Јули 2025, 11:54:44 am »
Kako se ladi interkulerot ovaka vrz motor?

Има посебен систем на база на водено ладење, односно комбинација на водна пумпа со радијатори напред што носи разладна течност до интеркулерот и го лади воздухот внатре.
Barem kaj mene poradi turboto pod hauba e pekolno zesko, bi rekol tolkav metal nisto ne bi mozel da go oladi a da doaga od motor bez razlika na medium voda ili vozduh od motor.
Mozebi dobro bi doslo provev na hauba so otvaranje nesto kao skrgi?

Во средина на интеркулерот има огромен радијатор низ кој тече антифриз кој се лади со еден главен радијатор напред и еден помошен мал радијатор. Ова е сепак low temp circuit што не крева повеќе од 50ина степени, релативно лесно е да се лади.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #556 на: 26 Јули 2025, 01:02:07 am »
Вечерва имав прва прилика да ја пробам иницијалната верзија на мапата од Mosselman, и сѐ што можам да кажам е - вау :) сила има до бескрај, а сепак толку управлива на гас, многу лесно можеш да си играш со гас и да ја насочуваш задницата, нема изненадни torque spikes да те исфрлат, веќе од 2000 обртаи се осеќа како билда буст до 3000 и знаеш точно кога ќе дојде.

Чекам да залади малку времево за да соберам логови на малку пореална амбиентална температура, а и тие се на одмор до 10ти август така да секако не се брзам. Едвај чекам да се направи ревизија на мапата и уште толку да се доизмазни. Во секој случај 10/10.

Единствено нешто што не ми се свиѓа е педалата за гас во Sport+ сега е преагресивна. Имам опција преку софтверот за кодирање да ја ставам мапата за гас во Sport+ да биде иста како во Sport, така што Sport+ би било Sport + исклучен auto rev match + појако ладење, и мислам дека тоа би било идеално и ќе го направам утре.  ;D

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #557 на: 27 Јули 2025, 13:57:31 pm »
Remapot go konektiras na OBD preku imoss?

Kako ti deluva softwareot on mosselman, ovo za podesuvanje.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #558 на: 27 Јули 2025, 14:26:55 pm »
Remapot go konektiras na OBD preku imoss?

Kako ti deluva softwareot on mosselman, ovo za podesuvanje.

Не, не преку iMoss, ми спремија мапа за на MHD, и само си ја флешнав преку MHD апликацијата и OBD адаптерот. Пошто веќе имав флешнато мапа претходно, целата процедура траеше 30ина секунди.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #559 на: 27 Јули 2025, 21:38:40 pm »
Top, alal da im e ne te terale da moras da kupis niven proizvod koj i ubavo go naplakaat adapterot e gledam 159.

Znaci 1. ja siminjas tvojata fabricka mapa 2. mosselman ti prakaat obrabotena mapa 3. ja unstaliras  4. vozis nekoe vreme, 5. pak siminjas i pravat fine tuning?

Od kolku na kolku krenaa boost?

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #560 на: 27 Јули 2025, 21:40:38 pm »

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #561 на: 28 Јули 2025, 10:48:36 am »
Top, alal da im e ne te terale da moras da kupis niven proizvod koj i ubavo go naplakaat adapterot e gledam 159.

Znaci 1. ja siminjas tvojata fabricka mapa 2. mosselman ti prakaat obrabotena mapa 3. ja unstaliras  4. vozis nekoe vreme, 5. pak siminjas i pravat fine tuning?

Od kolku na kolku krenaa boost?

Значи вака:

1. Ја симнувам мојата фабричка мапа и им ја праќам нив
2. Врз основа на таа тие прават нова иницијална верзија
3. Ми ја праќаат мене, ја флеширам јас и правам логови, во 2 специфични сценарија: еден лог во 4та брзина полн гас од 2000 обртаи до редлајн и еден лог 2ра-3та-4та исто под полн гас
4. Им ги праќам логовите, ми враќаат ревидирана мапа врз основа на логовите (корекција на тајминзи, гориво итн), ја флеширам, правам пак логови, и пак истото додека не сме сите среќни

Не се дефинира буст во мапата, се тјунира по основа на load и RPM и за тие 2 параметри се подесуваат ignition timings, количество на гориво итн (пример: на 180% load при 5000RPM ќе има 10 степени тајминг и 11.5:1 air-fuel-ratio, лупам бројки, AFR не се дефинира така туку преку lambda вредности ама чисто за пример), ова е поедноставено, тука има табели и за wastegate duty cycle и слични работи, и после компјутерот спрема тие табели си калкулира колку буст му е потребно за да го постигне бараниот load на моменталниот RPM за да го задоволи бараниот air-fuel-ratio.

