@andrejnaumovski Еве еден предизвик за тебе 
https://www.facebook.com/reel/1393287526145271
Nema sansi ovakva razlika vo zvuk da dade ista ili razlicna dolzina na cevki.
Sporeduva stock so sosema drug titaniumski sistem.
Должината не ја менува гласноста. Погласен е афтермаркет издувот зошто нема резонатори и вторите катализатори/ОПФ се извадени.
Должината влијае на тонот, односно ако не се еднакви цевките резонираат на различна фреквенција и звучат како два троцилиндраши да работат еден до друг. Active Autowerke (брендот што е кај мене ставен) има и патент за овој дизајн:
https://patents.google.com/patent/EP3882441A1/enТитаниум само за трки, кај што битно е 8 кг полесн да ти биде ауспухот
Иначе, глеаш, сум пропуштил дека ти е Equal Length ауспЛухот
А тоа што не е титануим, само за предост може да се рачуна на стрит возило.
Види, менува звук титаниум вс челик, кај мене задниот лонец е титаниумски и дава поинаков тон, што потсеќа повеќе на старите атмо редни шески од БМВ:
https://www.youtube.com/watch?v=pGchGtBdqdAНа темава, да искористам Блек Фрајдеј попуст, ги нарачав тие малите цевки што го спојуваат средниот лонец со задниот лонец, во варијанта со резонатори. Кај мене моментално се прави цевки што прави ептен голем drone на 2800-3300 вртежи и прилично ме нервира, а го нарачав така пошто иницијално планот беше со фабричкиот заден лонец да терам.