Ако се работи за M32 менувач, веројатно е со ревидирани - поголеми лагери на задниот капак како и галерии за подмачкување на лагерит. Тоа дава надеж дека ќе издржи повеќе.
Кај мене во 159, иако е менувач пред ревизијата, уште немам сменето масло во менувачот, а е веќе безмалку 200.000км колата. Мислев ќе дојде време да сменам ламела и потисна, па тогаш да го менувам, ама не се даваат сеуште (пу,пу пу, да не го урочам). Ќе го менувам многу наскоро.
На Mito-то со истиот менувач, исто така не беше сменето 220.000км, па го сменив, кога ги менував лагерите на задниот капак. Уљето беше црно и течно, лошо на изглед.
https://forum.carclub.mk/index.php/topic,24727.msg1247555.html#msg1247555Мислам дека од ново уље нема да има никаков зијан, може само добро да му дојде на менувачот едно освежување со тазе уље. Можеби потреба нема, ако колата ја возиш од нова и ја продадеш после 5-6 години и 130.000-140.000. Ама кога ќе помине тој период, сигурно нема лошо да дојде една промена на свежо уље. Кај мене во упатството, програмираното одржување на 159 е до 175.000 а на Митото до 180.000 км опишано, после тоа „шо ти дае господ“
https://stillrunningstrong.com/car-maintenance/m32-gearbox-bearings/