tl;dr Boost директно не се менува, туку се калкулира спрема други резултати. Колку било фабрички не знам, колку е сега ќе дознаеме чим направам логови. Чекав само малце температуриве да паднат неделава.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #562 на: 28 Јули 2025, 17:13:41 pm »

Мал приказ (во ужасен квалитет пошто е снимано со телефон од монитор и препраќано преку Вибер), ама се слуша одлично звукот при возење снимано со прописен микрофон :)

Под режија на http://instagram.com/carswithendi, целото видео наскоро. Може и да ме искара што споделувам вака :)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #563 на: 31 Јули 2025, 13:28:07 pm »
tl;dr Boost директно не се менува, туку се калкулира спрема други резултати. Колку било фабрички не знам, колку е сега ќе дознаеме чим направам логови. Чекав само малце температуриве да паднат неделава.

Мене ме интересира дали има некој температурен опсег на температурата на амбиенталниот воздух, кога ја изработуваат мапата?
Еве ти кажа дека чекаш да паднат температурите.
Дали тоа значи дека крај на ноември, почеток на декември ке треба да менуваш повторно мапа?
Или Јануар/Фебруар кога ке има сериозна температурна разлика од првичната мапа кога си им ја испратил?
Пример, ти имаат изработена мапа кога температурата на амбиенталниот воздух е одприлика 27 степени?
И сега Јануар/Фебруар на амбиентална температура од -5, имамаме температурна разлика од 33 степени. Мапата воопшто нема да кореспондира со онаа која е вчитана.
Како планираш да ги испеглаш тие девијации ако имаат улога во изготвување на мапата?

Јас би рекол дека амбиенталната температура игра, но не толкава улога во целата прикаска. Најбитна е температурата на моторот, менувачот и разладниот систем, а знаеме дека кога се вршат било какви поправки, поставувања, промени, сетирања се вршат на работна температура на мотор/менувач/разладен систем, а сите тие имаат одреден опсег од - до. Еве нека е работниот опсег +/-  3 до 5 степени целзиусови.


Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #564 на: 31 Јули 2025, 13:47:01 pm »
tl;dr Boost директно не се менува, туку се калкулира спрема други резултати. Колку било фабрички не знам, колку е сега ќе дознаеме чим направам логови. Чекав само малце температуриве да паднат неделава.

Мене ме интересира дали има некој температурен опсег на температурата на амбиенталниот воздух, кога ја изработуваат мапата?
Еве ти кажа дека чекаш да паднат температурите.
Дали тоа значи дека крај на ноември, почеток на декември ке треба да менуваш повторно мапа?
Или Јануар/Фебруар кога ке има сериозна температурна разлика од првичната мапа кога си им ја испратил?
Пример, ти имаат изработена мапа кога температурата на амбиенталниот воздух е одприлика 27 степени?
И сега Јануар/Фебруар на амбиентална температура од -5, имамаме температурна разлика од 33 степени. Мапата воопшто нема да кореспондира со онаа која е вчитана.
Како планираш да ги испеглаш тие девијации ако имаат улога во изготвување на мапата?

Јас би рекол дека амбиенталната температура игра, но не толкава улога во целата прикаска. Најбитна е температурата на моторот, менувачот и разладниот систем, а знаеме дека кога се вршат било какви поправки, поставувања, промени, сетирања се вршат на работна температура на мотор/менувач/разладен систем, а сите тие имаат одреден опсег од - до. Еве нека е работниот опсег +/-  3 до 5 степени целзиусови.

Амбиенталната температура нема врска со температура на мотор/менувач/разладен систем. Конкретно на S55 фабричкото ладење е проверено добро до 600 и нагоре коњи. Амбиенталната температура има влијание на количеството на кислород што влегува в цилиндар за согорување. Потопол воздух е поредок воздух, а поредок воздух значи помалку кислород за согорување :) Чекав да паднат температурите од претходната недела затоа што 42 и нагоре степени Целзиусови не се стандард за нашиов регион - не е дека е константно цело лето 3 месеци толку високо. Сакаш да логираш во температури кои што најмногу соодвествуваат на околината во која што најчесто ќе ја возиш колата за да може што повеќе да се оптимизираат параметри како количество на гориво, тајминзи и слично.

