Автор Тема: Пониски температури надвор - повеќе снага и обратно, точно или не :)  (Прочитано 8496 пати)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Синоќе приметив нешто чудно кај колата :) по логика 5 брзина оди исто со обртомерот нели, така беше и кај мене летоска сум следел, а синоќе возам 120 и гледам обртомерот не е паралелен со километражата и си викам глеј на помали обртаи повеќе оди колата, мое мислење тоа е од времето бидејќи надвор се ниски температури и вшмукува поладен воздух за разлика од летото и со тоа добива повеќе сила :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Менувачот е секогаш ист и на исто обртаи ќе оди исто без разлика на моторот. Си утнал нешто за стрелките или ти лизга ламелата.

А за воздухот, би требало да е точно дека може да има повеќе сила возилото. :)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Незнам што би можело да праи ламелата во 5та неможе да шлајфува според мене и никогаш не ми е покажала знак на проклизување, а и мене ми е чудно тоа еве ќе кажам еден пример за апн 6 му ставаат липник (спортски ауспух :)) и повеќе оди, незнам што е работа најверојатно и повеќе обртаи постигнува инаку мењачот си е исти.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Точно така. Кога воздухот е поладен тој е погуст, па така цилиндрите се полнат со повеќе запаллива смеса која ослободува пропорционално повеќе снага. Од овие причини и се ставаат доводите на ладен воздух, интеркулерите кај турбашите, се изолираат и преградуваат цевките и кутиите за филтрите за воздух и тн.

Едноставно поладен воздух = повеќе снага, но и поголема потрошувачка на гориво.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Поладен воздух = Погуст воздух= повеќе кислород во ист волумен. Истото важи и за горивото, во ист волумен на ниски температури складирано повеќе енергија.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Башка во зомскиов воздух има повеќе влага и кондензација а и останати примеси како сулфурни оксиди, чад, моторите се ладни подолго време. Има и негативни страни.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Незнам што би можело да праи ламелата во 5та неможе да шлајфува според мене и никогаш не ми е покажала знак на проклизување, а и мене ми е чудно тоа еве ќе кажам еден пример за апн 6 му ставаат липник (спортски ауспух :)) и повеќе оди, незнам што е работа најверојатно и повеќе обртаи постигнува инаку мењачот си е исти.
Ако е прошлајфована ламелата тоа ке го прави и во 1ва и во 5та и во секоја брзина,само се разбира дека колку степенот е погоре,помалку ке се осеќа...А за тоа со апенката,ауспухот е сосем башка работа,отколку муабетот шо го правиш со ладниот воздух,тука играат улога издувните гасови....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Менувачката кутија (ако не е автоматик) е стриктно дефинирана за секоја брзина (од прва до крајна) со однос на бризната на моторот илимити втрежи во минута на коленасто вратило, спрема вртежи на диференцијал/полуосовини. така да, не постои начин без промена на некој механички елемент во менувачот, при 3000 обртаи, на топло и на ладно, да ти покажува различна брзина. Ова се основи на механика, и тие важат дури и при бризни блиски до брзина на светлината :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Менувачката кутија (ако не е автоматик) е стриктно дефинирана за секоја брзина (од прва до крајна) со однос на бризната на моторот илимити втрежи во минута на коленасто вратило, спрема вртежи на диференцијал/полуосовини. така да, не постои начин без промена на некој механички елемент во менувачот, при 3000 обртаи, на топло и на ладно, да ти покажува различна брзина. Ова се основи на механика, и тие важат дури и при бризни блиски до брзина на светлината :)
... или пак дека снагата на моторот е на било каков начин поврзана со бројот на вртежите под услов менувачот да е истиот.

само да се надоврзам колега ако смеам.... ;)

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1317
на исти пат ова ти се случува?
може  си возел на пат со мала надолнина.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
на исти пат ова ти се случува?
може  си возел на пат со мала надолнина.

Да, заборавив да кажам и тоа. Абсоутно надолнината нема врска со бројот на вртежите на моторот и снагата.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
А шо прајме ако е повисока надморска височина ? :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
А шо прајме ако е повисока надморска височина ? :)
Зависи дали возиш турбаш или атмосферец ;)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Значи, ако односнот на менувачката кутија е 0.8:1 во 6 степен на пренос, тоа значи дека осовината врзана на диференцијалот, ќе се заврти 100 пати за секои 80 вртежи на радилицата. (тачка) Механички се врзани... Можеш и у васиона да ги однесеш, тоа е тоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.