Автор Тема: Volkswagen Golf 8 GTE  (Прочитано 24500 пати)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2274
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #60 на: 01 Февруари 2024, 08:48:56 am »
И од мене честитки за изборот, во здравје и само убавини со и покрај колата.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10924
  • 430i
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #61 на: 01 Февруари 2024, 08:52:42 am »
честито нека е  :)
се надевам само дека во оваа опрема е малку посаглам скрпен, пошто со 8-ците со кои имав искуство беа даунгрејд од 7-ците

и мислам дека конечно е време да го напнеме класниот да не' собере и да си даде кебапи на хауба
може и на електрична скара да ги прави на живо, не е проблем струја  ;D


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #62 на: 01 Февруари 2024, 08:55:29 am »
Со здравје да се вози интересен примерок искрено очекував GTI :)

Нели моторот е 1.5 мислам прочитав дека си пишач 1.4 tsi?

Не, и понатаму си е 1.4 TSI. Дури и во фејслифтираниот Golf 8 го задржаа.

Со здравје да се вози, многу добар избор. Дали и колку батериите го намалуваат багажниот простор?

Тоа забораив да спомнам. Да, батериите го намалуваат багажникот на (мислам) околу 300 литри. Плус, нема резервно тркало и за тоа ми е стварно криво. Доаѓа со кит за репарација, ама некако што знам, немам нешто премногу доверба во тоа. Нааајверојатно ќе си купам мало резервно тркало и ќе го носам во багажник кога ќе патувам кон подалечни дестинации.

честито нека е  :)
се надевам само дека во оваа опрема е малку посаглам скрпен, пошто со 8-ците со кои имав искуство беа даунгрејд од 7-ците

и мислам дека конечно е време да го напнеме класниот да не' собере и да си даде кебапи на хауба
може и на електрична скара да ги прави на живо, не е проблем струја  ;D


За некои работи е даунгрејд. Некои од материјалите во кабината се објективно полоши - пијано блек пластиките, итн. Плус, целосно-дигиталните инструменти или ти се свиѓаат, или не. Инфотејнментот е чекор назад, објективно.

А за кебапс - да се згрее малку и ќе праиме собиранка некаде. :)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1734
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #63 на: 01 Февруари 2024, 09:11:02 am »
Со здравје да се вози.

Опцијата Порше да увезат половно а ново возило е општо достапна за сите или преку врски оди? Интересна опција е со оглед на ниската цена која си ја платил, и со оглед на Фабија што се продава за 18к евра.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #64 на: 01 Февруари 2024, 09:14:18 am »
Со здравје да се вози интересен примерок искрено очекував GTI :)

Нели моторот е 1.5 мислам прочитав дека си пишач 1.4 tsi?
Трн у здрава нога да си ставаат? :) Неее...

Отсутен nidzovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #65 на: 01 Февруари 2024, 09:18:33 am »
Нека ти е со среќа Јаре и да си поминеш многу безгрижни километри! Одличен избор што се однесува до погонот, и знам од искуство дека повеќе ќе сакаш да го возиш само на струја заради лезетот на тишина и мањак вибрации и трзавици од мотор/мењач. А кога ќе сакаш да си правиш кеиф секогаш е тука бензинчето! И да им објасниш на помладите дека не постои Ободин боја хахахаха

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2660
  • Слобода или смрт
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #66 на: 01 Февруари 2024, 09:18:59 am »
Логичен избор е плагин хибрид посебно во ваква конфигурација. Со здравје да си го возиш.
Со нетрпение го очекувам делот за анализа на потрошувачката посебно за делот на отворено.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #67 на: 01 Февруари 2024, 09:24:58 am »
Кој те ѓаол натера плаг-ин хибриТ да земеш...

Ај со здравје нека е, убај работи да си видите.

И клај му некои бандажи за зимски сет, многу е очобол вака  :P
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1089
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #68 на: 01 Февруари 2024, 09:25:04 am »
Со здравје да се брчи.....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #69 на: 01 Февруари 2024, 09:41:00 am »
Со здравје да се вози.

Опцијата Порше да увезат половно а ново возило е општо достапна за сите или преку врски оди? Интересна опција е со оглед на ниската цена која си ја платил, и со оглед на Фабија што се продава за 18к евра.

Достапна е за сите. Плус редовно носат (не премногу) возила кои мислат дека лесно ќе ги продадат. И ги продаваат. Еве пример.

Нека ти е со среќа Јаре и да си поминеш многу безгрижни километри! Одличен избор што се однесува до погонот, и знам од искуство дека повеќе ќе сакаш да го возиш само на струја заради лезетот на тишина и мањак вибрации и трзавици од мотор/мењач. А кога ќе сакаш да си правиш кеиф секогаш е тука бензинчето! И да им објасниш на помладите дека не постои Ободин боја хахахаха

Тенкју, тенкју!

Кој те ѓаол натера плаг-ин хибриТ да земеш...

Ај со здравје нека е, убај работи да си видите.