После тоа во услови различни од тие, компјутерот сам ќе си корегира кај треба, има MAF, MAP сензор, knock сензор и по потреба ќе намалува количество на гориво, ќе отвора или затвора wastegate на турбини и така натаму. Што значи дека во тие 10-15 денови во годината кога температурата е сериозно над просекот, колата ќе има 30-40ина коњи помалце при целосно оптеретување.  :D

Идејата зошто не е идеално да се логира на 42C амбиентална температура е затоа што ќе треба мапата да се корегира да биде „полабава“ ако ја приспособуваш за таа температура ради помалку кислород, па ти останува вишок перформанси чим падне температура за кои не си оптимизирал.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #565 на: 31 Јули 2025, 14:50:33 pm »
Јас вака со "мапите" си играв на скутерот априлија, ама карбуратор од 50€ беше.. на голема температурна разлика на воздухот нормално дека смесата кислород/гориво беше различна, морав на штрафчето да пуштам/запирам воздух (богата/сиромашна смеса) зависно од температурите.   

Овие скапи коли немаат ли опција сами да регулираат количество кислород колку им треба и слично?

Ебаго ако треба за 10 степени разлика да вадиш логови, да праќаш, да чекаш нова мапа па да ја апдејтираш.  Од толку сетирање нема време за возење..  алал да ти е на трпението.

Отсутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1015
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #566 на: 31 Јули 2025, 15:02:34 pm »
Јас вака со "мапите" си играв на скутерот априлија, ама карбуратор од 50€ беше.. на голема температурна разлика на воздухот нормално дека смесата кислород/гориво беше различна, морав на штрафчето да пуштам/запирам воздух (богата/сиромашна смеса) зависно од температурите.   

Овие скапи коли немаат ли опција сами да регулираат количество кислород колку им треба и слично?

Ебаго ако треба за 10 степени разлика да вадиш логови, да праќаш, да чекаш нова мапа па да ја апдејтираш.  Од толку сетирање нема време за возење..  алал да ти е на трпението.

Сите коли со MAF имаат и сензор за температура на воздухот на усис за да знае точно колку воздух влегува во моторот
« Последно менување: 31 Јули 2025, 15:09:56 pm JezuzNoChill »

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #567 на: 31 Јули 2025, 15:24:10 pm »
Јас вака со "мапите" си играв на скутерот априлија, ама карбуратор од 50€ беше.. на голема температурна разлика на воздухот нормално дека смесата кислород/гориво беше различна, морав на штрафчето да пуштам/запирам воздух (богата/сиромашна смеса) зависно од температурите.   

Овие скапи коли немаат ли опција сами да регулираат количество кислород колку им треба и слично?

Ебаго ако треба за 10 степени разлика да вадиш логови, да праќаш, да чекаш нова мапа па да ја апдејтираш.  Од толку сетирање нема време за возење..  алал да ти е на трпението.

Пишав погоре дека нема потреба од менување мапи при промена на температура, но и кои се бенефитите од логирање во поидеални амбиентални температури. Клучниот збор е „оптимизација“, не дека нема да функционира колата.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #568 на: 31 Јули 2025, 19:02:45 pm »
Амбиенталната температура нема врска со температура на мотор/менувач/разладен систем. Конкретно на S55 фабричкото ладење е проверено добро до 600 и нагоре коњи.

Има да не се лажеме и тоа огромна разлика. Просто, за колку време ти се загрева и постигнува работна температура колата сега, и за колку време во зимо? :D
Не ми беше тоа поентата...

Амбиенталната температура има влијание на количеството на кислород што влегува в цилиндар за согорување. Потопол воздух е поредок воздух, а поредок воздух значи помалку кислород за согорување :) Чекав да паднат температурите од претходната недела затоа што 42 и нагоре степени Целзиусови не се стандард за нашиов регион - не е дека е константно цело лето 3 месеци толку високо.

Баш така, значи има и тука влијание, но тоа го регулира компјутерот преку отчитаните вредности од сензорите, односно селски кажано се регулира количеството на воздух кој ке влезе.

Како и да е, супер.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #569 на: 01 Август 2025, 11:24:29 am »
Bitno e da se najde nekoj optimum, inace sekoja promena na atmosverska visina bara fino podesuvanje.
Ama kolava e za uzivanje ne e za brkanje na delovi od sekunda na staza.

Top zvukot. :)