Автор Тема: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme  (Прочитано 3067 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #1 на: 25 Јануари 2024, 19:23:05 pm »
Со здравје да се вози!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #2 на: 26 Јануари 2024, 00:15:50 am »
Не пиша ништо за менувачот. Го бива? Кинески е или земен од нашиве?

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8580
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #3 на: 26 Јануари 2024, 02:47:17 am »
Со здравје да се вози!

Не е смешно...

Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен aronmacedon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 238
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #4 на: 26 Јануари 2024, 14:12:32 pm »
@zeroSignal Ова или Chery Tiggo 8?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #5 на: 26 Јануари 2024, 15:09:53 pm »
Зависи што ти треба. Ако ти требаат 7 седишта, тогаш Тигото. Ако не, тогаш ова.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4191
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #6 на: 26 Јануари 2024, 15:18:11 pm »
Кои возила му се конкуренти на Хавал-ов? Кодиак?

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #7 на: 26 Јануари 2024, 16:33:51 pm »
Делува малку малкуцка поголем од Кодиак. Чувството е како да си во некои од веќе „за нас“ познати брендови. Медиата одлична, камерите се многу понапредни од другите, широки агли и страните се супер прегледни (за разлика од Кодиак на пример со камери). Ваков Кодиак можеш да почнеш да го размислуваш од 60 па нагоре.  Забрзувањето е коректно дури и добро.
Кај повеќето брендови кај нас, секако и тука, проблемот е сервисната поддршка, највеќе во брзина за несекојдневни резервни делови.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #8 на: 27 Јануари 2024, 07:45:19 am »
Не пиша ништо за менувачот. Го бива? Кинески е или земен од нашиве?

Колку што успеав да најдам, менувачот е од Getrag.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2699
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #9 на: 27 Јануари 2024, 09:46:05 am »
Делува малку малкуцка поголем од Кодиак. Чувството е како да си во некои од веќе „за нас“ познати брендови. Медиата одлична, камерите се многу понапредни од другите, широки агли и страните се супер прегледни (за разлика од Кодиак на пример со камери). Ваков Кодиак можеш да почнеш да го размислуваш од 60 па нагоре.  Забрзувањето е коректно дури и добро.
Кај повеќето брендови кај нас, секако и тука, проблемот е сервисната поддршка, највеќе во брзина за несекојдневни резервни делови.

Кај нас за термостат во хонда макпетрол се чека 3 недели. Истотака немаат ни делови за голем сервис од типот на водна пумпа, оптегачи, каиши и слично и за тоа треба нарачка и чекање. Така да кинезиве од тој аспект можно е и подобри да испаднат.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #10 на: 27 Јануари 2024, 10:17:14 am »
Па, да не именувам локален дистрибутер, се зависи прво од близината на некој европски магацин за делови (и пополнетоста на истиот) и во организацијата и финансиската моќ на локалниот дистрибутер. Кај нас е вистинска реткост да имаш солиден спремен и брз дистрибутер за резервни делови.
Кинезиве брзо учат. Иако Европа им прави сопки. Ако се коректни со цени и за делови, како што се коректи со цените на возила, успехот ќе си дојде.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #11 на: 27 Јануари 2024, 16:38:43 pm »
Делува малку малкуцка поголем од Кодиак. Чувството е како да си во некои од веќе „за нас“ познати брендови. Медиата одлична, камерите се многу понапредни од другите, широки агли и страните се супер прегледни (за разлика од Кодиак на пример со камери). Ваков Кодиак можеш да почнеш да го размислуваш од 60 па нагоре.  Забрзувањето е коректно дури и добро.
Кај повеќето брендови кај нас, секако и тука, проблемот е сервисната поддршка, највеќе во брзина за несекојдневни резервни делови.

Кај нас за термостат во хонда макпетрол се чека 3 недели. Истотака немаат ни делови за голем сервис од типот на водна пумпа, оптегачи, каиши и слично и за тоа треба нарачка и чекање. Така да кинезиве од тој аспект можно е и подобри да испаднат.
Оди у М-Кар за Бемве да видиш што е  мука

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #12 на: 27 Јануари 2024, 16:40:16 pm »
Па, да не именувам локален дистрибутер, се зависи прво од близината на некој европски магацин за делови (и пополнетоста на истиот) и во организацијата и финансиската моќ на локалниот дистрибутер. Кај нас е вистинска реткост да имаш солиден спремен и брз дистрибутер за резервни делови.
Кинезиве брзо учат. Иако Европа им прави сопки. Ако се коректни со цени и за делови, како што се коректи со цените на возила, успехот ќе си дојде.

Нема врска со кинези европјани. Проблем е што локалниве дилери не сакаат да врзуваат пари и да чуваат делови на лагер

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #13 на: 27 Јануари 2024, 17:36:10 pm »
Нема врска со локалните дилери. Ни локалните дилери на европските/јапонските/корејските брендови не чуваат огромна залиха на делови на лагер, бидејќи е непотребно затварање на пари во делови.

Ама затоа самите брендови имаат огромни регионални логистички центри преку кои релативно брзо се добиваат делови. Со тоа што, самиот дилер одредува на колку време сака да носи делови. На пример, Порше Македонија едно време имаше достава од регионалниот центар во (мислам) Унгарија секој ден или секој втор ден - па ако нешто нема веднаш, ќе го има за неколку дена.

Кога ми го скршија стаклото од задната врата од возачка страна на Голфот го немаа стаклото на залиха - ама имав среќа и го донесоа стаклото за помалку од 24 часа.

Е сега, кинеските брендови во моментов немаат такви центри во Европа - а им требаат. Реално им требаат. Нема локалниот дилер на BMW на лагер задна десна врата за BMW F30, да речеме - ама во некаков логистички центар (дали во Германија, дали во друга земја) има. И ќе си ја повлече врата. Кинезите сега за сега немаат таква опција и деловите се носат од Кина - за што очигледно е потребно повеќе време.

Меѓутоа, не оставаат работите да останат така и во моментов работат на поставување на логистички центри. Многу од кинеските брендови отвараат европски канцеларии во Холандија (дали ради транспорт и логистика со брод, дали ради поволни бизнис услови, не знам, не навлегувам во тоа) и работат на поставување логистичка мрежа за поддршка и резервни делови. Мораат да го прават тоа, бидејќи тоа е начинот за опслужување. Глупо е сите дилери на Haval да држат на залиха задна десна врата за H6. Ама не е никаков проблем Great Wall да си отвори логистички центар за делови во Унгарија, Романија, било каде - и да има на залиха 5 задни врати за Haval H6 и кога има потреба, да ja прати некаде. Па кога ќе види дека се при крај вратите, да нарача уште од Кина.

Со тоа се елиминира (во голем дел) непотребното заглавување на пари во делови кои можеби ќе стојат и со години, а се овозможува (релативно) брз пристап до сите потребни делови.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2659
Одг: CARclub Тест: Haval H6 GDIT DCT7 4x4 Supreme
« Одговори #14 на: 27 Јануари 2024, 20:42:28 pm »
2.0 litrli a tri cilindri?
Cudno malce.