Па добро, со 230.000 км и не може да очекуваме од прва секој пат чакмак да запали - нели
Пробај една работа. Дај контакт, причекај пумпата да се исклучи (веројатно ја слушаш пред да заверглаш), па исклучи контакт и потоа пак дај контакт и причекај пумпата да угасне - пумпата за гориво се исклучува ако е даден контакт без да заверглаш по 30-тина секунди. На трет контак запали ја. Така ќе се осигураш дека притисокот во системот за напојување со гориво е доволно добар. Имаш JTD мотор, а тоа значи имаш пумпа која носи гориво од резервоар до високопритисочната пумпа за common rail системот.
Дали си го менувал филтерот за гориво? незнам каков е системот на алфата, ама повеќето дизели имаат индикација за вода во системот за напојување со гориво. тоа исто така може да ти биде проблем на стартувње, може е време да се исцеди водата од системот
Пробај некој адитив за прочистување на дизни на common rail дизели - можеби ќе помогне.
Дали имаш некаков дим по првото палење од сабајле? Или можеби при возење?
Дали ти е маслото во автомобилот со соодветна градација и на време променето (и квалитетно пред се`)? Ако имаш старо - ќумур лошо масло во системот, можно е да не останува заштитен слој на цилиндрите преку ноќ, па да имап лоша компресија на прво палење од сабајле. Квалитетно и свежо масло го спречува ова.
Пробај некој адитив за масло, од типот на Liqui Molly Ceratec или MoS2.
Каишите кога се сменети - сепак не за џабе вика „timing belt“, раководи со навремена и синхронизирана работа на елементите на машината.
Се надевам ти дадов повеќе насоки кај да провериш и на што да се сомневаш
И стави ја алфата во гаража, да ја видиме, да и` се радуваме
Pиши како ќе оди решавањето понатака