Ја пак би ти рекол не чепкај, не знам каков е мењачот у Опелот, али у Маздата треба да се вади цел долен капак, којшто е залепен херметички и треба внатре да се менува филтер. После тоа у китот имало као нов дихтунг и мајсторот треба да е доста добар за да го залепи повторно за да не пушти у индина. Нејсе, со самото испуштање не излага целото уље, па Мазда викаа дека треба да праат неколку полнење и испуштање со некоја течност за миење на мењачот па тек после тоа да го затворат и да го наполнат со ново уље..
Целава процедура кај нив се врши на изваден мењач и за да ми го напраат мене ќејфот да ми сменат уље у исправен мењач ќе ме кошта ситно под 2000 франака.
На јутјуб гледам луѓе си ја праат процедурата по дома ама истото кажуваат дека неможе цело улје да го истечат, пошто нешто останува измеѓу и што знам...
Мене целата процедура со тоа лепењето ми е језиво и не би сакал да ми протече улје на долго патување ко ќе успеам да загреам све на 300 степени у лето, така да не дирам мечку у п...
Мислам дека не треба да се замараш наредни 150 илјади на опелот, остај овие што ти викаат што им останало да менуваат улје у мењач со редовен сервис
2023, улје у мотор се менува на 20-30 илјади, филтер за воздух на 90 илјади, и.т.н..