колава дефинитивно е сработена лошо, под китот е варено, без разлика зошто е варено А стуб(па и секој друг) не се вари на средина(калем мајсторски кажано) при ваква поправка треба да се извади од фабричките варови(пункт) и да се замени исто како што било прицврстено од фабрика заедно со внатрешните панели, се друго е опасно по живот како ова на сликите.
ако било само набиено(дрво или незнам што) нема да биде заварувано.
друго, овие пасати се склони на корозија така да верувам дека на конкретнава кола среден праг(главното појачување) не постои и затоа вака се извиткала каросеријата при мал напор, во смисла и без кров да е нема да се извитка вака на толку мал удар.
ако веќе се одлучиш да ја поправаш колава, добро да ја прегледа мајстор што е сменато на колава и како е заварено за да не дојди до истото.
дека се поправа колава нема збор, колку финансиски ке ти е исплатливо незнам бидејки без донор возило јас ова не би го пипнал
ова е калем(како не треба)
ова е внатрешниот структурен панел и како треба да се промени(не најдов слика од а стуб ама исто е)
не структурни делови(тоа што го гледаме од надвор) и да не е по пропис не е опасно само е грдо естетски но структурата мора да биди по пропис
имаш голема среќа што ти се случи вака а не во недајбоже ситуација.