Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 73105 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7033
  • Бенве сие бенве
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #675 на: 18 Ноември 2025, 08:32:22 am »
Случајно сум го сретнал Андреј сме се запознале и е баш ок примерен човек, никаква агресија нема во човекот. 90% од форумов да ја имаат колава ќе бидат мега сељаци у сообраќајот, ама ете маана да се најде. Кисело е грозјето јбг…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3384
  • Доктор наукa по светско признато знаење Џемс PhD
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #676 на: 18 Ноември 2025, 08:49:41 am »
Браво за дечкото Андреј! Колата, приближно со сите захвати и останати чуда, околу 100 илјади евра! Македонскиот народ има чест и привилегија да биде сведок на нешто што ретко се среќава – автомобил на Балканот! Ова Бенве може да  e во топ 5 на коли во поранешна Југославија.

И ќе ти дојде некое селанче од штипско, адолесцентно начукано, 30+ години, и ќе ти раскажува за татари замисли чоече каде секој му смета и лечи комплекси кој се иселил кој каде живее кој што јаде пие вози, а Бенвето е број еден и останатите чуда на дечкото. Уживајте што ви овозможил човекот да бидете упатени и дел од некаква историја со оваа утопија и ликот кој го вози ова возило. Паметен дечко, воспитан и културен.Во мкд дефинитвно најдобро возило цената си кажува свое.Чест и привилегија е да бидиме од ваков спектакл на возило толку одблиску.
Доктор наукa по светско признато знаење Џемс PhD

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2307
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #677 на: 18 Ноември 2025, 09:14:27 am »
Ние одиме со кола до средно па нагоре си одиме пешки или со точаци. Ако си примерен родител, во ниеден случај нема да дозволиш детето да вози по коловоз, па макар и на Водно. И со 30 да помине колата, детето може од возбуда да направи глупост и да сврти нагло лево или десно.

Во секој случај не треба јачање на Водно, зошто ова е екстремно силна кола со можност за нагло забрзување, а Водно не е место за тоа.

Да е во мој посед, не би можел да се контролирам и би ја возел и поагресивно, иако сум против тоа.


Присутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3752
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #678 на: 18 Ноември 2025, 10:11:10 am »
Невозможно е да ја цапнеш колава, да не се лажеме, небитно каде ја возиш. Ама најјако е кога ќе се почне со осудување на форумов, а сите сме исти ако не и бетер... :D

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6382
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #679 на: 18 Ноември 2025, 10:13:19 am »
@n1kola лоши сме Гастарбајтериве  ;D

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2787
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #680 на: 18 Ноември 2025, 11:34:14 am »
A tamam pocna da drifta :)

А јбг да не ме извадеше од памет телефонот што падна ќе ја продолжев.  ;D

Него, вчера направивме 89000км, баш на паркирање пред зграда. Викендов ќе си добие заслужено промена на масло, филтер за масло и филтер за кабина, како и чистење на филтрите за воздух.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Shala na strana, odlicno ja smiri kolata.
Kujnae sto imalo na asvalt taka da lizne ko na led.
A imas i jak tork upm :)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2787
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #681 на: 18 Ноември 2025, 11:56:10 am »
Odma maana da se naslo...
Gledajte prvo od kade i kako pregledno trgnuva. Nemase nikakvo besno vozenje, na dodavanje na gas kolata lizna od prljava podloga.
Odlicna reakcija i ja smiri vednas kolata ne mrdna od svoja lenta.

Kamo sreka poveke luge da znaat ovaka da vozat, site ke bideme mnogu pobezbedni.

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2038
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #682 на: 18 Ноември 2025, 13:26:24 pm »
Сите што се "потпалија" го немаат возено одамна водно очигледно, зошто ке сватат дека при толкави кратери на водно толку е во очајна состојба патот немаш простор и да сакаш глупости да правиш

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4770
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #683 на: 19 Ноември 2025, 16:20:00 pm »
Да ја имам колава, Стружанка дебело ќе печали. Секој ден по 2-3 пара гаќи ќе идат  ;D


Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1972
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #684 на: 23 Ноември 2025, 18:06:03 pm »
89029 километри, направен редовен сервис.

Масло Red Line Euro Series 5W40 LL04, 6.6 литри
ОЕМ BMW филтер за масло
Mann филтер за кабина со активен јаглен

Треба и да ги отворам филтрите за воздух да ги исчистам, ама тоа накнадно утре/задутре.

Тргнав да го документирам цел процес со камерчето за POV ама ми прегреа сред снимање и се корумпира фајлот  ;D следен пат.












Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7361
  • French diamond
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #685 на: 23 Ноември 2025, 20:43:32 pm »
Кузнај шо муабет ти имат изваено, "види го ѓуптин вози М2,  а нема пари за сервис"  ;D И јас денес сменав масло, в гаража, ја балканизирав Германија  ;D

Присутен lawyer204

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #686 на: 24 Ноември 2025, 02:27:57 am »
Мислиш 5-40 повеќе одговара од 5-30? Што е според фабрика?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1972
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #687 на: 24 Ноември 2025, 11:46:24 am »
Мислиш 5-40 повеќе одговара од 5-30? Што е според фабрика?

По прирачник може било што од 0W-30 до 5W-40 да задоволува LL-04 спецификација. Е сеа пошто LL-04 спецификацијата е само заради намалениот SAPS за OPF-от, а тој кај мене веќе не фигурира, можам да се вратам на LL-01 спецификација која што има повеќе детергенти и anti-wear адитиви.

Не гледам причина да не се користи најгустото можно, особено зошто ова се мотори што работат на прилично високи температури.

Присутен lawyer204

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #688 на: 24 Ноември 2025, 13:28:47 pm »
Така, ама па според светски истражувања најголемиот дел (2/3 и повеќе) од вкупното абење на моторот е во период на палање и првите неколку минути. А тука 5-30 е во предност. Доколку Redline има добри HTHS i TBN (не сум проверувал но и не се сомневам во ова уље), 5-30 би требало да е посоодветно. Една од причините за долготрајноста на јапонските машини е и ниската вискозност на потребното уље, која пак е овозможена со малите толеранции во моторот, а такви добри толеранции веројатно имаат и М моторите на БМВ.
Сигурен сум дека доста читаш и знаеш за оваа тема, сепак еве и мое мислење :)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1972
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #689 на: 24 Ноември 2025, 13:49:39 pm »
Така, ама па според светски истражувања најголемиот дел (2/3 и повеќе) од вкупното абење на моторот е во период на палање и првите неколку минути. А тука 5-30 е во предност. Доколку Redline има добри HTHS i TBN (не сум проверувал но и не се сомневам во ова уље), 5-30 би требало да е посоодветно. Една од причините за долготрајноста на јапонските машини е и ниската вискозност на потребното уље, која пак е овозможена со малите толеранции во моторот, а такви добри толеранции веројатно имаат и М моторите на БМВ.
Сигурен сум дека доста читаш и знаеш за оваа тема, сепак еве и мое мислење :)

Да, ама просечна јапонска кола не врти до 7500 вртежи во минута со 2 турбини :) а богами оваа конкретно поминува доста време во втората половина на вртежите. 5W-40 е доволно тенко за да нема никакви проблеми на палење, особено со Mahle Motorsport лагерите што се кај мене со малце пошироки толеранции, а разликата во заштита при високи температури измеѓу 5W-30 и 5W-40 е доста значајна, особено во HTHS (3.7 на најдобрите 5W-30 масла наспрема 4.4 кај Red Line 5W-40).