Автор Тема: CARclub Тест: Geely Coolray  (Прочитано 4050 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34029
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #15 на: 16 Јуни 2024, 00:13:45 am »
Koj go pravi motorot?

Ocekuvav mnogu poveke od kinezite vo avtomobilskava industrija vo pogled na cena.
Pritiskaat so oprema namesto so cena. Baska nedorecen strakaf dizajn.
Ama problematicna im e cenata. Vcera pocnaa koli da prodavaat kaj nas i startna cena 30k.
Ok lupaat oprema ama nema mnogu air za nas kupuvacite.
Ovakvo nesto trebase da se nudi za 20k a ne za 30k.

Da bea nekoja zakana za evropskiot pazar cenite na evropskite vozila nemase da prodolzat da rastat.
Naprotiv, kako da se vo deal so niv. I plackata se prodolzuva...
Како мислиш вчера почнале коли да прават? Ако 50 години се „вчера“ тогаш океј.
На опрема мора да удираат затоа што тоа создава потрошувачка и ги придвижува трендовите во технологијата.
А за заканата на европскиот пазар зборува фактот што ЕУ е во паника и пропагира тешки санкции и пиздарии кои се апла влезени во илегала, односно трговска војна поради неспособноста на европските производители да најдат алтернативен начин на производство на енергија сега кога им го лупнаа американците Норд Стрим.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 268
  • The best or nothing.
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #16 на: 16 Јуни 2024, 00:51:30 am »
^ 50 години, ама ако собираш два пати.
За се друго си во право.


Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5310
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #17 на: 16 Јуни 2024, 00:55:27 am »
https://chinacarhistory.com/2017/12/27/li-shufu-mr-geely-and-the-first-car-he-made-a-mercedes-benz/
Човекот кој пробал да произведува од фрижидери до коли  ;D
Интересна историја. Дури и Волво е под него, со еден збор браво.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34029
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #18 на: 16 Јуни 2024, 02:56:03 am »
^ 50 години, ама ако собираш два пати.

Па не баш, ако ги собирам по два пати ќе испаднат 140 години. Еве на брзинка што вели Copilot:

The oldest Chinese car manufacturer is Changan Automobile, which was founded in 1862. It is a state-owned company and is considered China’s second most popular car brand
Here are some of the oldest carmaker companies in China:
First Automobile Works (FAW): Founded in 1953.
Jiefang: A brand under FAW, also started in 1953.
Hongqi: Another brand under FAW, started in 1958.
Dongfeng Motor Corporation: Established in 1969.
Nanjing Automobile Corporation (NAC): Operating since 1947.
These companies have played significant roles in the development of China’s automotive industry


Отсутен Majstoriste

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #19 на: 16 Јуни 2024, 07:22:16 am »
140 години искуство во правење коли, а извадиле 10 литри потрошувачка и багажник од 330 литри. Се направи погоре споредба со Karoq, иста должина и слична цена. Само, Karoqot  има багажник 540 литри и многу помала потрошувачка.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29497
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #20 на: 16 Јуни 2024, 08:35:25 am »
Koj go pravi motorot?

Ocekuvav mnogu poveke od kinezite vo avtomobilskava industrija vo pogled na cena.
Pritiskaat so oprema namesto so cena. Baska nedorecen strakaf dizajn.
Ama problematicna im e cenata. Vcera pocnaa koli da prodavaat kaj nas i startna cena 30k.
Ok lupaat oprema ama nema mnogu air za nas kupuvacite.
Ovakvo nesto trebase da se nudi za 20k a ne za 30k.

Da bea nekoja zakana za evropskiot pazar cenite na evropskite vozila nemase da prodolzat da rastat.
Naprotiv, kako da se vo deal so niv. I plackata se prodolzuva...

Како што има поевтини и поскапи европски брендови, има поевтини и поскапи кинески брендови. Сакаш поевтино?

- DFSK 500 за 16.990
- DFSK Shine за 15.700.
- DFSK Shine со 1.5 турбо, 200 коња, аутоматик и топтан опрема за 20.300
- MG ZS од 17.490

За поевтини, има и поевтини. Ова се погодило да биде на другиот крај. И е осетно подобро од сите овие.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54913
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #21 на: 16 Јуни 2024, 09:03:10 am »
Koj go pravi motorot?

Ocekuvav mnogu poveke od kinezite vo avtomobilskava industrija vo pogled na cena.
Pritiskaat so oprema namesto so cena. Baska nedorecen strakaf dizajn.
Ama problematicna im e cenata. Vcera pocnaa koli da prodavaat kaj nas i startna cena 30k.
Ok lupaat oprema ama nema mnogu air za nas kupuvacite.
Ovakvo nesto trebase da se nudi za 20k a ne za 30k.

Da bea nekoja zakana za evropskiot pazar cenite na evropskite vozila nemase da prodolzat da rastat.
Naprotiv, kako da se vo deal so niv. I plackata se prodolzuva...

Како што има поевтини и поскапи европски брендови, има поевтини и поскапи кинески брендови. Сакаш поевтино?

