Автор Тема: Volkswagen Golf 8 GTE  (Прочитано 26241 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #270 на: 09 Септември 2024, 13:45:28 pm »
Змиското масло нели е поскапо од обичното? Just sayin
не баш... ама да не тераме офтопик премногу

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #271 на: 09 Септември 2024, 14:42:29 pm »
Муабетот за сервисирање е валиден. Факт е дека бензинскиот мотор работи помалку - и во однос на работни часови и во однос на километри.

Е сега...

И оваа кола како и старата ќе биде сервисирана во пропишаните интервали. Колку кажува производителот, толку. Не сум ниту доволно искусен ниту доволно едуциран да мислам дека знам подобро од инженерите кои ја развиле колата. Секако, тука е и Заработка Факторот на самиот производител/импортер и можеме на долго и на широко да ја дискутираме таа тема - но ете, едноставно не ми се ризикува ниту експериментира, и да бидам искрен, не ми се ни замара.

Соодветно на тоа - исто како додека го имав стариот Голф, нема да се замарам со тоа какво уље ставиле, па каква градација, па овој стандард, оној стандард. Тие муабети едноставно ги имам целосно заборавено. Какво треба, такво.

Па направи барем една статија, нели долг тест ова она. Можен бенефит е сервисот за многу потенцијални купувачи, замисли еднаш во две години да мора да одиш.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #272 на: 09 Септември 2024, 17:12:30 pm »
Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.

If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #273 на: 09 Септември 2024, 18:09:03 pm »
Па направи барем една статија, нели долг тест ова она. Можен бенефит е сервисот за многу потенцијални купувачи, замисли еднаш во две години да мора да одиш.

Па официјалните интервали се еднаш на година дена. Ако некој сака самоиницијативно еднаш на две години, тоа е негова работа. Секако, и годишното одржување ќе биде дел од серијалот статии. Кога ќе дојде на ред. Сега има уште 4 месеци, односно барем уште 7000 9000 километри. Ќе бидат објавени и цените. Сигурен сум дека нема да поминам уште 9000 километри до почетокот на Февруари, ама секако ќе напраам редовен сервис во текот на месецот.

Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Апсолутно!

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.

Слични беа дискусиите кога на стариот Голф во Порше сменив некои делови од подвозје. Одма почнаа дискусиите „ама си можел ова ваму, ова таму, или не си ни морал да менуваш и ќе те чинело толку-и-толку посто помалку“.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #274 на: 09 Септември 2024, 18:23:02 pm »
Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.


Не бе, у право си, на форум за ентузијасти за коли нема потреба да се дискутира техничко одржување. Укинете го таму подфорумот ајде и сите среќни.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #275 на: 09 Септември 2024, 18:31:52 pm »
Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.


Не бе, у право си, на форум за ентузијасти за коли нема потреба да се дискутира техничко одржување. Укинете го таму подфорумот ајде и сите среќни.

Па објаснето е техничкото одржување. Рече ќе го правел еднаш годишно зошто така му било нај едноставно и не сакал да се замара со тоа какво уље да става и каква градијација да е или каков производител да бира заради тоа што ем не се разбира тоа ем не го интересира.
Што треба да напише повеќе и појасно од тоа?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #276 на: 09 Септември 2024, 18:35:54 pm »
Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.


Не бе, у право си, на форум за ентузијасти за коли нема потреба да се дискутира техничко одржување. Укинете го таму подфорумот ајде и сите среќни.

Па објаснето е техничкото одржување. Рече ќе го правел еднаш годишно зошто така му било нај едноставно и не сакал да се замара со тоа какво уље да става и каква градијација да е или каков производител да бира заради тоа што ем не се разбира тоа ем не го интересира.
Што треба да напише повеќе и појасно од тоа?

Статија за поентите кои ги правеа другите членови погоре, некое истражување за одржување на хибриди според старата логика „еднаш годишно“. Не он да експериментира врз неговата кола. Сега појасно е?

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #277 на: 09 Септември 2024, 18:40:35 pm »
Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.


Не бе, у право си, на форум за ентузијасти за коли нема потреба да се дискутира техничко одржување. Укинете го таму подфорумот ајде и сите среќни.

Па објаснето е техничкото одржување. Рече ќе го правел еднаш годишно зошто така му било нај едноставно и не сакал да се замара со тоа какво уље да става и каква градијација да е или каков производител да бира заради тоа што ем не се разбира тоа ем не го интересира.
Што треба да напише повеќе и појасно од тоа?

Статија за поентите кои ги правеа другите членови погоре, некое истражување за одржување на хибриди според старата логика „еднаш годишно“. Не он да експериментира врз неговата кола. Сега појасно е?