И клај му некои бандажи за зимски сет, многу е очобол вака  :P

Ќути, будала... Треба да го полнам секоја вечер. :D

Логичен избор е плагин хибрид посебно во ваква конфигурација. Со здравје да си го возиш.
Со нетрпение го очекувам делот за анализа на потрошувачката посебно за делот на отворено.

И мене ми беше логичен избор, и баш затоа одлучив. Анализа на отворено ќе правам секако, и тоа кон неколку различни релации. Во најмала рака, еднаш Скопје - Гевгелија - Скопје, еднаш Скопје - Охрид - Скопје.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #70 на: 01 Февруари 2024, 10:11:48 am »
Со здравје да се вози интересен примерок искрено очекував GTI :)

Нели моторот е 1.5 мислам прочитав дека си пишач 1.4 tsi?
Трн у здрава нога да си ставаат? :) Неее...

1.5  е еволуција на 1.4. 1.5 има интересни подобрувања.

The 1.5 TSI evo is based on further improvements to the EA211 engine. The crankcase (cylinder block) has the new design of water jacket and is made from aluminum alloy also. The 96 kW 1.5 TSI has cast-in iron cylinder liners (sleeves), while in the 110 kW engine, the liners are coated using the atmospheric plasma spray process (APS). The engine kept the same bore of 74.5 mm. The displacement of 1.5-liter TSI has been achieved by increasing the stroke from 80.0 to 85.9 mm. The bottom end got new crankshaft, the connecting rods with a finish-forged small end (they are designed without bushes), and the new cast aluminum pistons with flat piston heads. All components were designed with low friction strategy, so there are thing pistons rings, DLC coated piston pins, and etc.

The engine has an aluminum alloy cylinder head with the new shape of combustion chambers designed for the more efficient combustion process. The water jacket was also revised. Like the 1.4 TSI EA211 engine, there is the integrated exhaust gas manifold (iEGM) in the cylinder head of the 1.5 TSI which also has been redesigned and optimized. There are 4 valves per cylinder (two exhaust and two intake valves); the valve angle of the exhaust and intake valves is smaller (18.9 and 13.0 degrees) than before for the more compact combustion chamber and higher compression ratio (12.5:1). The 110 kW variant is equipped with sodium-filled exhaust valves for cooling purposes.

The 1.5 TSI has the intake and exhaust camshaft (DOHC) driven by a zero-maintenance, low-friction timing belt. The camshafts actuate the valves via roller cam followers with friction-optimized grooved ball bearings on the drive end of the camshafts. The valve timing is equipped with variable valve timing system with a high-speed hydraulic camshaft actuator on the intake cam and the conventional manner actuator on the exhaust cam.

Like the previous EA211 engines, the 1.5-l evo has the combination of high-temperature and low-temperature loops of the cooling system. The coolant circulation is provided by the mechanically driven cooling pump via a toothed belt by the intake camshaft and a modular, mechatronic coolant regulator. The 96 kW TSI evo engine has a turbocharged intake with variable turbine geometry (VTG), while the 110 kW version uses conventional valve timing and a turbocharger with a mono-scroll wastegate EGT. For temperature reduction of the charged air, there is a water-cooled intercooler fitted between the pressure pipe and throttle valve. The 1.5-l TSI evo was firstly equipped with the generation 4.0 Volkswagen direct injection (DI) system. The new system provides five-hole spray pattern, fuel pressure up to 350 bar and up to five injections per combustion. The engine has Bosch MG1 engine control unit (ECU)

Според горе кажаново 1.5 со 150 е доста понапреден мотор.

Моја претпоставка е дека 1.5 со 150 е поскап мотор од 1.4,па да намалат цена го ставиле кај PHEV, кој ја распределува посекако работата со електричниот мотор.




Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3350
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #71 на: 01 Февруари 2024, 10:24:42 am »
Честитки класен, со здравје да се вози!

Малку сум ти љубоморен :D
Eптен сакав Пасат ГТЕ кога искочи, тек па од кога го пробав на тест, ама друго време други планови и можности.
Сега кога ја нарачував Октавијата ми помина таа мисла низ глава, ама цените се плафон за ново такво возило.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7706
  • Плинаш!!!
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #72 на: 01 Февруари 2024, 10:52:04 am »
Ете ја стигна електра
Честитки Зеро да си уживаш во возењето и во тишината внатре кога е на струја.

пс. Пази на бензиска да не ставиш дизел наместо бензин Знаеш, по навика од претходно

Присутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8426
  • Малерозен дрводарец
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #73 на: 01 Февруари 2024, 10:54:49 am »
Крстена е веќе?!

Ако не е - ја би Ниче, пошто не е Гете...

Ок, де или Електрина, пофенси малку :))
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #74 на: 01 Февруари 2024, 11:00:14 am »
Крстена е веќе?!

Ако не е - ја би Ниче, пошто не е Гете...

Ок, де или Електрина, пофенси малку :))
Ламбе.