Автор Тема: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme  (Прочитано 3071 пати)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5453
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #15 на: 27 Јануари 2024, 21:05:59 pm »
И мене тоа ме зачуди малце, а и гледам новиве сите гди се незнам како им монтираат плински системи.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #16 на: 27 Јануари 2024, 21:24:32 pm »
Низ Холандија доста гледам "Кинези" по патот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #17 на: 27 Јануари 2024, 23:19:48 pm »
Нема врска со локалните дилери. Ни локалните дилери на европските/јапонските/корејските брендови не чуваат огромна залиха на делови на лагер, бидејќи е непотребно затварање на пари во делови.

Ама затоа самите брендови имаат огромни регионални логистички центри преку кои релативно брзо се добиваат делови. Со тоа што, самиот дилер одредува на колку време сака да носи делови. На пример, Порше Македонија едно време имаше достава од регионалниот центар во (мислам) Унгарија секој ден или секој втор ден - па ако нешто нема веднаш, ќе го има за неколку дена.

Кога ми го скршија стаклото од задната врата од возачка страна на Голфот го немаа стаклото на залиха - ама имав среќа и го донесоа стаклото за помалку од 24 часа.

Е сега, кинеските брендови во моментов немаат такви центри во Европа - а им требаат. Реално им требаат. Нема локалниот дилер на BMW на лагер задна десна врата за BMW F30, да речеме - ама во некаков логистички центар (дали во Германија, дали во друга земја) има. И ќе си ја повлече врата. Кинезите сега за сега немаат таква опција и деловите се носат од Кина - за што очигледно е потребно повеќе време.

Меѓутоа, не оставаат работите да останат така и во моментов работат на поставување на логистички центри. Многу од кинеските брендови отвараат европски канцеларии во Холандија (дали ради транспорт и логистика со брод, дали ради поволни бизнис услови, не знам, не навлегувам во тоа) и работат на поставување логистичка мрежа за поддршка и резервни делови. Мораат да го прават тоа, бидејќи тоа е начинот за опслужување. Глупо е сите дилери на Haval да држат на залиха задна десна врата за H6. Ама не е никаков проблем Great Wall да си отвори логистички центар за делови во Унгарија, Романија, било каде - и да има на залиха 5 задни врати за Haval H6 и кога има потреба, да ja прати некаде. Па кога ќе види дека се при крај вратите, да нарача уште од Кина.

Со тоа се елиминира (во голем дел) непотребното заглавување на пари во делови кои можеби ќе стојат и со години, а се овозможува (релативно) брз пристап до сите потребни делови.

Па збориме за банални делови. На пр како што спомнаа погоре, термосат. Па зар за таков потрошен матерјал треба да се чека 3 недели? Стакло за Голф? Колку голфови има во државава? Проблем е 2-3 парчиња на лагер? Па ако моќат Новус или Едел пром да имаат лагер, што е проблем за гигант од типот н Порше?

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #18 на: 27 Јануари 2024, 23:22:22 pm »
Низ Холандија доста гледам "Кинези" по патот.
Ovaa grdotija?


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #19 на: 27 Јануари 2024, 23:31:41 pm »
Линк&Ко обавезно денот 10тина ќе видам од Ротердам према Германија или обратно,ама има и доста други нови.
Имам заприметено  неколку лимузини дали се од овие БУД или некои други немам поим пошо не ги пратам нешто многу во последно возилата.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #20 на: 27 Јануари 2024, 23:37:42 pm »
2.0 litrli a tri cilindri?
Cudno malce.

Грешка, 4 цилиндри е. Ќе поправам, тенкс!


Поправено!

Па збориме за банални делови. На пр како што спомнаа погоре, термосат. Па зар за таков потрошен матерјал треба да се чека 3 недели? Стакло за Голф? Колку голфови има во државава? Проблем е 2-3 парчиња на лагер? Па ако моќат Новус или Едел пром да имаат лагер, што е проблем за гигант од типот н Порше?

Пример дадов, а тогаш ми рекоа дека обично имаат стакла, ама се погодило во тој момент да нема. И кога стреба, го донесоа за помалку од 24 часа. Мене ми искршија стакло во сабота навечер, јас во понеделник наутро во 09:00 бев во Порше, веќе во вторник наутро стигна стаклото и го монтираа. Сметам дека тоа е одлична поддршка.

Инаку да, срамота е да се чека за било каков таков потрошен дел 2-3 недели. Не би смеело да се случи. И како што реков - сè зависи од локалниот импортер и колку редовно ќе носи делови. Ако е како Порше и носи делови на ден-два - не се чека многу. Ама ако Импортер Икс одлучи дека со оглед на обемот на продадени возила прифатливо е да носи делови еднаш на 2-3 недели, и делот кој ти треба го нема - ќе чекаш две-три недели. Не кажувам дека тоа е во ред, кажувам дека така функционира.
« Последно менување: 27 Јануари 2024, 23:50:07 pm zeroSignal »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #21 на: 28 Јануари 2024, 02:06:30 am »

Кога ми го скршија стаклото од задната врата од возачка страна на Голфот го немаа стаклото на залиха - ама имав среќа и го донесоа стаклото за помалку од 24 часа.

