Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 72788 пати)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1967
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #705 на: 28 Ноември 2025, 19:28:53 pm »
Ова ти е прво биемве, или си имал и неколку пред?
Ептен фанатички пишуваш, читаш. Браво

Второ, ова е првото :)

Бааѓи ствари менувам на коливе + инженер сум и во природа ми е да учам и да се интересирам за како функционираат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #706 на: 04 Декември 2025, 10:03:39 am »
@andrejnaumovski Еве еден предизвик за тебе :D

https://www.facebook.com/reel/1393287526145271
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1967
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #707 на: 04 Декември 2025, 11:20:26 am »
@andrejnaumovski Еве еден предизвик за тебе :D

https://www.facebook.com/reel/1393287526145271

Јас веќе имам equal length систем кај мене  ;D https://www.youtube.com/shorts/kJAdnsi-MGA

Само што не е титаниумски. Инаку имам читано дека ваков титаниум/легура од титаниум што добива сина боја не е баш најдобар избор за издуви заради наглите и чести промени во температура. Акрапович имаат нивна proprietary легура што е поиздржлива на температурни промени и не станува сина.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6209
  • 69
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #708 на: 04 Декември 2025, 11:31:19 am »
@andrejnaumovski Еве еден предизвик за тебе :D

https://www.facebook.com/reel/1393287526145271

Јас веќе имам equal length систем кај мене  ;D https://www.youtube.com/shorts/kJAdnsi-MGA

Само што не е титаниумски. Инаку имам читано дека ваков титаниум/легура од титаниум што добива сина боја не е баш најдобар избор за издуви заради наглите и чести промени во температура. Акрапович имаат нивна proprietary легура што е поиздржлива на температурни промени и не станува сина.

Твојов систем ми е поубав него тој горниот со плава боја.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2786
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #709 на: 04 Декември 2025, 13:05:53 pm »
@andrejnaumovski Еве еден предизвик за тебе :D

https://www.facebook.com/reel/1393287526145271
Nema sansi ovakva razlika vo zvuk da dade ista ili razlicna dolzina na cevki.
Sporeduva stock so sosema drug titaniumski sistem.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #710 на: 04 Декември 2025, 13:51:15 pm »
Титаниум само за трки, кај што битно е 8 кг полесн да ти биде ауспухот :)
Иначе, глеаш, сум пропуштил дека ти е Equal Length ауспЛухот :) А тоа што не е титануим, само за предост може да се рачуна на стрит возило.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1967
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #711 на: 04 Декември 2025, 14:36:27 pm »
@andrejnaumovski Еве еден предизвик за тебе :D

https://www.facebook.com/reel/1393287526145271
Nema sansi ovakva razlika vo zvuk da dade ista ili razlicna dolzina na cevki.
Sporeduva stock so sosema drug titaniumski sistem.

Должината не ја менува гласноста. Погласен е афтермаркет издувот зошто нема резонатори и вторите катализатори/ОПФ се извадени.

Должината влијае на тонот, односно ако не се еднакви цевките резонираат на различна фреквенција и звучат како два троцилиндраши да работат еден до друг. Active Autowerke (брендот што е кај мене ставен) има и патент за овој дизајн: https://patents.google.com/patent/EP3882441A1/en

Титаниум само за трки, кај што битно е 8 кг полесн да ти биде ауспухот :)
Иначе, глеаш, сум пропуштил дека ти е Equal Length ауспЛухот :) А тоа што не е титануим, само за предост може да се рачуна на стрит возило.

Види, менува звук титаниум вс челик, кај мене задниот лонец е титаниумски и дава поинаков тон, што потсеќа повеќе на старите атмо редни шески од БМВ: https://www.youtube.com/watch?v=pGchGtBdqdA

На темава, да искористам Блек Фрајдеј попуст, ги нарачав тие малите цевки што го спојуваат средниот лонец со задниот лонец, во варијанта со резонатори. Кај мене моментално се прави цевки што прави ептен голем drone на 2800-3300 вртежи и прилично ме нервира, а го нарачав така пошто иницијално планот беше со фабричкиот заден лонец да терам.