Треба државава да ни овозможи да возиме нови возила, или понови. Да не дестимулира да прајме вакви глупости. Со просечна плата од 500 евра и со факинг југо класа од 20000 евра, па ке возиме вакви возила. Настрана курчот..да мора да возиш кола со круг од Немачка. Па во 2007-2012 едно чудо спарк i i10 се продадоа.
Просечна нето-месечна плата во 2007-ма година изнесувала 14411 денари.
Просечна нето-месечна плата во 2024-та година изнесувала 40961 денари.
Шевролет спарк тогаш коштал 7.000 евра, или биле потребни 30 минимални плати.
Фиат панда во 2024-та кошташе 14.000 евра, или околу 21 минимална плата.
Дачиа сандеро 1.0 тце (турбаш) чини 17.000 евра, грубо земено 25 минимални плати.
Ај објасни ми на мене. Јас како просечен човек со интелигенција број на кондури, како е можно сега помалку плати да треба за вакви возила, а слабо се продаваат. Дали тоа сите сакаме да возиме мечки/бмв/ауди, или не ?
Не сметајќи дека спаркот со лим како конзерва од месни нарезак, без клима, со прдеж багаж, и без абс/есп. Што секоја модерна кола денес тоа го има како минимална опрема.
пс: стигна ли лавчето?