Пред десетина дена скршено задно странично стакло на туран (фабрички затемнето), чекање скоро месец, а ќе видиме кога ќе стигне.
Дури и најдобрите не чуваат све на лагер (нормално). Лудо би било да има за секое возило и секој модел све у магацин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8870
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #22 на: 28 Јануари 2024, 09:25:46 am »
Se ceka sekade zavisi od shto se ceka. Jas 2022 opaliv kuce. Cekav nekoja sitnica mesec dena dodeka se ostanato beshe stignato za nedela

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #23 на: 28 Јануари 2024, 11:22:23 am »
Така си е, и тоа е нормално. И затоа кинеските брендови во моментов работат на поставување на таа инфраструктура. Ќе биде, секако. Можеби не веднаш - ама за година-две, ќе биде.

А европските производители веќе го чувствуваат притисокот и почнуваат да пробуваат да се адаптираат. Ќе биде интересно. :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13837
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #24 на: 28 Јануари 2024, 12:01:14 pm »
Јас мислам годинава сме на point of no return, за европските производители. Кинезите ќе ги згазат максимално. Покољ ќе биде Европа.

BYD ќе го водат орото. После нив Tesla, па останатите, меѓу кои најмногу пак ќе има Кинези.

Зборувам за се, продажба, производство, supply chain, буквално се. Ако Европјаните не се свестат ( а нема ) да ги подобрат условите и цените, тешко нив.

Пример солидна Tesla и Volvo се земаат за 40К. VW Id3 што не може да им парира е во тој ценовен ранг.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8870
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #25 на: 28 Јануари 2024, 12:06:54 pm »
BYD se skapicki pred nekoj den gi gledav, skoro kako Tesla. A ako dobro imam videno sako Elektricni nudat.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #26 на: 28 Јануари 2024, 12:12:36 pm »
Не верувам дека европјаните ќе ја загубат таа војна тек така. Ќе ги симнат цените, ќе прават некоја премиум шминка за да се диференцираат од кинезите.
Она што јас мислам дека ќе се случи е дека ќе испровоцираат некоја војна со кинезите и тогаш ќе им биде многу лесно да си наместат нелегални санкции и да ги пресечат сосем, да предизвикаат некаква поларизација меѓу Евро-америка и азија од друга страна.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #27 на: 28 Јануари 2024, 12:38:17 pm »
Затоа BYD прави фабрика во европа, би требало да се поконкурентни и да се нормализираат цените на европјаните.
Јас мислам годинава сме на point of no return, за европските производители. Кинезите ќе ги згазат максимално. Покољ ќе биде Европа.

BYD ќе го водат орото. После нив Tesla, па останатите, меѓу кои најмногу пак ќе има Кинези.

Зборувам за се, продажба, производство, supply chain, буквално се. Ако Европјаните не се свестат ( а нема ) да ги подобрат условите и цените, тешко нив.

Пример солидна Tesla и Volvo се земаат за 40К. VW Id3 што не може да им парира е во тој ценовен ранг.
Мислам дека европјаните се научија на овие ултра ненормални маржи последниве 2-3 години, што многу тешко ќе се вратат на старите ненормални маржи. Ќе направат се, за да ги угнетат работниците и да ги ускратат колите на се што може, само да не им се намали нехуманиот приход што го прават во поселдниве години. А поенатата е дека тоа е неодржливо на среден и долг период. Ама ќе го молзат максимално. А на крајот кога ќе угнетат буквално се, и нема да има тронка од фирмата која не е за погребување ќе бараат субвенции и рефинансирање од државата, и државите ќе им дадат. И пак отпочеток. Нешто слично на банка.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13837
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #28 на: 28 Јануари 2024, 19:24:53 pm »
Кина ја научи лекцијата со трговска војна со Америка.

Сеа ќе дојдат во Чешка, Словачка, Унгарија и ќе си направат  фабрики и цврц што ќе им можат нешто.

Дури EUR1 ќе извадат

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #29 на: 28 Јануари 2024, 19:33:02 pm »
Iako je Tesla ostvarila izvanredan uspjeh u posljednjih nekoliko godina, postavši vodeća marka u segmentu električnih vozila, Musk je naglasio da kineske marke postaju izuzetno konkurentne na globalnoj razini. Ovo upozorenje dolazi u kontekstu rasta popularnosti električnih automobila, a Musk je naglasio da bi nedostatak trgovinskih ograničenja mogao dovesti do prevelike dominacije kineskih marki na svjetskom tržištu automobila.

Muskovo upozorenje dolazi nakon što je kineski proizvođač BYD pretekao Teslu kao najprodavaniju marku električnih vozila u svijetu u posljednjem kvartalu 2023. Iako je Tesla agresivno smanjivala cijene svojih vozila, postižući značajan uspjeh na tržištu, kineski proizvođači kao BYD pokazuju snažnu konkurentnost.