Убаво кажа он дека препорачани интервали на сервис се 1 година. Може и 2 години да тера со исто сигурно без проблем ама кај нас се препорачани сервисни интервали 1 година и ќе се држи до тие.
Бил во сервисот, прашал, му рекле на 1 година да прави сервис и ете го првичниот одговор кој го бараа повеќето. Кој го интересира детално нека чита или доколку купи слично возило нека експериментира ако му се експериментира.
Уште не ми е јасно што треба да направи Зеро кога ни е лаборант и аналитичар на масло, ни го интересира тоа, ниту е сервисен инженер.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #278 на: 09 Септември 2024, 18:41:07 pm »
Па објаснето е техничкото одржување. Рече ќе го правел еднаш годишно зошто така му било нај едноставно и не сакал да се замара со тоа какво уље да става и каква градијација да е или каков производител да бира заради тоа што ем не се разбира тоа ем не го интересира.

Не е дека не се разбирам и не ме интересира. Секако дека ме интересира. Ама сигурно не се разбирам повеќе од инженерите кои ја направиле колата. А и немам ни време ни нерви да барам делови, овој дел во оваа продавница, оној дел во онаа, филтерот таму, маслото ваму, па носи во сервис, па сервисерот прифатил или не прифатил да работи со делови и масло донесени од страна...

Статија за поентите кои ги правеа другите членови погоре, некое истражување за одржување на хибриди според старата логика „еднаш годишно“. Не он да експериментира врз неговата кола. Сега појасно е?

Ама тоа е друго. Тоа не е дел од долг тест.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #279 на: 09 Септември 2024, 18:57:01 pm »
Колата не е под гаранција, така да каде сака може да ја сервисира и колку често сака, гаранција секако нема. Доколку ја сервисира сеуште во Порше може да користи куланца веројатно за некој делови кој би се расипале па затоа и таму прави, искрено и јас би правел исто да сум во негова ситуација.
1 Годишно е останато навика кај сите и со цена на сервис од 200 евра веројатно не му се ризикува да остава едно уље 2 години да стои во кола.

Треба да фане да направи Зеро едно истражување, па да спроведе и тестови и испитувања и потоа да напише еден труд и да го објави на тема какво масло да става во колата, каде да ја сервисира, каде да купи најјефтино масло, каде да се најдат филтрите за да се оригинал и слично за да бидат сите задоволни и среќни.


Не бе, у право си, на форум за ентузијасти за коли нема потреба да се дискутира техничко одржување. Укинете го таму подфорумот ајде и сите среќни.

Па објаснето е техничкото одржување. Рече ќе го правел еднаш годишно зошто така му било нај едноставно и не сакал да се замара со тоа какво уље да става и каква градијација да е или каков производител да бира заради тоа што ем не се разбира тоа ем не го интересира.
Што треба да напише повеќе и појасно од тоа?

Статија за поентите кои ги правеа другите членови погоре, некое истражување за одржување на хибриди според старата логика „еднаш годишно“. Не он да експериментира врз неговата кола. Сега појасно е?

Убаво кажа он дека препорачани интервали на сервис се 1 година. Може и 2 години да тера со исто сигурно без проблем


Фала ти, многу детално, јасно и поткрепено со факти. Секој ден учам нешто ново на форумов.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #280 на: 09 Септември 2024, 18:58:23 pm »
Нема на што. Спортски поздрав!
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #281 на: 09 Септември 2024, 18:58:33 pm »

Ама тоа е друго. Тоа не е дел од долг тест.

Да извини, лошо се изразив, истражувачка статија. Тестови од тебе секако веќе не ме интересираат, се откажав од читање на истите.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1659
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #282 на: 09 Септември 2024, 21:20:30 pm »
Друже, 15000 км или една година. Шо има повише да се објасни? Он ако сака сите 15000 нека ги помине на струја, дотолку повише што може да убаци и Анкер пуњач на задно седиште и да лупне фотоволтаик на кров за added benefit. И во тој случај година дена ќе остане еден од условите.

Јас сервисирам или после 15к или после 365 дена. Крај приче.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #283 на: 10 Септември 2024, 08:53:11 am »
Муабетот за сервисирање е валиден. Факт е дека бензинскиот мотор работи помалку - и во однос на работни часови и во однос на километри.

Е сега...

И оваа кола како и старата ќе биде сервисирана во пропишаните интервали. Колку кажува производителот, толку. Не сум ниту доволно искусен ниту доволно едуциран да мислам дека знам подобро од инженерите кои ја развиле колата. Секако, тука е и Заработка Факторот на самиот производител/импортер и можеме на долго и на широко да ја дискутираме таа тема - но ете, едноставно не ми се ризикува ниту експериментира, и да бидам искрен, не ми се ни замара.

Соодветно на тоа - исто како додека го имав стариот Голф, нема да се замарам со тоа какво уље ставиле, па каква градација, па овој стандард, оној стандард. Тие муабети едноставно ги имам целосно заборавено. Какво треба, такво.

Па направи барем една статија, нели долг тест ова она. Можен бенефит е сервисот за многу потенцијални купувачи, замисли еднаш во две години да мора да одиш.

Замисли, во 6 години 400€ ќе заштедиш.


Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3719
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #284 на: 10 Септември 2024, 09:13:09 am »
Повеќе е мислам од екологија проблем, замисли милиони возила наместо секоја година да прават сервис секоја втора, тоа се милиони литри масло и милиони филтри кои нема да мора да се преработат или фрлат во некоја река :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"