- DFSK 500 за 16.990
- DFSK Shine за 15.700.
- DFSK Shine со 1.5 турбо, 200 коња, аутоматик и топтан опрема за 20.300
- MG ZS од 17.490

За поевтини, има и поевтини. Ова се погодило да биде на другиот крај. И е осетно подобро од сите овие.
Има од ефтиниве некој седан кој е директен конкурент на Суперб караван само со половична цена од Суперб? Всушност со реална цена како што си беше Супербот 23.990 со тди.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29497
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #22 на: 16 Јуни 2024, 09:59:00 am »
Нема. За тие пари половен Superb. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54913
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #23 на: 16 Јуни 2024, 11:04:44 am »
Нема. За тие пари половен Superb. :)
Апла дупка во пазарот, а не ја есапат. И после друг ќе им е крив.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34029
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #24 на: 16 Јуни 2024, 13:15:35 pm »
140 години искуство во правење коли, а извадиле 10 литри потрошувачка и багажник од 330 литри. Се направи погоре споредба со Karoq, иста должина и слична цена. Само, Karoqot  има багажник 540 литри и многу помала потрошувачка.
Типичен мајсторски муабет

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4894
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #25 на: 16 Јуни 2024, 13:25:38 pm »
140 години искуство во правење коли, а извадиле 10 литри потрошувачка и багажник од 330 литри. Се направи погоре споредба со Karoq, иста должина и слична цена. Само, Karoqot  има багажник 540 литри и многу помала потрошувачка.
Типичен мајсторски муабет
Ah Mile, Mile, a jas prozapaden tip te mislev

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Majstoriste

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #26 на: 16 Јуни 2024, 14:03:06 pm »
Koj go pravi motorot?

Ocekuvav mnogu poveke od kinezite vo avtomobilskava industrija vo pogled na cena.
Pritiskaat so oprema namesto so cena. Baska nedorecen strakaf dizajn.
Ama problematicna im e cenata. Vcera pocnaa koli da prodavaat kaj nas i startna cena 30k.
Ok lupaat oprema ama nema mnogu air za nas kupuvacite.
Ovakvo nesto trebase da se nudi za 20k a ne za 30k.

Da bea nekoja zakana za evropskiot pazar cenite na evropskite vozila nemase da prodolzat da rastat.
Naprotiv, kako da se vo deal so niv. I plackata se prodolzuva...

Како што има поевтини и поскапи европски брендови, има поевтини и поскапи кинески брендови. Сакаш поевтино?

- DFSK 500 за 16.990
- DFSK Shine за 15.700.
- DFSK Shine со 1.5 турбо, 200 коња, аутоматик и топтан опрема за 20.300
- MG ZS од 17.490

За поевтини, има и поевтини. Ова се погодило да биде на другиот крај. И е осетно подобро од сите овие.
Па ако се купува кинески  SUV, поголема логика има да се купи некоја од овие него да се даде 30к евра за кола која по ништо не отскокнува од европски коли во тој сегмент. Што од опремата е повеќе за при иста цена да се одлучи некој за оваа во однос на 3008, Karoq, Ateka итн. Единствено, во овој сегмент оваа цена е ок ако Gelly-то е електрично, или барем плаг ин.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34029
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #27 на: 16 Јуни 2024, 17:41:09 pm »
140 години искуство во правење коли, а извадиле 10 литри потрошувачка и багажник од 330 литри. Се направи погоре споредба со Karoq, иста должина и слична цена. Само, Karoqot  има багажник 540 литри и многу помала потрошувачка.
Типичен мајсторски муабет
Ah Mile, Mile, a jas prozapaden tip te mislev


Јас сум само реален тип, западот ми стои на патот, нек се тргне ;D

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2644
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #28 на: 16 Јуни 2024, 18:16:36 pm »
Jas pratam avto industrija okolu 40 godini.
Nemozam da se setam na nieden Kineski brend na avtomobili ili pak kineski avtomobil.
Zboram za brend na svetsko nivo. Vo toj smisol na svetskiot pazar se od vcera.

Inaku imav, i seuste imam, golemi ocekuvanja od Kina da ponudi soliden kvalitet po fer cena zatoa sto evropejcite i japoncite debelo zabegaa so cenite.
Nesto kako Koreancite sto napravija.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34029
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Geely Coolray
« Одговори #29 на: 16 Јуни 2024, 23:03:01 pm »
Jas pratam avto industrija okolu 40 godini.
Nemozam da se setam na nieden Kineski brend na avtomobili ili pak kineski avtomobil.
Zboram za brend na svetsko nivo. Vo toj smisol na svetskiot pazar se od vcera.

Inaku imav, i seuste imam, golemi ocekuvanja od Kina da ponudi soliden kvalitet po fer cena zatoa sto evropejcite i japoncite debelo zabegaa so cenite.
Nesto kako Koreancite sto napravija.
Како ќе слушнеш кога светов е голем. И во Америка немаа слушнато за Пежо на пример ниту за Сеат во Јапонија. Ако ти не си слушнал не значи дека немало. Во Кина беше социјализам исто како кај нас, се произведуваше за да се вози а не за да се прават профити биз светот.